• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Lauantai 18.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toivottavasti peesaamani Gigserikuskin väsähtänyt takavilkku pysyi matkassa Hesaan asti.
Kyllä se siellä perässä kotiin saakka tuli.
biggrin.gif

Kiitokset osallistuneille ja erikoiskiitos vetäjille!

Olin Ojakkalassa Tervalammentiellä n. 13.50 ja olin varma, että kohta porhallatte siitä ohi. Ketään ei näkynyt. Ajelin sitten lone wolf, no club-tyyppisen n. 200 kilsan lenkin. Hittolainen kun näin kävi. Menittekö edes sitä kautta vai olinko vaan myöhässä?
Jos itse ajelet 50 minsaa Kivenlahdesta Ojakkalaan, ei ois kandenu lähteäkään mukaan...  
tounge.gif
 Tai ens kerralla ajoissa sitten hollilla.  
thumbs-up.gif

Täti kiittää aurinkoisista reiteistä !  Kyllä oli taas kivaa.
062802jumpie_prv.gif

Sen vielä sanon että jos haluaa ennen pimeätä kotiin on hyvä ajella näiden heppujen perässä!!!  
buttrock.gif

(ehdin -  siis ennen pimeää kotiin, koska en ehtiny pelätä hirvieläimiä, enkä mitään muutakaan.)

Edit: 360km.

Sen vielä sanon että jos haluaa ennen pimeätä kotiin on hyvä ajella näiden heppujen perässä!!!

Kuulostaa ihan että loppumatkakin meni hienosti juuri vaihtuneiden talvinopeusrajoitusten mukaan
buttrock.gif

Kiitos vetäjälle mukavasta mutkapätkästä ja kelikin suosi. Lähdin siitä Shelliltä sitten Tampereen kautta Poriin, ajelua yhteensä 670 km. Tässä ottamani kuva  
sport05.gif

Okei, kiva et oli kivaa,,,, mä hakkasin 5 puuta haloiksi ja pinosin.. enkä ajanu yhtään mopolla
bawling.gif
. Eikä täällä aurinkokaan paistanu, vähän tihkua pukkas pentele. Ens viikolla sit prkkel!

Olin Ojakkalassa Tervalammentiellä n. 13.50 ja olin varma, että kohta porhallatte siitä ohi. Ketään ei näkynyt. Ajelin sitten lone wolf, no club-tyyppisen n. 200 kilsan lenkin. Hittolainen kun näin kävi. Menittekö edes sitä kautta vai olinko vaan myöhässä?
Jos itse ajelet 50 minsaa Kivenlahdesta Ojakkalaan, ei ois kandenu lähteäkään mukaan...
tounge.gif
Tai ens kerralla ajoissa sitten hollilla.
thumbs-up.gif

Njoo, mun aikataulu oli vähän
033102ass_1_prv.gif

Lähdin Hyvinkäältä ihan liian myöhään, kun tuli kerättyä liikaa ns. kuppilatiimaa. Toisaalta ajattelin, että ajatte kuitenkin muutaman mutkan kautta niin että matka Ojakkalaankin saattaa kestää.

Parempi onni ensi kerralla, onko se sitten keväällä, kukapa tietää.

No niin. Syöty, saunottu ja bisse nenän edessä. Tosikavatpätkät. Kiitti vetäjälle, ja muillekin mukanaolleille. Micolle
bowdown.gif
bowdown.gif
Sulle tuli kunnioitettava määrä kilsoja. Mulle ei tullu ku 359km kotoa-kotiin. Ja eikun
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
.

En sit ehtinytkään mukaan...  
blush.gif
 Kävin myöhemmin ajelemassa muutaman pätkän...

KIITOS taas vetäjille/peränpitäjille mahtavista mutkista
bowdown.gif

Lähdin siitä Läyliäisistä Karkkilan ja Pusulan kautta Itä-Vantaalle... Kotoa kotiin 440 km...

Kiitos FJR -kuskille Läyliäinen-Karkkila-Pusula
062802moto_prv.gif
ajoseurasta!

Nyt on vatsa täys, kohta saunaan ja sen jälkeen sit
033102beer_1_prv.gif
ja nukkumaan...

Toivottavasti eivät olleet vielä syksyn viimeiset mutkat... ei tota mopoa haluis millään laittaa vielä talliin...

kiitos koko porukalle ja kiitos kaikille kesän kanssamme kurvanneille, nyt menee B-king palasiksi ja maali gurun käsiin.
muutama kuvatus http://kuvablogi.com/nayta/1543469/

sorry tuo siirtymä lopelta , mut kun oli niiiii kiva pätkä ni joutu innostumaan  
buttrock.gif

keväällä viimeistään nähdään  
bawling.gif

kiitos vaan tr3:lle menomatkan mutkapätkistä ja paluumatkan mutkienkiertopätkistä
tounge.gif

nyt on rookie-ajokausi ohi ja mopo talviteloille
sad_orig.gif

kesäkuun puolestavälistä 11 tkm, joista varmaan about puolet org:in juttuja
sport05.gif
kivaa hommaahan tää on

ps. eipähän sulanu suklaalevy taskuun ku oli sopivan viileetä

Jep, Kiitos ja lumarrus TR3 ja muut
bowdown.gif

Hyvät oli pätkät ja mutkat, kuten myös vauhdit.

Eipä tarvinnut letkassa jarrutella, paitsi sen kerran Jokikunnan jälkeen kun se v____n virolainen avolava pukkas letkan väliin ja suoraan mun eteen. Onneks oli refleksit tallella eikä jarrut pettäneet. Ottaa vaan pattiin että ei potku osunut sen kylkeen kun se kääntyi 300 M päästä pois
mad.gif

Hyppäsin sit pois siinä Someron risteyksessä ja ajelin Loppi-Läyliäinen-Klaukkala teitä kotiin laittamaan perheelle murkinaa.

Oli eka kerta ja tuun kyllä toisttekkin

Cebarimies

Back