Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, meidän pihalla oli kunnes annoin sille lekaa, ja kärräsin sen siirtolavalle.Tuli tuosta "grillipaikka" topicista mieleen, eikös jossain Nurmijärvellä/Myllykukon lähettyvillä ole joku grillauspaikka? Olisko ideaa, että jokainen tois omat läskinsä/cämpärinsä vai pitäisikö tehdä kokonaan uusi grillaus miittitopicci?
Noku satavarmasti oon jostain lukenu, että siellä on pidetty grillausmiitti jonkun autokerhon puolesta...Tai sit mä oon nähny untaJoo, meidän pihalla oli kunnes annoin sille lekaa, ja kärräsin sen siirtolavalle.Tuli tuosta "grillipaikka" topicista mieleen, eikös jossain Nurmijärvellä/Myllykukon lähettyvillä ole joku grillauspaikka? Olisko ideaa, että jokainen tois omat läskinsä/cämpärinsä vai pitäisikö tehdä kokonaan uusi grillaus miittitopicci?![]()
Siinä on motarin toisella puolella koski, ja parkkipaikka löytyy kun lähtee myllykukosta motarin yli ja vasemmalla puolella. Sitä koskee kun seuraa noin 200 metriä alaspäin niin löytyy nuotiopaikkoja ainakin muutama. En tiedä onko se mitä tarkoitit mutta joskus on tullut käytyä käppäilemässä siinä.Noku satavarmasti oon jostain lukenu, että siellä on pidetty grillausmiitti jonkun autokerhon puolesta...Tai sit mä oon nähny untaJoo, meidän pihalla oli kunnes annoin sille lekaa, ja kärräsin sen siirtolavalle.Tuli tuosta "grillipaikka" topicista mieleen, eikös jossain Nurmijärvellä/Myllykukon lähettyvillä ole joku grillauspaikka? Olisko ideaa, että jokainen tois omat läskinsä/cämpärinsä vai pitäisikö tehdä kokonaan uusi grillaus miittitopicci?![]()
. Noh, ei se mitään, ollaan siellä mukana sitten ilman omia cämppäreitä
.![]()
Itellä ei oo kyllä hajuakaan missä siellä semmonen grillauspaikka vois olla, mutta kiitos tuosta vinkistäSiinä on motarin toisella puolella koski, ja parkkipaikka löytyy kun lähtee myllykukosta motarin yli ja vasemmalla puolella. Sitä koskee kun seuraa noin 200 metriä alaspäin niin löytyy nuotiopaikkoja ainakin muutama. En tiedä onko se mitä tarkoitit mutta joskus on tullut käytyä käppäilemässä siinä.
Hankit kolmipyörän sinne "orjakaleerille"....köpötät sillä käytävillä..Aion osallistua, vaikka sitten pitäisi paeta uiden pois töistä tältä sinivalkoiselta orjakaleerilta.
(V***ttaa katsella täällä täydellistä auringon paistetta ilman mitään mahdollisuutta päästä pyörän selkään)
Nyt jo? Vastahan niissä oli 17000km allamessissä...ja uudet gummit alla...![]()
Joo, minimoto mukaan jolla voin surrata kantta pitkin laivaa ympäri, paljonhan saisi kierrosajaksi?Hankit kolmipyörän sinne "orjakaleerille"....köpötät sillä käytävillä..![]()
Meinaaks et sun kumis kestäis täälä kertaavois lähteä ajelemaan jos vain ilmat suosivat sekä
saa työpöytänsä tyhjennettyä kesälomaa varten![]()
Meinaaks et sun kumis kestäis täälä kertaa?![]()
![]()
![]()
Uusille heeboille tää ei olekaan aina ihan helppo rasti. Siis että käy kysymässä vetäjältä erinäisiä juttuja. Ite oon ollu parilla ajelulla, mut ei kyllä ole vieläkään hajua about kenenkään nickeistä, oikeista nimistä puhumattakaan. Yritä nyt sieltä sitten löytää se vetäjän näköinen sälli, varsinkin kun sekin on joka torstai eri tyyppitarttee sanoo vaan letkan vetäjälle ettei ajeta pidempään ilmans tankilla käyntiä![]()