• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-keskiviikko 8.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shaun.gif
shaun.gif
.viddu. emmä sit mitään ehtiny. kävin heittään oman lenkin laastin kikkareet lennellen. ihan tyhmää
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Olipa hyvät tsumpit - vielä kun joskus sais koiven siihen kuntoon että se kestäis tollasta rautaperseilyä niin vois tulla ajamaankin
smile_org.gif

Mentiin sit pienemmällä porukalla pikku-lenksu...
sport05.gif

kiitti seurasta

Hauskaa oli, vaikka suurin osa ei suostunut lähtemään mukaan. Quitterit! ;)

Kiitokset Riisorille hyvistä pätkistä. Hieno paikka tuo Vääksy ja tiet sieltä takaisin päin. Paljos niitä kilsoja sit tuli?

Kiitosta Riisori mutkista, tack myös muille kahdelle mukana olleelle seurasta. Ihan mallikkaasti pysy noinkin pitkä letka kasassa
tounge.gif

380km on mun mielestä kyll lähempänä neljääsataa ku kahta tai kolmea
033102bebe_1_prv.gif
Vähän pitkä arkipäivän lenkiksi, mut kyll noi mutkat oli sen arvosia  
bowdown.gif

Hauskaa oli, vaikka suurin osa ei suostunut lähtemään mukaan. Quitterit! ;)

Kiitokset Riisorille hyvistä pätkistä. Hieno paikka tuo Vääksy ja tiet sieltä takaisin päin. Paljos niitä kilsoja sit tuli?
Olisinhan minä muuten, mutta olisi pitänyt olla vähintään joku sivuvaunupeli, että olis koko pesue mahtunut matkaan ja mukaan  
062802moto_prv.gif
.

Tuli kuitenkin käytyä morjestamassa porukoita Shellillä ja lapset pillimehujäätelöllä  
biggrin.gif
.

- Kari

Kiitokset Riisorille ja meidän hurjan pitkälle "letkalle" hyvästä reissusta. No ei se letkan pituus vaan laatu...  
tounge.gif
Shelliltä kotia 383km, eli juuri sopivan mittainen reissu  
buttrock.gif

Oikein kiva 470km kotoa kotiin. Itse reittihän ei ollut kuin 333km.. Kato on se neljäsataa silti lähempänä kolmea- kuin kahtasataa, eli en edes huijannut
wink.gif

Sen takia lähtöaika oli mitä oli, ja valoisan aikaan päästiin vielä kotiinkin
smile_org.gif

Mut joo, kiitos vaan kaikille kolmelle osallistujalle
tounge.gif
Täytyy sanoa, että aika poikkeuksellinen reissu, kun kukaan ei livistänyt kesken kaiken. Olis sinne muutama muukin ehkä just vielä mahtunut, kun sitä ku-porukkaakin siellä shellillä valmiiksi kärvisteli, mut ei väkisin. Eipähän tarvinnut jatkuvasti pysähdellä ja keskinopeuskin oli kohdallaan
smile_org.gif

Eikä muuten edes kastuttu!
033102bebe_1_prv.gif

Ensi kertaan (tai sitä seuraavaan).

huh, olisin kyllä tullut vaan... noh selittäminen vaan pahentaa tilannetta. töissä ->20, torstai olis ollut vapaa... ens kertaan!

PK-ajelu keskiviikkona 8.7. Lähtö Hyrylän Shellilltä jo klo 17:00.
Veturina minä eli tuon näköinen yhdistelmä.
Olitkosesinä jne... Mäpä näin tuon näköisen yhdistelmän siinä neljän jälkeen Nummelasta pois päin menossa.
Hetken löi takaraivo tyhjää kun yhdistelin sitä kuvaa täällä näkemääni enkä sitten kerenny nostaa etusormea!  
tounge.gif

Valitettavasti itse vaan ihan väärällä kulkupelillä siinä risteyksessä ja ihan väärään suuntaan menossa... ei o tänä kesänä vielä ehtiny pkajeluille.
sad_orig.gif

PK-ajelu keskiviikkona 8.7. Lähtö Hyrylän Shellilltä jo klo 17:00.
Veturina minä eli tuon näköinen yhdistelmä.
Olitkosesinä jne... Mäpä näin tuon näköisen yhdistelmän siinä neljän jälkeen Nummelasta pois päin menossa.
Hetken löi takaraivo tyhjää kun yhdistelin sitä kuvaa täällä näkemääni enkä sitten kerenny nostaa etusormea!  
tounge.gif

Valitettavasti itse vaan ihan väärällä kulkupelillä siinä risteyksessä ja ihan väärään suuntaan menossa... ei o tänä kesänä vielä ehtiny pkajeluille.
sad_orig.gif
Tjaa, saatoinpa ollakin.. Mut ei hätää, en mä ois kuitenkaan mitään etusormia huomannut, ei tule kotilokuskeja katseltua sillä silmällä
tounge.gif

Back