• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK goes Spört Töyring

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tää on pihvi. Eikun
062802moto_prv.gif

Vaikken noudattanutkaan kutsun viimeistä kehotusta, olin ajokuntoisena ajoissa lähtöpaikalla ja pääsin nauttimaan leppoisan mukavasta sunnuntaicruisailusta mukavine taukokeskusteluineen. Päätöskahvit oli kotinurkilla, niin tuli passattua kompassi.

Kiitos veturille ja kaikille mukana olleille.

Peräluuska kotona, veturin vielä jatkaessa Mutterille.

Kiitos kaikille jotka viime tipan kutsusta huolimatta tulivat ajelulle, oli kivat perusmutkat taasen. 20 pyörää lähti ABC:lta ja yksi lisää tarttui matkan varrelta mukaan. Jonosta kuului soraääniä että vauhtia olis saanu olla lisää mutta veturi säilytti kylmästi hermonsa ja piti sen vauhdin siinä ns. sovitussa
tounge.gif

Meinas venäläinen rekka tehdä musta aladoobia tossa Kehä I:llä, en oikein tienny oisinko vääntäny kaasuu vai jarruttanu, joten lukkojarrutin. Sen rekan jälkimmäisen vaunun (vai mikä hitto sen nimi oikeesti on) takareuna meni sitten loppupeleissä noin 30 sentin päästä. Muutama ärräpää pääsi ja sydän huutaa hoosiannaa. Olisin varmaan mennyt avautumaan sille kuskille mutta mä en puhu venäjää ja se tuskin puhuu mitään muuta kuin venäjää joten jätin väliin
tounge.gif
Joten, koska olen hengissä, eikun ens kertaan
062802moto_prv.gif

Kotona taas ja ehjin nahoin
biggrin.gif

Kiitos loistavasta seurasta, oli hyvät pätkät (vaikka kovempaakin olisi voitu mennä että olisi pysytty paremmin hereillä
smile_org.gif
)

EDIT: erityiskiitos Nikelle, jäätiin kyllä muutamat bisset pystyyn  
033102beer_1_prv.gif

Miekii kotiutunut vaik karkasin letkasta Loviisassa jo
smile_org.gif
hyvin veturi sekotti miun suuntavaiston(ai minkä...
tounge.gif
) sai nuista perusmutkista kivaa siksakkii, taktak
smile_org.gif

Koti saavutettu täälläkin hieman reippaan 400 kilometrin jälkeen.

Kiitokset veturille, peränpitäjälle  ja muille kanssamatkustajille.

Ja mitä vauhtiin tulee, tää oli ihan ok, ehti kattelee maisemiakin ja joissain kohtaa ehti hukata ajatuksenkin. Jos näitä tulevaisuudessakin järjestetään niiin tuon teinin vois seuraavan kerran herättää 2 tuntia aikasemmin, jos se vaikka mukaan ehtis.

...ja sauna kyl teki terää, siitä kylmästä oluesta puhumattakaan.
smile_org.gif

Kiitoksia kaikille mukavasta päivästä
smile_org.gif
ja erityis kiitokset Ouzalle, hyvät mutkat. Seura on aina niin hassun hauskaa ja siks mopoilu onkin niin kivaa
inlove.gif

Oikein mukavat kurvit, kiitos vetäjille ja koko poppoolle. Vauhti oli ihan kohdillaan. Jos sitä olisi pitänyt olla enemmän, niin suorilla kai olisi voinut ajaa vaikka naru kireellä ja sitten olisi kurvit tulleet taas silmille. Mutkanopeuksiin ei kovinkaan tuosta enempää ole annettavaa ilman lisähappea. Oli hieno semmoinen lazy sunday afternoon fiilis
062802jumpie_prv.gif

Noniin, kotona taas.
omasta puolestani iso kiitos kaikille jotka raahautuivat perässä kaikki 350 kilsaa, ja toki myös heille jotka jotuivat luopumaan leikistä kesken kaiken omien menojensa pariin.

Tältä kaudelta taitaa mun osalta tikkariajot olla ajettu. Ei vaan oikeen tahdo maistua moinen Bingin (edit: B-King) rattailla, vaikkakin jengi on aina lähes poikkeuksetta parasta A-ryhmää. Jos vielä viikonloppuina vedän, sovitan "rytmin" oman maun mukaan ja mukaan saa tietty tulla ne jotka mun mausta tykkää
smile_org.gif

withstupid.gif

Erityiskiitos Ozillalle, joka herrasmiehen tavoin huolehti veturin muonituksesta Liljendahlissa. Tuollaisesta jää mielettömän hyvä maku.

