• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-goes vekara 28.8.10 klo 11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No hittojako te nyt huomenna, kun sunnuntaina olisi kerinnyt...
mad.gif

Hyvältä tuntuu selkäennuste sään suhteen, sääli että köyhällistö joutuu tekemään töitä viikonloppuisinkin
sad_orig.gif
. Hyvät ajot kuitenkin teille
062802moto_prv.gif

Eli siis, päätös matkaanlähdöstä tehtiin varsin sekalaisin tuntein. Sataa / Ei sada, kosteeta / kuivaa...

Mutta eikun matkaan, ja jos jossain tihuttaa niin sitten tihuttaa. Mitään kuivuustakuuta ei voi antaa. Toisaalta jos tässä pilviä alkaa pelätä, voi samalla paketoida koko ajokauden
wink.gif

Nööyyy...
Mä en pääsekään kun  
blobsilly1.gif
Pistän pystyyn omat ajot sunnuntaille

ihan mukavaa nähdä vekaraan meniöitä kahvilla vaikka ite oli autolla.tais vaa keli muuttua aika märäks liljendaalin jälkee mutta toivotaa että kaikki pysyy asvaltilla koko reissun.

Paljon kiitosta kaikille letkalaisille, hyvät oli kurvit vaikka välillä olivatkin vähän märät, eivätkä vieneet perille saakka
biggrin.gif

Olipas ajelut.
smile_org.gif
Vekara jäi valloittamatta puolustusvoimien tehokkaan puolustuksen takia, vaikka yritystä ja vauhtia oli ainakin muilla riittävästi. Oudosti osa matkasta on muistissa vain usvaisena ja harvemmin olo ajeluiden jälkeen muistuttaa krapulaa.
tounge.gif

Kiitos ja anteeksi kaikille!

Noin. Kuuman ryhmän kylmä reissu on takana, ja eihän se koskaan mene ihan niinkuin bollywoodissa.

Eli kummallinen puolustusvoimien säännösten muutos esti perille asti menemisen, mutta toisaalta kausalassa oltiin jo aika kosteina, vaikkei kunnon sadetta niskan saatukkaan.

Superkiva ryhmä jolla vauhtia, huumoria ja asennetta riitti. Kiitos kaikille, hiton kivaa oli. Pitäs vissiin luovuttaa ja todeta että pelkkä T-paita ja lyhkäset kalsarit ei enää ole olosuhteiden vaatimusten mukainen perusasuste ajokamojen alle  
eek.gif

Mutta kurvia riitti ja erityismaininta Marko.fzs:lle että kurvaili Paimiosta saakka seuraksemme, ja tietenkin myös Kouvolan vahvistukselle ja tarakkakaunistukselle. Oivallista henkeä osoittaa moinen uurastus mutkapätkien eteen. 350 kilsaa startista maaliin, aikaa kului ruoka- ja kaffetaukoineen sopivasti.

Kiitos myös bejbelle peränpidosta ja paimenkoirana olemisesta.

Mopot pesty, ketjut rasvattu, punkku avattu ja nyt relax...

Ouza

Hauskaa oli, kiitos vetäjälle reitistä hyviä/uusia mutkia tuli nähtyä. Kyytiläiseltä myös terveisiä ja kiitokset "jouheasta" vauhdista. Toivottavast vielä tällä kaudella ehditään mukaan.

Kiva reissu oli taas, mutta ne tiet olis välil voinu olla vähän kuivemmat... Nyt lähti ihan oikeesti nahat talviunille ja tixtexit tilalle... Iiik.

Turun ja Kouvolan vahvistukset,
bowdown.gif
. Hienoo kun jaksoitte kaukaa tulla messiin, Rutun vahvistukselle tuli niitä kilsoja sitten ihan huolella... Harmi kun ei sinne Vekaralle päästy. Mun täytynee ens viikolla ottaa komendantti taimikähittosenyonseisopomo puhutteluun
tounge.gif
tounge.gif

Nyt on kylmä ja märkä olo, 350 kilsan kylmä olo. Hyti hyti.

Paimion poikakin pääsi jo kotiin. Ensimmäistä kertaa pk ajoilla ja opin 4 asiaa:
1. Sadekelin ajoa on vielä reenattava.
2. Oilerin säädöt pitää tarkastaa aina ennen ajoon lähtöä.
3. Jos tulee pienikin mahdollituus lähteä mukaan uudelleen I`m in
4. Hauskempaa porukkaa sopivasti hurtilla höystettynä saa hakea
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Kaksi asiaa jäi kalvamaan:
1. sinä joka jeesasit takaisin päällysteelle, kun seuraavaksi nähdään nykäise hihasta tarjoon sulle kahvit.

2. toi kengän pohjaan tarttunut purkka siinä viimeisellä kahvilla.

Kiitos reissusta kaikille tasapuolisesti ja ensikertaan
buttrock.gif
buttrock.gif

Myöhäiset kiitokset mutkista myös täältä
062802jumpie_prv.gif

Vauhti oli just sopivaa, mitä nyt toi sateessa ajo
ei oikeen ole hanskassa, eli anteeksi pyyntö takana
olleille tukkona olosta.

Aika tarkkaan 450 km tuli kokonaismatkaa.

Illalla saunassa pari tuntia ja vähän "lääkettä",
mutta silti oli semmonen flunssanen olo sunnuntaina.

Olis varmaan pitäny lääkitä kunnolla
033102bebe_1_prv.gif

Paimion poikakin pääsi jo kotiin. Ensimmäistä kertaa pk ajoilla ja opin 4 asiaa:
1. Sadekelin ajoa on vielä reenattava.

Joo tiedän
tounge.gif

sanoi:
1. sinä joka jeesasit takaisin päällysteelle, kun seuraavaksi nähdään nykäise hihasta tarjoon sulle kahvit.
Ööh... siinä oltiin minä ja Anu, kumpaa mahdat tarkottaa? Vähän huonossa muistissa tuo reissu, muistaakseni itte sää sen sieltä nostit.
nixweiss.gif

Paimion poikakin pääsi jo
sanoi:
Ööh... siinä oltiin minä ja Anu, kumpaa mahdat tarkottaa? Vähän huonossa muistissa tuo reissu, muistaakseni itte sää sen sieltä nostit.
nixweiss.gif
Minen kyllä auttannu yhtään ketää kun oli 2 vahvaa miestä paikalla. Mä vaan vedin röökin paikan päällä
thumbs-up.gif

Paimion poikakin pääsi jo
sanoi:
nixweiss.gif
Minen kyllä auttannu yhtään ketää kun oli 2 vahvaa miestä paikalla. Mä vaan vedin röökin paikan päällä
thumbs-up.gif
ozilla sinua tarkoitin sä hiukan tuuppasit pyörää tai ainakin mun mielestä
biggrin.gif
.

Ja anulla oli tosiaan toi kotiloiden ohjaus ja röökin veto.

P.S tosiaan pesun ja vahauksen yhteydessä en löytänyt pyörästä naarmuakaan. kaatumatapinkin saa suoristettua. onko sora ajosta ollut hyötyä vai tuuria
nixweiss.gif

Back