Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin on, mut ei sillä tartte mutkissakaan hävitäTäysin kahjo laite.
Täh? Kävitte Naantalissa asti? Jos tulitte mutkapätkää niin tais tulla ihan mukavasti kilometrejäkin?Kahvit naantalissa oli jees juttu. Kaamea vilu tuli loppua kohti, ehkä mä huomenna jo sulan..
Ei nyt ihan naantalissa sentäs...Täh? Kävitte Naantalissa asti? Jos tulitte mutkapätkää niin tais tulla ihan mukavasti kilometrejäkin?Kahvit naantalissa oli jees juttu. Kaamea vilu tuli loppua kohti, ehkä mä huomenna jo sulan..
Kovaa touhua.
Täällä päin huokaillaan kun kerron että heitellään sellasia 150-250km iltalenkkejä.
Höps, vauhti - suorillahan mentiin jo liki tiekohtaista nopeusrajoitusta - oli hiekkaisille teille ihan riittävää.... kyllä sä tollakin koneella kerkiit, kannattaisko kuitenkin harkita tehonalennusta eikä -lisäystä turvallisuuden nimessä....Tulipa tuota omakin kausi aloitettua ja veturin hommiakin alkumatkasta kokeiltua, pahoitteluni mahd. vauhdin puutteestavähän jäykkää tuo meno vielä, mutta korjataan tässä kesän aikana tilanne.![]()
Juu...Hienoa,, risteysten merkkaukset kuin oppikirjasta![]()
ensi to uudestaan
Itse vetomiäs näyttää kädestä pitäen mallia ? Ilmankos homma toimii..Juu...Hienoa,, risteysten merkkaukset kuin oppikirjasta![]()
ensi to uudestaan
![]()
Risteyksen merkkaus...![]()
Kiitos vetureille... perälle... kaikille muille...
Hyvä veto taas![]()
Kuvia