Beibelle  
inlove.gif
kiitos peräsnaisen loistavasta viranhoidosta Ja MC Nikke T:lle hienosta ja siitä oikeasta motoristihengen osottamisesta.

Ensi viikonloppuna saatan piipahtaa sotkukahveilla vekaralla jos luoja suo. Joten jos joku mielii edullista munkkia ja kaffea, niin pysykääpä kuulolla. Varmaahan tosin tässä vaiheessa ei ole ku köyhän kuolema... Nii ja se että maisema vaihtuu "mun maun mukaisesti".

Kiitos loistavista kurveista ja uusista pätkistä joita aikaisemmin ei ole tultu ajettua.
Ja jos nyt monet halusivat lisää vauhtia niin ainakin minä olisin toivonut ajoittain hieman iisimpää kyytiä, joten nyt on molemmat mielipiteet kuultu. Olikohan kukaan täysin tyytyväinen vauhtiin että se oli justiinsa passeli ja sopiva. (Mun mielestä se oli enimmäkseen juuri sitä!)

Kiitoksia kaikille. Oli kyllä hieno reissu. Mutkia riitti ja vauhti oli just sopivan letkee. Ainakaan omalle kohtaa, en enempää olis halunnukaan.

Tässä vielä muutama kuva reissulta.

Tältä kaudelta taitaa mun osalta tikkariajot olla ajettu. Ei vaan oikeen tahdo maistua moinen Bingin rattailla, vaikkakin jengi on aina lähes poikkeuksetta parasta A-ryhmää.
Nyyyt miuta on huijjattu!

Okei, olen hämärästi tietoinen meillä asuvista pienistä ihmisistä, mutta GuessWho ei nyt ihan mene tuohon blondibrunetti 160cm korkkarit jalassa kategoriaan vaikka se Guessin rahamassia kantaakin  
biggrin.gif

Nyt oikein alko mietityttämään mitähän se vävykokelas GuessWhosta tuumais kun se tulenpunaisella skopalla pihaan kurvais....  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tältä kaudelta taitaa mun osalta tikkariajot olla ajettu. Ei vaan oikeen tahdo maistua moinen Bingin rattailla, vaikkakin jengi on aina lähes poikkeuksetta parasta A-ryhmää.
Nyyyt miuta on huijjattu!

Okei, olen hämärästi tietoinen meillä asuvista pienistä ihmisistä, mutta GuessWho ei nyt ihan mene tuohon blondibrunetti 160cm korkkarit jalassa kategoriaan vaikka se Guessin rahamassia kantaakin  
biggrin.gif

Nyt oikein alko mietityttämään mitähän se vävykokelas GuessWhosta tuumais kun se tulenpunaisella skopalla pihaan kurvais....  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tahaton komiikka on usein sitä parasta sellaista.
Toki viittasin siis B-Kinkyyn joka toivottavasti ei ole aiheena vielä skodekuskin ja jälkikasvun kesken suljettujen ovien takana
tounge.gif

ps. käy nyt varoiks tsekkaamassa tilanne....

Erityiskiitos Ozillalle, joka herrasmiehen tavoin huolehti veturin muonituksesta Liljendahlissa. Tuollaisesta jää mielettömän hyvä maku.
Eipä kestä, tuo nyt on vähintä mitä voi tehdä siitä hyvästä, että saa ajella perässä ajattelematta mihin on menossa. Tää on kyllä ihan parasta! Vauhti oli ihan sopivaa sunnuntaille ja leppoisuudesta kertoo jotain se, että loivempien pätkien jälkeen piti välillä herätä mutkailemaan. PK-ajoilla voi sitten taas ajella niitä vauhteja. Että kiitosta jär... niille joiden perään ja eteen satuin lähtemään ajelemaan.
respect.gif

Jepo, kiitti kaikille. Ikävä kyllä piti poistua siitä kaatuneen puun kohdalta.
Mitä vauhtiin tuli, oli keskimäärin vallan mahtava.
Lisää näitä
062802jumpie_prv.gif

Back