• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Helatorstai 13.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Foreca näyttää pilvistä huomiselle muttei sadetta ennenku joskus 21 aikoihin. Voisko riisor mitenkään harkita kattovansa säätä huomenna uusiks, jååkå, snälla lite
tounge.gif
tounge.gif

Jos perjantaina ajetaan +400km lenkki ?
Laskin että edellinen 213km lenkki kesti +4 tuntia..
Mitä kestää +400km ?
Klo 18 kun lähdetään? on arvioitu laskeumisaika klo 02.00
Onkos joku sanonut että perjantain lähtöaika olis vasta klo 18..?
omg.gif
Aika monellahan on tuo perjantaikin vapaa..

No ei tuo ainakaan iltasanomien sivut lupaa mitään sadetta huomiselle...
Foreca näyttää pilvistä huomiselle muttei sadetta ennenku joskus 21 aikoihin.
Se on hieman eri juttu onko Hellsingissä hyvä keli vai siellä, mihin ollaan menossa.. Mutta kahtellaan, mä en lähde mihinkään jos vähänkään näyttää siltä että saattaa sataa
033102ass_1_prv.gif

Nimim. Alastaron kurat lähti 5 tunnin jynssäämisellä...

mä voin kiskasta huomenna (HELATorstaina) sellasen 300 kilsan lihapiirakkakiertueen ja toimia lämppärinä huomenna Riisorin varsinaiselle perjantain turneelle jos Herra B-portaan Kingi viisaudessaan ei halua huomenna kopitella pisaroita... Mennään varmaan kuiteski kurveille anun kanssa vaiks pikku pilveä pukkaiskin...
Mutta jos Riisori kuitenkin päätät huomenna ajattaa, niin suurella ilolla isken vanaveteesi karsimaan renkaiden reunanypylöitä.

ps, ei oo radioita eikä kanavia, ei kusoja eikä muutakaan DX roinaa. Enkä liimaa ees geepeeässää mopoon. Mutta tankki täynnä bensaa ja suunta ja vauhti selvät...

Länttään tähän torjantai aamuna klo 10 mennessä lähtöpaikan ja -ajan, ellei sitten päästä Härr Riisårin perään kuitenkin... Toki jos aamulla olosuhteet on ihan suihkuksi muuttuneet niin siitäkin infoan...

Nu niin. Kattellaan aamusesta kui tää kehittyy.

jokainenhan voi lähteä ajelulle silloin kun huvittaa ja pystyy. jospa ajelen ite vaikka pe,la,su,ma,ti, joku muidenkin lähtöpaikka olisi mukava tietää, jossa kävis moikkaamassa moottoripyöräilijöitä.

Ja,  Ich komme Ich komme auch.
Vi ses !

Ja PMR kanava 2.22 jos jollain sattuu kone olemaan.

Ei voi lähtee, tuli viime yön ajelulla eturenkaasta ilmapallo, pullistui kivasti. Ja tällepäivälle kun en edes viitsi uutta rengasta alkaa hakemaan, huomenna rengas vaihtoon.

Kumpaahan uskois, Iltasanomia (Ilmatieteenlaitosta) vai ORG!n säätutkaa (Forecaa). Ennuste tältä päivältä kello 14:00:

to.jpg

Ensin ne puhuu ruåtsia ja sit multa pöllitään koko ketju
bawling.gif

Avasin sitten uuden.

Eli täksi päiväksi alunperin suunniteltu lenkki siirtyi huomiselle, jatkot tuolla toisessa ketjussa.

Sään ennustaminen on vaikeaa hommaa, varsinkin tulevan sään...

Noista molemista ennusteista voi tehdä kokonaisvaltaisen arvion, että itäisellä Uudellamaalla on parempi keli, kuin läntisellä alueella. Muuta todellista niistä molemista ei pysty sitten päättelemäänkään.

Me ollaan nyt sellaisessa paikassa sääkartalla, että selvien sadealueiden ennustaminen on hyvin-hyvin vaikeaa. Sää pitää todta itse laittamalla nokka ulos... Ainakin tänään 10:n aikaan Hämeenlinnan moottoritiellä lappasi motskareita urakalla vastaan, liekkö ajelemassa sadetta pakoon.

Itse ajattelin mennä tuulettumaan Ouzan kanssa virkistävälle HELA-ajelulle. Ja jos sattuu sade vastaa, sen sattuessa ajamme sateessa.

062802moto_prv.gif
Brömm... Brömm...

Ensin ne puhuu ruåtsia ja sit multa pöllitään koko ketju
bawling.gif

Avasin sitten uuden.

Eli täksi päiväksi alunperin suunniteltu lenkki siirtyi huomiselle, jatkot tuolla toisessa ketjussa.
Kääk... jos mä olin vastuussa pöllimisestä niin lupaan hyvittää asian bullakaffella, elä ikkase elä...
pftroest.gif

Mut hei, mä en ainaskaan braatannu svenskaa !

Ja pe St1, 2 x mukana.

Nyt To, männään kuiteski verryttelemään että pysytään sit pe matkassa.

Back