Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi höPrkl.. miehä en sinne enää löytänyvarmaa 7 min myöhäs tulin, ni ei näkyny ennää kettään.. tai sitte olin iha väärässä paikassa![]()
![]()
Omasta puålestani sanon että ihan samaa mieltä olen. Loisto reissu, kiitos ja respektiä kaikille.Hiphei, loistoreissu, solen skiner och vädret är vackertNyt täytyy antaa propsit veturille kun se vissiin oli tilannu tämmöstä; kevään lämpimin päivä, aurinko paisto kirkkaalta taivaalta mennessä mutta takas tullessa oli tilattu iiiihan pieni harso taivaalle ettei mollikka paistaa öögaan
Kaikki sadekuurot väisteltiin ihan tosta vaan vaikka viestii pukkaskin että sataa siellä ja täällä... Ja tulipahan sitä kokeiltuu vähän off roadiakin kun asvaltti meni loppumaan. Kiitos sikivikille peränpidosta ja muille siitä mukavasta seurasta (no on sikivikinkin seura ihan mukavaa![]()
No ilman muutaNyt malttamattomana odottamaan huomista suomenkielisten ajelua. Pitääkö pyörä pestä ennen sitä?![]()
Joo, olin näkevinäni pikku-Duken ja Kawoja...Tuliko tänä letka vastaan nikkilän shellin kohdilla, käännyitte siitä risteyksestä nikkilän keskustaa päin? Tultiin kolmella kawalla ja kotarilla vastaan...![]()