• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 14.6. klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana, ellei tartte sadeasuun pukeutua.. Mielenkiinnolla odotan millaisia pätkiä vetäjät löytävät mun lapsuudenmaisemista
wink.gif

vihdoinki paikka joho mäki osaan
tounge.gif
mukanaa hyvi todennäkösesti jos pieni hidas enduro sekaa sopii
smile_org.gif

jos vaa töistä ajois pääsee, tai jossette oo jo ehtiny kadota siin kohtaa ku pääsen
biggrin.gif

Tuli tuosta "grillipaikka" topicista mieleen, eikös jossain Nurmijärvellä/Myllykukon lähettyvillä ole joku grillauspaikka? Olisko ideaa, että jokainen tois omat läskinsä/cämpärinsä vai pitäisikö tehdä kokonaan uusi grillaus miittitopicci?
Joo, meidän pihalla oli kunnes annoin sille lekaa, ja kärräsin sen siirtolavalle.  
baaa.gif
Noku satavarmasti oon jostain lukenu, että siellä on pidetty grillausmiitti jonkun autokerhon puolesta...Tai sit mä oon nähny unta
biggrin.gif
lookaround_orig.gif
. Noh, ei se mitään, ollaan siellä mukana sitten ilman omia cämppäreitä
smile_org.gif
.

Tuli tuosta "grillipaikka" topicista mieleen, eikös jossain Nurmijärvellä/Myllykukon lähettyvillä ole joku grillauspaikka? Olisko ideaa, että jokainen tois omat läskinsä/cämpärinsä vai pitäisikö tehdä kokonaan uusi grillaus miittitopicci?
Joo, meidän pihalla oli kunnes annoin sille lekaa, ja kärräsin sen siirtolavalle.  
baaa.gif
Noku satavarmasti oon jostain lukenu, että siellä on pidetty grillausmiitti jonkun autokerhon puolesta...Tai sit mä oon nähny unta
biggrin.gif
lookaround_orig.gif
. Noh, ei se mitään, ollaan siellä mukana sitten ilman omia cämppäreitä
smile_org.gif
.
Siinä on motarin toisella puolella koski, ja parkkipaikka löytyy kun lähtee myllykukosta motarin yli ja vasemmalla puolella. Sitä koskee kun seuraa noin 200 metriä alaspäin niin löytyy nuotiopaikkoja ainakin muutama. En tiedä onko se mitä tarkoitit mutta joskus on tullut käytyä käppäilemässä siinä.

Siinä on motarin toisella puolella koski, ja parkkipaikka löytyy kun lähtee myllykukosta motarin yli ja vasemmalla puolella. Sitä koskee kun seuraa noin 200 metriä alaspäin niin löytyy nuotiopaikkoja ainakin muutama. En tiedä onko se mitä tarkoitit mutta joskus on tullut käytyä käppäilemässä siinä.
Itellä ei oo kyllä hajuakaan missä siellä semmonen grillauspaikka vois olla, mutta kiitos tuosta vinkistä
smile_org.gif
. Täytyy ohiajaessa käydä tutustumassa tohon paikkaan.

Meinaaks et sun kumis kestäis täälä kertaa
confused_orig.gif
?  
wink.gif
tounge.gif
[/quote]

Toivottavasti.
Kesti se ainakin Alastaron lenkinkin  
062802jumpie_prv.gif

Katotaan ehtiikö. Mieli tekis taas pitkästä aikaa.
062802moto_prv.gif

Minkä pitusta lenkkiä yleensä ajelette tortaisin? Kun olen tässä kevään aikana miettinyt, josko tohtisi tulla katsastamaan meininkiä. Ongelmaksi omalta kohdalta muodostuu pidemmillä lenkeillä että pitäis tankata aina välillä tankin tilavuuden ollessa vain 9 litraa. 150 kilsaa rupee olemaan jo maksimisprintti, jottei joudu työntöhommiin  
blush.gif

Kyllä tankin tilavuus riittää
biggrin.gif
biggrin.gif

tarttee sanoo vaan letkan vetäjälle ettei ajeta pidempään ilmans tankilla käyntiä
smile_org.gif

tarttee sanoo vaan letkan vetäjälle ettei ajeta pidempään ilmans tankilla käyntiä  
smile_org.gif
Uusille heeboille tää ei olekaan aina ihan helppo rasti. Siis että käy kysymässä vetäjältä erinäisiä juttuja. Ite oon ollu parilla ajelulla, mut ei kyllä ole vieläkään hajua about kenenkään nickeistä, oikeista nimistä puhumattakaan. Yritä nyt sieltä sitten löytää se vetäjän näköinen sälli, varsinkin kun sekin on joka torstai eri tyyppi
smile_org.gif

Kyselemällähän siitä usein selviää, mutta kuinka monta "en tiedä"-vastausta pitää kuunnella ennen kuin tärppää? Sitäpaitsi eihän suomalainen mies koskaan kysele neuvoja
smile_org.gif

Kyllähän se vetäjä usein aika pian lähdön jälkeen selviää, mutta silloin se voi olla jo myöhäistä. Ehdotankin jotain hyvää tuntomerkkiä kulloisenkin ajelun vetäjälle. Esim. sellainen tosi hieno neonkeltainen liivi
tounge.gif

...Ja kuinka ollakaan vapaaehtoisten vetäjien määrä juuri romahti
biggrin.gif

Back