• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK+ALV Ma 16.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kerkeiskö ja uskaltasko sitä ?
Kyllä, ja kyllä
tounge.gif

A) Krapula, edelleen
B) Muutenkin väsyttää
C) Ihan liian komee ilma ajella, ei oo edes vesisateen uhkaa
D) Ilmaiset grillilihat odottelee kotona jääkaapissa
E) Anu on mulle vihainen, en uskalla

Et, ei
idea3.gif

A) Krapula, edelleen
B) Muutenkin väsyttää
C) Ihan liian komee ilma ajella, ei oo edes vesisateen uhkaa
D) Ilmaiset grillilihat odottelee kotona jääkaapissa
E) Anu on mulle vihainen, en uskalla

Et, ei
idea3.gif
tounge.gif
tounge.gif
A, B ja D käy syyks, C ei ja E ei missään tapauksessa koska se ei oo tottakaan. Sitä paitti mua ei tarvi pelätä...???
lookaround_orig.gif

Anu on vihanen, indeed....
biggrin.gif

kiitokset molemmille vetäjille mahtavasta reitistä.kyllä se pimeys nopeasti tulee tähän aikaa vuodesta mutta hauskaa oli taas kerran.

Juuh, kivat oli pätkät. Kiitti vetureille! Oli vähän tuo tumma peilivisiiri hapokas ajettava pimeässä
lookaround_orig.gif
Onneks letkassa näki mutkat kohtuu hyvin, mutta kun lähin seikkailee kotia, niin ajelin varmaan 30km ylimääräistä Askola - Pukkila -akselilla. Kissatkin oli ihmeissään tienposkessa muutaman kerran.
biggrin.gif

Kiitoksia vetäjille. Kivat oli kyllä mutkat pienestä peräpään harhailusta huolimatta.
smile_org.gif

Ja kummipoikakin tykkäs kun tuli niin monta moottoripyörää Kouvolaan.
smile_org.gif

Olipas mukava ja positiivinen kokemus ajella orgin letkassa mukana. Tehän olettekin ihan mukavia kavereita
biggrin.gif

Eikä teissä oikeastaan ole muuta vikaa kuin se, että ajatten niin pahuksen kovaa. Ei kustomilla teidän vauhdeissanne pysy, ei edes perässä, eikä liene tarkoituskaan. Kädet ja hartiat puutuu ja mutkissa saappaiden kantapalat kuluvat asfalttia vasten, sitten vielä pierettääkin ne Nipan pakastepiiraat...

Ei vaan, suuret kiitokset kaikille mukavasta grillireissusta, vetureille upeista mutkista ja sopivista vauhdeista.
Vielä erikoisen suuret kiitokset perämiehelle, hän on varsinainen Mr Cool, jaksoi peesailla kanssani melkein koko matkan, otti sitten kyllä etäisyyttä ja lähti motarille pitämään vautia (ilmeisesti rentouttamaan kaasukättään).

T: Jorkka, se erilainen pyöräilijä
cool.gif

Kivaa oli joo, mutta nyt väs yttää ja kutittaa.
Komeen näkönen valohelminauha lipui läpi itä uudenmaan teitä. Aika pimeetä alkaa olla jo ja se pimeyshän tulee jo aiemmin.

Kivaa oli, kiitokset kauniille ja rohkealle veturille. Saatte itse valita kumpi on kumpi, mulle käy kummin vain  
pftroest.gif

Ja kiitos maltista kaikille mun takana hämmästelleille. Piti neuvotella uuden Lelun kanssa miten niihin mutkiin mennään, vai mennäänkö. Kompensoin kuitenkin aiheuttamani mielipahan keskivertopeekoilijaa paremmilla maisemilla, kun hymyssä suin mun annetaan tulla milloin mihinkin kohtaa letkaa  
baaa.gif

Joo joo, pysyn peremmällä kunnes me jutellaan Lelun kanssa. Sori.
nixweiss.gif

Kiitokset vielä täältäkin, erikseen vielä suopolle kiitokset, kun ne Hyrylässä unohtu..
Kukas ajeli daltonin ja mun perässä Hyrylästä Nurtsille? Oli sen verran hämärää, ettei saanu selvää...

