Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkkaan näköjään kerkesitte tutkimaan.Orava näytti onnelliselta...pähkinät olivat suussa.
No, pojathan oli oikein elvyttäneet ja tietysti ennen sitä tehneet analyysin vammoista..Tarkkaan näköjään kerkesitte tutkimaan.Orava näytti onnelliselta...pähkinät olivat suussa.![]()
no mä kattelinkin ku oli niin vakavaa porukkaa jollain tauolla. Ja nenäliinojakin näkyi... ymmärtäähän sen, että noinkin karskit motoristimiehet liikuttuvat tommosesta kun viaton pikku metsänelävä on kokenut yllättävän kuoleman.No, pojathan oli oikein elvyttäneet ja tietysti ennen sitä tehneet analyysin vammoista..Tarkkaan näköjään kerkesitte tutkimaan.Orava näytti onnelliselta...pähkinät olivat suussa.![]()
no mä kattelinkin ku oli niin vakavaa porukkaa jollain tauolla. Ja nenäliinojakin näkyi... ymmärtäähän sen, että noinkin karskit motoristimiehet liikuttuvat tommosesta kun viaton pikku metsänelävä on kokenut yllättävän kuoleman.
![]()
Kas kun eivät sitte hautajaisia järjestäneet- oishan siinä voinu yhdessä jonkun virren veisata, että kurreparka ois saanu säällisen lopun. Ens kerralla pikku kenttälapio jonkun takapoksiin?
![]()
äh, noita varten pitää olla muovipussit ja veitset... Parhaat palat jaetaan ja viedään kotiin tuliaisiksi. Tarvittasko me huoltoauto matkoille mukaan?
mitäs sit tehää ku isompi elukka tiellä, pikku bobcatti takapoksii? Vai pitäiskö peränpitäjä sellasella tulla![]()
![]()
Joo huoltoauton pitäs olla joku suht (lue: erittäin) nopee ja kattoikkunasta tähtäis sitten valmiusasemissa joku semmosella konetuliaseella koko aika tienreunoja. Eikä missään perässä, kun tietty EDELLÄ!äh, noita varten pitää olla muovipussit ja veitset... Parhaat palat jaetaan ja viedään kotiin tuliaisiksi. Tarvittasko me huoltoauto matkoille mukaan?
mitäs sit tehää ku isompi elukka tiellä, pikku bobcatti takapoksii? Vai pitäiskö peränpitäjä sellasella tulla![]()
![]()
Mulla ei ole mielikuvitusta ja muutenkin kamala tosikko.Joo huoltoauton pitäs olla joku suht (lue: erittäin) nopee ja kattoikkunasta tähtäis sitten valmiusasemissa joku semmosella konetuliaseella koko aika tienreunoja. Eikä missään perässä, kun tietty EDELLÄ!äh, noita varten pitää olla muovipussit ja veitset... Parhaat palat jaetaan ja viedään kotiin tuliaisiksi. Tarvittasko me huoltoauto matkoille mukaan?
![]()
Jaa: perässä vois tulla sitten se toinen huoltoauto, joka kerää ne ruhot, ja paloittelee muovipusseihin sillä aikaa kun pidetään taukoja.
Turvallista matkaa !
![]()
PS. mitäs halluja toi AF-persoona on vetäny?![]()
(anteeks tää kaikki: mulla on vaan vilkas mielikuvitus)![]()
tunnustan... hetken meinasin että tuuppaan pusulan kautta lohjalle, mutta kun se kivan kaks värinen mondeo innostui meistä ni meinasin että riitti toi tuurin testaaminen sille päivälle.Kuka muuten lähti mun perään siinä kun hajaannuttiin?
juu...taisitte ajella mun perässä perinteiset Kytäjän mutkat....ja konetietä kotiin.Hyvät pätkät taas. Kahvittelu paikka oli mukavaa vaihtelua noille aakkos asemille, kun kahvitkin talo tarjos
. Harmi että jäi loppun mutkat ja pätkät ajamatta, kun rupes työt haittaamaan harrastusta. Kiitos myös sille joka opasti meidät pois sieltä lopelta hyvinkäälle![]()
![]()