Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisinhan minä muuten, mutta olisi pitänyt olla vähintään joku sivuvaunupeli, että olis koko pesue mahtunut matkaan ja mukaanHauskaa oli, vaikka suurin osa ei suostunut lähtemään mukaan. Quitterit!
Kiitokset Riisorille hyvistä pätkistä. Hieno paikka tuo Vääksy ja tiet sieltä takaisin päin. Paljos niitä kilsoja sit tuli?
Et sä kyllä tähän osallistunut, tai sitten olet näkymätönKerkesin, ja lamminta oli.Mukavat tiet,ja vauhti sopiva tanaan, kun vasytti aivan sikana.![]()
Joo,ma jouduinkin *vaaraan porukkaan* kun olin tontilla vasta n17.15 aikaan.Heh,se oli joku keskariporukka!Et sä kyllä tähän osallistunut, tai sitten olet näkymätönKerkesin, ja lamminta oli.Mukavat tiet,ja vauhti sopiva tanaan, kun vasytti aivan sikana.![]()
![]()
Olitkosesinä jne... Mäpä näin tuon näköisen yhdistelmän siinä neljän jälkeen Nummelasta pois päin menossa.PK-ajelu keskiviikkona 8.7. Lähtö Hyrylän Shellilltä jo klo 17:00.
Veturina minä eli tuon näköinen yhdistelmä.
Tjaa, saatoinpa ollakin.. Mut ei hätää, en mä ois kuitenkaan mitään etusormia huomannut, ei tule kotilokuskeja katseltua sillä silmälläOlitkosesinä jne... Mäpä näin tuon näköisen yhdistelmän siinä neljän jälkeen Nummelasta pois päin menossa.PK-ajelu keskiviikkona 8.7. Lähtö Hyrylän Shellilltä jo klo 17:00.
Veturina minä eli tuon näköinen yhdistelmä.
Hetken löi takaraivo tyhjää kun yhdistelin sitä kuvaa täällä näkemääni enkä sitten kerenny nostaa etusormea!![]()
Valitettavasti itse vaan ihan väärällä kulkupelillä siinä risteyksessä ja ihan väärään suuntaan menossa... ei o tänä kesänä vielä ehtiny pkajeluille.![]()
Reitti oli jotakuinkin tuo, kuvia ei ole, eikä tule (paitsi ehkä lähtöpaikalta). Dokumentointivastaava tais olla lomallaMissäs reitti ja kuvat![]()
Ai muako ei lasketa?^hei, niitä oli kolme päässyt oikein mutkille..
Sä olit veturi, et mutkamatkustajaAi muako ei lasketa?![]()
![]()
Niin ja eipä niitä olis kovin montaa tullut muutenkaan, kun taidettiin pysähtyä kokonaista kolme kertaaEipä tainnu kukaan kuvia otella tällä reissulla. Paremminkin keskityttiin noihin mahtaviin mutkapätkiin![]()