Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
klo 11 ST1 ?? Ja siitä kohti Vaaroja... eiku Vaaralaa.Jahha, kattellaas josko tuon teinin saa sitten potkittua ylös.
Jos goza on lähdössä Kyrklätistä, niin voitaneen huitasta samaa matkaa tuonne Vaaralaan.
No worries...EDIT: erityiskiitos Nikelle, jäätiin kyllä muutamat bisset pystyyn![]()
Nyyyt miuta on huijjattu!Tältä kaudelta taitaa mun osalta tikkariajot olla ajettu. Ei vaan oikeen tahdo maistua moinen Bingin rattailla, vaikkakin jengi on aina lähes poikkeuksetta parasta A-ryhmää.
Nyyyt miuta on huijjattu!Tältä kaudelta taitaa mun osalta tikkariajot olla ajettu. Ei vaan oikeen tahdo maistua moinen Bingin rattailla, vaikkakin jengi on aina lähes poikkeuksetta parasta A-ryhmää.
Okei, olen hämärästi tietoinen meillä asuvista pienistä ihmisistä, mutta GuessWho ei nyt ihan mene tuohon blondibrunetti 160cm korkkarit jalassa kategoriaan vaikka se Guessin rahamassia kantaakin![]()
Nyt oikein alko mietityttämään mitähän se vävykokelas GuessWhosta tuumais kun se tulenpunaisella skopalla pihaan kurvais....![]()
![]()
![]()
Eipä kestä, tuo nyt on vähintä mitä voi tehdä siitä hyvästä, että saa ajella perässä ajattelematta mihin on menossa. Tää on kyllä ihan parasta! Vauhti oli ihan sopivaa sunnuntaille ja leppoisuudesta kertoo jotain se, että loivempien pätkien jälkeen piti välillä herätä mutkailemaan. PK-ajoilla voi sitten taas ajella niitä vauhteja. Että kiitosta jär... niille joiden perään ja eteen satuin lähtemään ajelemaan.Erityiskiitos Ozillalle, joka herrasmiehen tavoin huolehti veturin muonituksesta Liljendahlissa. Tuollaisesta jää mielettömän hyvä maku.