• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK goes Makkara @ Porkkala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko jauhomakkaraa tarjolla? Sitä leivonnaisista seuraavaa.
Apus mulle kans jauhista, ja kepsuttia, jos saa toiveita esittää
smile_org.gif

(Tai saahan niitä esittää, tuskin kuitenkaan kuunnellaan)

Minustakin ois kiva tulla, kun sääkin on hyvä. Mutta: kun se on niin niin vaikeeta, ei ees fifty-fifty vaan pikemminkin 33/66 että pääseekö, niin siks, ehkä mä sitten vaan vähän katselen niitä makkaroita, ettei ehkä kande varata...
lookaround_orig.gif

Pyörää ei oo enää, joten voisi piipahtaa tylsänä autolla.. ps. mopokyyti olisi mahtavuutta, eli jos joku herrasmiesmäisesti on valmis tinkimään omasta ajomukavuudestaan..  
wink.gif

ja en oo kyllä osallistunutkaan edes tänä vuonna mihinkään
omg.gif

Minustakin ois kiva tulla, kun sääkin on hyvä. Mutta: kun se on niin niin vaikeeta, ei ees fifty-fifty vaan pikemminkin 33/66 että pääseekö, niin siks, ehkä mä sitten vaan vähän katselen niitä makkaroita, ettei ehkä kande varata...
lookaround_orig.gif
Varaa katselu makkara  
tounge.gif
ja pikkase saa hipistelläkki
noh noh, eikös se mee niin että "katsoa saa muttei koskea" nii että en kyllä rupee hiplailee...
cool.gif

Ootko miettiny vaihtaa tota logoa? Kysympä vaan... sillai ihan hiljaaaaaaaa......sattuneesta syystä. l

Mukana ollaan jos vaan suinkin keretään.

Oliko tuonne Porkkalan nuotiolle jotain osoitetta kun en taida Espoon Tebarille ehtiä?

Aloitusviestiin viitaten PK goes Makkara@Porkkala pidetään tänään Porkkalanniemessä (opasteet) alkaen klo 17.30.

Kokoontumisajo MP:llä tuleville lähtee TB kivenlahti, noin klo 17.48 Riisorin vetämänä suorinta tietä Porkkalaan.

Ominpäin autolla tai muilla härpättimillä tulevia pyytäisimme saapumaan paikanpäälle Porkkalaan alkaen 17.30.
Tulee olemaan aika isot kinkerit ja näin saataisiin helpotettua noiden "kokkien" työtä ettei kaikki ole samalla minuutilla pyytämässä makkaraa ja mehua.

Muistattehan ajaa sitten varovasti ja varoa niitä bambeja ja muita metsän asukkeja matkalla.

TERVETULOA, illalla nähdään.

T. Kelvoton ja muut PK veturit.

Näyttäis vähän siltä, että minäkii ehdin Porkkalan kinkereille.

Maggarasta niin viis, mutta pannukaffetta pitää saada,
kun sitä on lupailtu.  
062802jumpie_prv.gif

Passaan sittenkin tämän. Täytyy käydä kouluttamassa rookie-kuskia mutkapätkillä ja illalla R&A:han. Sunnuntaina sitten
062802moto_prv.gif

fantastista.
Kiitos!!!!
smile_org.gif
TB:llä nähdään. Mistä tunnistan sut?
P
Mulla on sininen mopo, jotakuinkin tuollainen:
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=85238

Sut varmaan tunnistaa siitä, että on ajokamat päällä, muttei  
062802moto_prv.gif
, vai kuinka?
Vai oliko parempia tuntomerkkejä?

Mäkään en sitten aio kävellä Porkkalaan.  
bawling.gif

Nähdään sitten illalla TB:llä.  
biggrin.gif
Hienoa
smile_org.gif

juurikin näin, oon se eksyneen näköinen blondi mustavalkoinen kypärä kainalossa..

Back