• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK+ALV La 14.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Esteri on aamukrapulapaskallaan ainakin Lepuskin päällä ja näyttäis tutkan mukaan olevan lipumassa kohti Kouvostoliittoa. Olisiko myöhäisempi lähtö mitään?
No olishan se mutta huonolta se näyttää loppupäiväkin... Perutaan reissu, ei tuu mittää, näyttää sen verta huonolta
bawling.gif
buaah.gif

Esteri on aamukrapulapaskallaan ainakin Lepuskin päällä ja näyttäis tutkan mukaan olevan lipumassa kohti Kouvostoliittoa. Olisiko myöhäisempi lähtö mitään?
No olishan se mutta huonolta se näyttää loppupäiväkin... Perutaan reissu, ei tuu mittää, näyttää sen verta huonolta
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

itäänpäin ajaessa olis jo Porvoossa kuivaa ja siitä pohjoiseen, tällä sateella ei kyl viitsisi edes sinne ajaa, edes suoraa tietä. Toi rintama menossa kyllä tonne pohjoisen suuntaan.
bawling.gif
bawling.gif

bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

itäänpäin ajaessa olis jo Porvoossa kuivaa ja siitä pohjoiseen, tällä sateella ei kyl viitsisi edes sinne ajaa, edes suoraa tietä. Toi rintama menossa kyllä tonne pohjoisen suuntaan.  
bawling.gif
bawling.gif
No niinhän se olis...
crazy.gif
Mutta ehkä ei härnätä onnetarta tällä kertaa, jos vaikka joskus voittas sit lotossa
thumbs-up.gif

Suopo huominen näyttää ihan samalta
bawling.gif
Mutta, niinkuin on taas nähty niin ei noi sääukot osaa yhtään mitään
tounge.gif

Oha tää perseestä kyllä, varsinkin kun on viikonloppu, olisin lähtenny Päijännettä kiertämään tänään, mutta ajatuksissa peruinkin sen sään takia. Tuli kuin tilauksesta sitten reissu Kou volaan ja nyt prkl toi sade tulikin tänne.  
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Hei... Mun renkaissahan lukee SUPER RAIN
idea3.gif

Kohta alkaa näillä kulmilla olemaan kosteusprosentti sitä luokaa että voisi kokeilla mitä se muka tarkoittaa
buttrock.gif

No toisaalta... Nythän mulle jää aikaa kokeilla hääpukua (eikun ei siis hääpukua vaan sitä pukua minkä laitan häihin päälle, daah) koko päivän. Joka ikisen mekon kohdalla kysyn Ouzalta että onks tää hyvä? Sitte se sanoo että joo on se, mutta sitten mä tulkitsen jonkun ilmeen tai äänenpainon väärin, ja sanon että mä näytän tässä lihavalta sun mielestä, johon Ouza sanoo että ei ei kulta, et näytä, toi on ihan hyvä, johon mä sanon että ai että ihan hyvä, ethän sä ees kattonu... Kyl te tiiätte
tounge.gif
Että meillä on oikein kiva päivä täällä kotona tiedossa
thumbs-up.gif
Puhumattakaan siitä kun rupean kampausta ja meikkii tekeen... Että tän avautumisen jälkeen Ouza huutelee kohta ajoseuraa ihan minne vaan ihan missä kelissä vaan
inlove.gif

No toisaalta... Nythän mulle jää aikaa kokeilla hääpukua (eikun ei siis hääpukua vaan sitä pukua minkä laitan häihin päälle, daah) koko päivän. Joka ikisen mekon kohdalla kysyn Ouzalta että onks tää hyvä? Sitte se sanoo että joo on se, mutta sitten mä tulkitsen jonkun ilmeen tai äänenpainon väärin, ja sanon että mä näytän tässä lihavalta sun mielestä, johon Ouza sanoo että ei ei kulta, et näytä, toi on ihan hyvä, johon mä sanon että ai että ihan hyvä, ethän sä ees kattonu... Kyl te tiiätte
tounge.gif
Että meillä on oikein kiva päivä täällä kotona tiedossa
thumbs-up.gif
Puhumattakaan siitä kun rupean kampausta ja meikkii tekeen... Että tän avautumisen jälkeen Ouza huutelee kohta ajoseuraa ihan minne vaan ihan missä kelissä vaan
inlove.gif
Sä kätwäle olet siis blokkaamassa Ouzaa nyt tilanteeseen:
Kosiiks se, vai kerääkö kamppeensa.....
buttrock.gif

NAISET...
tounge.gif

Nyt Ouza toooooodella varovasti. Noi on herkkiä juhlia noi häät, vielä naimattomille naisille.

Pidä huoli ettei tuo kesämekkosi ole missään lähelläkään, kun morsiuskimppua heitetään. Jos paikallaolo on väistämätöntä, taklaaminen kriittisellä hetkellä on sallittua.

Eiköhän Ouzalla ole tarpeeksi elämän kokemusta ja muutenkin vaikuttaa pelimieheltä. En ole ollenkaan huolissani asiasta
tounge.gif

Ouza: Tarkista ettei ehkäisyvälineitäsi ole puhkottu  
biggrin.gif

Anulle vois ostaa sen Hondan (sormuksen sijaan) niin rauhoittuu vähäksi aikaa  
biggrin.gif

Back