Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, ja kylläKerkeiskö ja uskaltasko sitä ?
A) Krapula, edelleen
B) Muutenkin väsyttää
C) Ihan liian komee ilma ajella, ei oo edes vesisateen uhkaa
D) Ilmaiset grillilihat odottelee kotona jääkaapissa
E) Anu on mulle vihainen, en uskalla
Et, ei![]()
Herran pelko on viisauden alku... vaimitensenytmeniSitä paitti mua ei tarvi pelätä...???![]()
HahahaHerran pelko on viisauden alku... vaimitensenytmeniSitä paitti mua ei tarvi pelätä...???![]()
![]()
kaverihan on nyt koko ajan pyörän päällä ja menossaKirkas visiiri vaihdettu ja rengas lämppärit kytketty päälle![]()
Lähtövalmiina ollaan..
Meitin 2,5 vuotias tytärkin tietää että "saa sotkea, jos o kivaa"ps. onko nyt kiva kun on kaffet näppikselläJoudun lähteen tupakille ja jättää tän sotkun setvimisen jollee muulle![]()
![]()
Ois mun näköjään sittenkin pitänyt päästä mukaan, niin olis toikin jäänyt kokematta.Kiitoksia vetäjille. Kivat oli kyllä mutkat pienestä peräpään harhailusta huolimatta.![]()
Ja kummipoikakin tykkäs kun tuli niin monta moottoripyörää Kouvolaan.![]()
Ensimmäiseksi säädä ne ajovalot, ei niillä voi mitää pimeessä nähdä kun näyttävät 2 metriä eteenpäinJa kiitos maltista kaikille mun takana hämmästelleille. Piti neuvotella uuden Lelun kanssa miten niihin mutkiin mennään, vai mennäänkö. Kompensoin kuitenkin aiheuttamani mielipahan keskivertopeekoilijaa paremmilla maisemilla, kun hymyssä suin mun annetaan tulla milloin mihinkin kohtaa letkaa![]()
Joo joo, pysyn peremmällä kunnes me jutellaan Lelun kanssa. Sori.![]()