• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Lauantai 27.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuka muuten lähti mun perään siinä kun hajaannuttiin?

ps. kuka tunnustaa listineensä sen oravan??

se kurre oli jo hengetön, siinä kyllä yritettiin elvyttää sitä mutta emme saaneet sitä eloon, prätkän akussa ei ollu tarpeeksi voltteja, voi parka... nyyh

sorry tuo puhelin muistui mieleen vasta joskus 2 tuntia lähdön jälkeen

Olipahan oikeesti kaunista siellä ulkona,, ruska rules
062802jumpie_prv.gif

Kiitos reiteistä, seurasta j a ruokaseurasta. Ite pääsin jo kotia, josta sitten vielä lähdin vetää pari mutkaa keinovalaistuksessa ja kilsoja tuli 390km tälle päivälle, joka on eniten koko kesänä yhdelle päivälle.
buttrock.gif

kiitos, kivaa oli...ruska rules tosiaan ja ne lehdet nousi mageesti tien pinnasta...sääkin oli just sopiva, mitä nyt aurinko koitti lopussa häikästä
062802jumpie_prv.gif

Orava näytti onnelliselta...pähkinät olivat suussa.
Tarkkaan näköjään kerkesitte tutkimaan.
biggrin.gif
No, pojathan oli oikein elvyttäneet ja tietysti ennen sitä tehneet analyysin vammoista..
no mä kattelinkin ku oli niin vakavaa porukkaa jollain tauolla. Ja nenäliinojakin näkyi... ymmärtäähän sen, että noinkin karskit motoristimiehet liikuttuvat tommosesta kun viaton pikku metsänelävä on kokenut yllättävän kuoleman.
nixweiss.gif

Kas kun eivät sitte hautajaisia järjestäneet- oishan siinä voinu yhdessä jonkun virren veisata, että kurreparka ois saanu säällisen lopun. Ens kerralla pikku kenttälapio jonkun takapoksiin?
baaa.gif

yks hauska juttu oli myös se kun olin lähdössä siitä lopen ravitsemuskeskuksesta niin tr3 alkoi viritellä kypärää päähänsä kun sisältä rynnisti ihmis joukko eräällä oli esimerkiksi ruokalappu vielä paikoillaa ja eräs herrasmies piteli haarukkaa etsiessään kulkuneuvonsa avaimia....

no mä kattelinkin ku oli niin vakavaa porukkaa jollain tauolla. Ja nenäliinojakin näkyi... ymmärtäähän sen, että noinkin karskit motoristimiehet liikuttuvat tommosesta kun viaton pikku metsänelävä on kokenut yllättävän kuoleman.  
nixweiss.gif

Kas kun eivät sitte hautajaisia järjestäneet- oishan siinä voinu yhdessä jonkun virren veisata, että kurreparka ois saanu säällisen lopun.  Ens kerralla pikku kenttälapio jonkun takapoksiin?
baaa.gif
tounge.gif
tounge.gif
mitäs sit tehää ku isompi elukka tiellä, pikku bobcatti takapoksii? Vai pitäiskö peränpitäjä sellasella tulla
062802moto_prv.gif

Joo että orava...minä näin kotimatkallani ison KARHUN
tounge.gif
...lisäksi antiloopit parittelivat parvekkeeni alla

tounge.gif
tounge.gif
mitäs sit tehää ku isompi elukka tiellä, pikku bobcatti takapoksii? Vai pitäiskö peränpitäjä sellasella tulla  
062802moto_prv.gif
äh, noita varten pitää olla muovipussit ja veitset... Parhaat palat jaetaan ja viedään kotiin tuliaisiksi. Tarvittasko me huoltoauto matkoille mukaan?

Parempi peura pannulla kuin kymmenen metsän reunassa mopon tielle tunkemassa.

tounge.gif
tounge.gif
062802moto_prv.gif
äh, noita varten pitää olla muovipussit ja veitset... Parhaat palat jaetaan ja viedään kotiin tuliaisiksi. Tarvittasko me huoltoauto matkoille mukaan?
Joo huoltoauton pitäs olla joku suht (lue: erittäin) nopee ja kattoikkunasta tähtäis sitten valmiusasemissa joku semmosella konetuliaseella koko aika tienreunoja. Eikä missään perässä, kun tietty EDELLÄ!

Jaa: perässä vois tulla sitten se toinen huoltoauto, joka kerää ne ruhot, ja paloittelee muovipusseihin sillä aikaa kun pidetään taukoja.

Turvallista matkaa !
062802jumpie_prv.gif

PS. mitäs halluja toi AF-persoona on vetäny?
tounge.gif

(anteeks tää kaikki: mulla on vaan vilkas mielikuvitus)
blush.gif

tounge.gif
tounge.gif
062802moto_prv.gif
Joo huoltoauton pitäs olla joku suht (lue: erittäin) nopee  ja kattoikkunasta tähtäis sitten valmiusasemissa joku semmosella konetuliaseella koko aika tienreunoja. Eikä missään perässä, kun tietty EDELLÄ!

Jaa: perässä vois tulla sitten se toinen huoltoauto, joka kerää ne ruhot, ja paloittelee muovipusseihin sillä aikaa kun pidetään taukoja.

Turvallista matkaa !
062802jumpie_prv.gif

PS. mitäs halluja toi AF-persoona on vetäny?
tounge.gif

(anteeks tää kaikki: mulla on vaan vilkas mielikuvitus)  
blush.gif
Mulla ei ole mielikuvitusta ja muutenkin kamala tosikko.

...eiks muka muut nähny kun sika ajo bemarilla meitä vastaan
tounge.gif

kovasti paljon tapahtumia näköjään
biggrin.gif
, mä olin ihan intona maisemista et en noita kaikkia "juttuja" kerinny näkemään.. tarttee ensi kerralla varmaan pitää silmät auki
biggrin.gif

Kuka muuten lähti mun perään siinä kun hajaannuttiin?
tunnustan... hetken meinasin että tuuppaan pusulan kautta lohjalle, mutta kun se kivan kaks värinen mondeo innostui meistä ni meinasin että riitti toi tuurin testaaminen sille päivälle.

ja kiitos juu reiteistä oli oikein mielyttävät, mutta se XX ... sitä ei sitten siinä lopussa kuitenkaan tavoitettu
tounge.gif

Hyvät pätkät taas
thumbs-up.gif
. Kahvittelu paikka oli mukavaa vaihtelua noille aakkos asemille, kun kahvitkin talo tarjos
biggrin.gif
.  Harmi että jäi loppun mutkat ja pätkät ajamatta, kun rupes työt haittaamaan harrastusta. Kiitos myös sille joka opasti meidät pois sieltä lopelta hyvinkäälle
biggrin.gif
juu...taisitte ajella mun perässä perinteiset Kytäjän mutkat....ja konetietä kotiin.

Kiitos taas myös omasta puolestani, maittoi matka sekä pizza. Joka tosin muuttui tilatusta Mexikanasta Quatroksi ja takaisin Mexikanaksi....tai jotain.
omg.gif

Voisko joku laittaa reittiä, miten ajoitte Lopin jälkeen? Itse jouduin lähtee kesken pois. Ottaa vieraita vastaan.

Back