Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se siellä perässä kotiin saakka tuli.Toivottavasti peesaamani Gigserikuskin väsähtänyt takavilkku pysyi matkassa Hesaan asti.
Jos itse ajelet 50 minsaa Kivenlahdesta Ojakkalaan, ei ois kandenu lähteäkään mukaan...Olin Ojakkalassa Tervalammentiellä n. 13.50 ja olin varma, että kohta porhallatte siitä ohi. Ketään ei näkynyt. Ajelin sitten lone wolf, no club-tyyppisen n. 200 kilsan lenkin. Hittolainen kun näin kävi. Menittekö edes sitä kautta vai olinko vaan myöhässä?
ööööö.... joo, siis JOO KYLLÄ.Kuulostaa ihan että loppumatkakin meni hienosti juuri vaihtuneiden talvinopeusrajoitusten mukaan![]()
Jos itse ajelet 50 minsaa Kivenlahdesta Ojakkalaan, ei ois kandenu lähteäkään mukaan...Olin Ojakkalassa Tervalammentiellä n. 13.50 ja olin varma, että kohta porhallatte siitä ohi. Ketään ei näkynyt. Ajelin sitten lone wolf, no club-tyyppisen n. 200 kilsan lenkin. Hittolainen kun näin kävi. Menittekö edes sitä kautta vai olinko vaan myöhässä?Tai ens kerralla ajoissa sitten hollilla.![]()
![]()
oisit antanu muiden haravoida.En sit ehtinytkään mukaan...Kävin myöhemmin ajelemassa muutaman pätkän...![]()
...niinpä, mutta ku mopo on parkissa keskellä pihaa ei mitään mahkuja livistää...oisit antanu muiden haravoida.En sit ehtinytkään mukaan...Kävin myöhemmin ajelemassa muutaman pätkän...![]()
![]()
Siis pelottavaa, Kivenlahdessa tuli mopon mittariin 49000km, kun pysähdyin mutsia moikkaamaan, retki päättyi ja mittarilukema oli 49342... Harrastatko tr3 kenties povaamista?Lauantaina 18.10 kello 13.00 lähtö Kivenlahden TB
Matkaa kertyy noin 342 km
Eksä yhtään kiitä niistä pitkistä suorista??Kiitos mutkista ja röykyistä.