Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olishan se mutta huonolta se näyttää loppupäiväkin... Perutaan reissu, ei tuu mittää, näyttää sen verta huonoltaEsteri on aamukrapulapaskallaan ainakin Lepuskin päällä ja näyttäis tutkan mukaan olevan lipumassa kohti Kouvostoliittoa. Olisiko myöhäisempi lähtö mitään?![]()
No olishan se mutta huonolta se näyttää loppupäiväkin... Perutaan reissu, ei tuu mittää, näyttää sen verta huonoltaEsteri on aamukrapulapaskallaan ainakin Lepuskin päällä ja näyttäis tutkan mukaan olevan lipumassa kohti Kouvostoliittoa. Olisiko myöhäisempi lähtö mitään?![]()
No niinhän se olis...No olishan se mutta huonolta se näyttää loppupäiväkin... Perutaan reissu, ei tuu mittää, näyttää sen verta huonoltaEsteri on aamukrapulapaskallaan ainakin Lepuskin päällä ja näyttäis tutkan mukaan olevan lipumassa kohti Kouvostoliittoa. Olisiko myöhäisempi lähtö mitään?![]()
![]()
![]()
itäänpäin ajaessa olis jo Porvoossa kuivaa ja siitä pohjoiseen, tällä sateella ei kyl viitsisi edes sinne ajaa, edes suoraa tietä. Toi rintama menossa kyllä tonne pohjoisen suuntaan.![]()
![]()
Lähetää sit autolla Nipan grillille..
*REPSORG. Presents...
Squirting Party
Starring: Esther
Iltapäivä joo, mutta jos lähdettäis heti aamusta,Suopo huominen näyttää ihan samaltaMutta, niinkuin on taas nähty niin ei noi sääukot osaa yhtään mitään![]()
![]()
PK Kotilo La 14.8.Lähetää sit autolla Nipan grillille..Hei tossa on ideaa. Olis varmaan eka PK autoletka, me tehtäs historiaa![]()
![]()
Sä kätwäle olet siis blokkaamassa Ouzaa nyt tilanteeseen:No toisaalta... Nythän mulle jää aikaa kokeilla hääpukua (eikun ei siis hääpukua vaan sitä pukua minkä laitan häihin päälle, daah) koko päivän. Joka ikisen mekon kohdalla kysyn Ouzalta että onks tää hyvä? Sitte se sanoo että joo on se, mutta sitten mä tulkitsen jonkun ilmeen tai äänenpainon väärin, ja sanon että mä näytän tässä lihavalta sun mielestä, johon Ouza sanoo että ei ei kulta, et näytä, toi on ihan hyvä, johon mä sanon että ai että ihan hyvä, ethän sä ees kattonu... Kyl te tiiätteEttä meillä on oikein kiva päivä täällä kotona tiedossa
Puhumattakaan siitä kun rupean kampausta ja meikkii tekeen... Että tän avautumisen jälkeen Ouza huutelee kohta ajoseuraa ihan minne vaan ihan missä kelissä vaan![]()
![]()
Aikamies tollaseen....?Nyt Ouza toooooodella varovasti. Noi on herkkiä juhlia noi häät, vielä naimattomille naisille.
Ei vara venettä kaada, ettei satu vahinkojaAikamies tollaseen....?Nyt Ouza toooooodella varovasti. Noi on herkkiä juhlia noi häät, vielä naimattomille naisille.![]()
Ei se Ouza nyt enää ihan räkänokalta vaikuta.![]()