Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Apus mulle kans jauhista, ja kepsuttia, jos saa toiveita esittääOnko jauhomakkaraa tarjolla? Sitä leivonnaisista seuraavaa.
Varaa katselu makkaraMinustakin ois kiva tulla, kun sääkin on hyvä. Mutta: kun se on niin niin vaikeeta, ei ees fifty-fifty vaan pikemminkin 33/66 että pääseekö, niin siks, ehkä mä sitten vaan vähän katselen niitä makkaroita, ettei ehkä kande varata...
![]()
noh noh, eikös se mee niin että "katsoa saa muttei koskea" nii että en kyllä rupee hiplailee...Varaa katselu makkaraMinustakin ois kiva tulla, kun sääkin on hyvä. Mutta: kun se on niin niin vaikeeta, ei ees fifty-fifty vaan pikemminkin 33/66 että pääseekö, niin siks, ehkä mä sitten vaan vähän katselen niitä makkaroita, ettei ehkä kande varata...
ja pikkase saa hipistelläkki![]()
Nooh, katsellaanoh noh, eikös se mee niin että "katsoa saa muttei koskea" nii että en kyllä rupee hiplailee...
![]()
Ilman muuta - kun noin kauniisti pyydät - mähän voin lainataPyörää ei oo enää, joten voisi piipahtaa tylsänä autolla.. ps. mopokyyti olisi mahtavuutta, eli jos joku herrasmiesmäisesti on valmis tinkimään omasta ajomukavuudestaan..![]()
Käännyt 51:ltä Porkkalanniemeen ja niin pitkälle noin 20km, kuin asfalttia riittää (kääntöpaikka/yleinen tie päättyy).Oliko tuonne Porkkalan nuotiolle jotain osoitetta kun en taida Espoon Tebarille ehtiä?
Jepjep. Lähtö noin klo 17:48.Kokoontumisajo MP:llä tuleville lähtee TB kivenlahti, noin klo 17.48 Riisorin vetämänä suorinta tietä Porkkalaan.
Joo ja jättäkää ne tummat/iridium-visiirit suosiolla himaan.Muistattehan ajaa sitten varovasti ja varoa niitä bambeja ja muita metsän asukkeja matkalla.
fantastista.Ilman muuta - kun noin kauniisti pyydät - mähän voin lainataPyörää ei oo enää, joten voisi piipahtaa tylsänä autolla.. ps. mopokyyti olisi mahtavuutta, eli jos joku herrasmiesmäisesti on valmis tinkimään omasta ajomukavuudestaan..
sulle![]()
ja tulla sitten itse vaikka...![]()
Mulla on sininen mopo, jotakuinkin tuollainen:fantastista.
Kiitos!!!!TB:llä nähdään. Mistä tunnistan sut?![]()
P
HienoaMulla on sininen mopo, jotakuinkin tuollainen:fantastista.
Kiitos!!!!TB:llä nähdään. Mistä tunnistan sut?![]()
P
http://www.motopalsta.com/vaihto/?uusi=0&id=85238
Sut varmaan tunnistaa siitä, että on ajokamat päällä, muttei, vai kuinka?![]()
Vai oliko parempia tuntomerkkejä?
Mäkään en sitten aio kävellä Porkkalaan.![]()
Nähdään sitten illalla TB:llä.![]()