Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Privaa laitettuLomahakemus on vetämässä jos vaikka nyt pääsis mukaan.
![]()
Ja pieni toive että toi lähtö päivitys tulis ennen klo9. Mun täytyy startata klo9 jotta kerkeen lähtöviivalle klo11![]()
Joo, kyllä muakin v*tuttas toi2. toi kengän pohjaan tarttunut purkka siinä viimeisellä kahvilla.
No oisin vetänny, mut joku hiton _T_ vartioi niitä niin tiukasti Kajanuksella etten päässy pölliinOliko kylmä? Pitikö jo vetää sukkahousut jalkaan?![]()
Paimion poikakin pääsi jo kotiin. Ensimmäistä kertaa pk ajoilla ja opin 4 asiaa:
1. Sadekelin ajoa on vielä reenattava.
Ööh... siinä oltiin minä ja Anu, kumpaa mahdat tarkottaa? Vähän huonossa muistissa tuo reissu, muistaakseni itte sää sen sieltä nostit.sanoi:Kaksi asiaa jäi kalvamaan:
1. sinä joka jeesasit takaisin päällysteelle, kun seuraavaksi nähdään nykäise hihasta tarjoon sulle kahvit.
Minen kyllä auttannu yhtään ketää kun oli 2 vahvaa miestä paikalla. Mä vaan vedin röökin paikan päälläPaimion poikakin pääsi joÖöh... siinä oltiin minä ja Anu, kumpaa mahdat tarkottaa? Vähän huonossa muistissa tuo reissu, muistaakseni itte sää sen sieltä nostit.sanoi:Kaksi asiaa jäi kalvamaan:
1. sinä joka jeesasit takaisin päällysteelle, kun seuraavaksi nähdään nykäise hihasta tarjoon sulle kahvit.![]()
![]()
ozilla sinua tarkoitin sä hiukan tuuppasit pyörää tai ainakin mun mielestäMinen kyllä auttannu yhtään ketää kun oli 2 vahvaa miestä paikalla. Mä vaan vedin röökin paikan päälläPaimion poikakin pääsi joÖöh... siinä oltiin minä ja Anu, kumpaa mahdat tarkottaa? Vähän huonossa muistissa tuo reissu, muistaakseni itte sää sen sieltä nostit.sanoi:Kaksi asiaa jäi kalvamaan:
1. sinä joka jeesasit takaisin päällysteelle, kun seuraavaksi nähdään nykäise hihasta tarjoon sulle kahvit.![]()
.![]()
Ja anulla oli tosiaan toi kotiloiden ohjaus ja röökin veto.
P.S tosiaan pesun ja vahauksen yhteydessä en löytänyt pyörästä naarmuakaan. kaatumatapinkin saa suoristettua. onko sora ajosta ollut hyötyä vai tuuria![]()