Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lähen, tuutko kyydissä?Hmmh... Lähdetkö duunista retkelle?Pyörä jää kotiin eli jos joku haluuaa tulla kotilo kyydillä niin paikkoja on vapaana.
Näin ajattelin, koitin sulle äsken soitellakin - mut ei kiinnostanu näköjään vastatalähen, tuutko kyydissä?Hmmh... Lähdetkö duunista retkelle?Pyörä jää kotiin eli jos joku haluuaa tulla kotilo kyydillä niin paikkoja on vapaana.
Letka lähtee sitten tasan 17:38, älkää myöhästykö!Muodostelma-ajelu starttaa Riisorin johdolla Kivenlahden tebarilta kello 17.38
oliks toinyssi kivasti sanottu, ei kulje konepuukot ja kalj.. kirvekset noppelillakotilot on vässyköille..![]()
HUOMATKAA! Panssarikenraali Pat... Riisor on päässyt elementtiinsä! Saa käskyttää ja jos ei totella, niin kusellakaan ei käydä eikä taukoja pidetä! Minuuttiaikataulu tai muuten....Letka lähtee sitten tasan 17:38, älkää myöhästykö!Muodostelma-ajelu starttaa Riisorin johdolla Kivenlahden tebarilta kello 17.38
Ihan PsPr ItOPtri96 Joken res ylik vaanHUOMATKAA! Panssarikenraali Pat... Riisor on päässyt elementtiinsä! Saa käskyttää ja jos ei totella, niin kusellakaan ei käydä eikä taukoja pidetä! Minuuttiaikataulu tai muuten....Letka lähtee sitten tasan 17:38, älkää myöhästykö!Muodostelma-ajelu starttaa Riisorin johdolla Kivenlahden tebarilta kello 17.38
Heil Riisor meil Kosola!![]()
Mä aattelin ottaa kimulin ja järkkärin messiin ja kotiloitua, mut en mä nyt tiiä ku oon tämmönen vässykkä..Letka lähtee sitten tasan 17:38, älkää myöhästykö!Muodostelma-ajelu starttaa Riisorin johdolla Kivenlahden tebarilta kello 17.38
Kelihän on mitä mainioin joten kaikki mukaan mopoilla, kotilot on vässyköille..![]()
Saataiskohan kauden päätökseen kauden pisin letka?
PanssariPrikaatin ilmatorjunta Ohjuspatteriston johtokeskus ?PsPr ItOPtri96 Joken res ylik vaan![]()
Ei sviddu, tollanen multa puuttuu viel!
Se on SE ASENTO, missä tulee karvoja/ei tule karvoja suuhun ja jos on ilmavaivoja, niin soon kuolemaksi!PanssariPrikaatin ilmatorjunta Ohjuspatteriston johtokeskus ?PsPr ItOPtri96 Joken res ylik vaan![]()
Mikä toi 96 oli ?