Ja kiitos maltista kaikille mun takana hämmästelleille. Piti neuvotella uuden Lelun kanssa miten niihin mutkiin mennään, vai mennäänkö. Kompensoin kuitenkin aiheuttamani mielipahan keskivertopeekoilijaa paremmilla maisemilla, kun hymyssä suin mun annetaan tulla milloin mihinkin kohtaa letkaa  
baaa.gif

Joo joo, pysyn peremmällä kunnes me jutellaan Lelun kanssa. Sori.
nixweiss.gif
Ensimmäiseksi säädä ne ajovalot, ei niillä voi mitää pimeessä nähdä kun näyttävät 2 metriä eteenpäin  
tounge.gif

Eikä pimee mutkatie ole oikea paikka tuntuman hakemiseen. Mullekkin tulee jotenkin hypnottinen olo ja katse meinaa lukkiutua edellisen takavaloon.

Mitenkäs Duke kuskin jalka jaksaa ?

Kuulkaas mussukat, olipa kiva reissu vaikka se vähän venähtikin... Ouzalla tuli vissii apaut 400 kilsaa kotoota kotiin. No onhan se suunnillen apaut 300 kilsaa
tounge.gif
33 tais olla pääluku?

Suopolle ekstrahyperkiitos peräpään kaitsemisesta ja tikkarista
inlove.gif
Vähän rupes kyllä keljuttamaan siinä puol yhentoista aikaan kun Suopo pysähty eksyneen letkanpätkän kanssa ja kysäs että ei kai teillä oo kylmä, samalla kun väänsi lämmitettävän takkinsa termarii kovemmalle
mad.gif

Letka pysy tosi hyvin kasassa, vauhti oli vissiin sopiva (disclaimer: käytiin Suomen koko ALV-kanta vaan läpi
tounge.gif
), ainuu missä tuli sitten ongelmia oli paluumatkalla Juornaankylän risteys joka ei ollut merkattu, jolloin minä, Juha, Suopo, ja kuka se neljäs oli löydettiin ittemme Koskenkylästä
biggrin.gif
Nooh, näitä sattuu, nou problem, siinä oli vissiin käyny pienen pieni erreys sen risteyksen merkkauksen kanssa että loppuletka menee kotia, kun sieltä oikiasti vaan yksi lähti kotia ja me varmistettiin että se yksi kans pääsee sokkona kotia. Meille tuli sitte pieni pikataival vaan sinne väliin.

Jorkka, sä pysyt Striikillä matkassa tosi hyvin, mä edelleen jaksan ihmetellä että kuinka se taipuu sinne mutkiin niin hyvin. Plus että se on vaan niin kaunis
inlove.gif
(siis se Striikki...)

R1ivaaja sä tulit sikahienosti uudella mopolla, teit ihan oikein kun jäit hännemmäs kun pimeys laskeutu. Ei sillä sun visiirillä voinu nähdä yhtään mitään... Mitä siihen kauniisiin ja rohkeisiin tulee, täähän on ihan selvä, kuten kuka tahansa meijät nähnyt varmaan allekirjottaa. Mä oon se rohkee!

Tuukalle toivottavasti koipi ei saanu pahempaa hudaa, mutta mee ny lekuriin kuitenki
pftroest.gif
pftroest.gif
Mehän ei sitä p*skakasaa siellä tiellä loppuletkan kanssa enää nähty kun ajettiin harhaan, mutta mitä loppukaffeilla kuulin niin se oli aika ilkeä.

ps. Saatasko me joku palkinto, eka kerta kun letkasta on eksytetty sekä veturi että perämies
tounge.gif

Back