• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Keskiviikko 29.4 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hienoa,, risteysten merkkaukset kuin oppikirjasta  
062802jumpie_prv.gif

ensi to uudestaan
Juu...
thumb_CIMG2127.JPG

Risteyksen merkkaus...  
tounge.gif

Kiitos vetureille... perälle... kaikille muille...

Hyvä veto taas  
biggrin.gif

Kuvia
Itse vetomiäs näyttää kädestä pitäen mallia ? Ilmankos homma toimii..
ja minä hölmö vaan vilkku päällä ollut risteyksessä ... oppii uusikin kuvista paremin
tounge.gif

Höps, vauhti - suorillahan mentiin jo liki tiekohtaista nopeusrajoitusta - oli hiekkaisille teille ihan riittävää....   kyllä sä tollakin koneella kerkiit, kannattaisko kuitenkin harkita tehonalennusta eikä -lisäystä turvallisuuden nimessä....
Eiks se kuuluisa sanonta mee "tehoja ei oo koskaan liikaa" ja sitten vaan opettelemaan hallitsemaan ne.

Hienoa,, risteysten merkkaukset kuin oppikirjasta  
062802jumpie_prv.gif

ensi to uudestaan
Juu...
thumb_CIMG2127.JPG

Risteyksen merkkaus...  
tounge.gif

Kiitos vetureille... perälle... kaikille muille...

Hyvä veto taas  
biggrin.gif

Kuvia
Itse vetomiäs näyttää kädestä pitäen mallia ? Ilmankos homma toimii..
ja minä hölmö vaan vilkku päällä ollut risteyksessä ... oppii uusikin kuvista paremin
tounge.gif
Jaahas, te olette kaikki (taas) hakoteillä, tässähän on kyseessä painon tiputus. Vetomiehille jokainen sekuntti on tärkeä
biggrin.gif
..

Oli kiva nähdä, että meidän veturit alkaa saada kaluston kasaan - nyt oli jo kolme mukana, yks enää puuttuu.
Eli kiitokset tr3:lle ja kelvottomalle tästä vedosta, oli hjyvä. Perämiehet hoiti homman hienosti.

Ja kausi mopokahvilassakin on nyt avattu, siellä naantalissa.  
wink.gif

Kiitos muille kivasta seurasta, taisi olla lähdössä 50 mopoa.

Yks valitettava ulosajo tosiaan, mutta säihkähdyksellä tuosta päästiin. Mutkassa oli vaan hiekkaa ja jarrutus meni pitkäksi.
Onneks vauhti kerkesi kaverilla hidastua ja ojanpohja oli varsin pehmeetä "nurmimössöä".
Zetorin vauriot jäi pieneksi kuten kuvissa käy ilmi. Onneks ei henkilövahinkoja.
Kyllähän se ottaa varmasti pannuun mut kyl se siitä.
Porukalla mopo ylös tielle ja homma jatku.

Reittimme tänään:

77435f114da14d198a1266c9f0275323.jpg

Ja muutama räpsy reissusta
Olisiko kellään vahan tarkempaa karttaa antaa tuosta reitistä tai vaikka teiden numeroita.itse olin kyllä mukana,mutta keskityin vain ajamiseen eikä minulla yli puolet matkasta ollut hajuakaan missäpäin mennään.
062802jumpie_prv.gif
oli kyllä hyvä reitti.

Back