• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Ajelua Ti 29.5.2007 klo 18:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jätski + battery toimi, ja toisinkuin köpi niin meikäläinen sentäs oli paikalla mopolla
biggrin.gif

..Olihan tuolla porukkaa.. Itse en tosin jaksanut lähteä letkan mukaan vaan tuli nykästyä tuo Nuuksio-Siikajärvi akselilla mutkaa...
buttrock.gif

No voi perk... kaverille oltiin hakemassa mopoa ja siinä sähellyksessä kesti niin kauan etten päässy paikalle
sad_orig.gif

Ei päässyt tulemaan, taaskaan. *ttu mä taidan olla tossun alla kun tuo akka keksii kaikenlaista touhua kun pitäisi päästä
062802moto_prv.gif
. Noh, ehkä ens kerralla.

Kiitos seurasta, nyt uskaltaa tulla uudestaankin. Vauhdissakin pysyi vaikka omat ajolinjat ei ehkä ollut kokoajan ihan kohdallaan. Loppu vaiheessa poistuin pikasiirtymällä takaisin kotiin... Ja lähtö lupa viikonlopuksi Kemoraankin irtosi kotoa.
062802moto_prv.gif

haa...ei satanu kertaakaa
033102bebe_1_prv.gif
siinä sää tiedotuksille...just tulin himaan..ihan poikki oon...

kiitos kaunis kaikille kahvittelu ja ajoseurasta..oli mielettömän mukavaa..
062802jumpie_prv.gif
käytii siel turengissa...joku jätkäki tuli jossai vaiheessa messii ja kyseli et mistä ollaa..no orgista tietty
buttrock.gif

kiitoksia matille hienosta vedosta..kiva ajella ku on erilaisia vetäjiä...nyt pysyin koko matkan letkassa mukana..sori et tuusulan tiellä ohitin matin ja pete457 ku mulle tuli kauhee kiire vessaa...ja matti vaa körötteli
biggrin.gif
tounge.gif

nii ja oli niitä mutkateitäki välillä
buttrock.gif
jotai 230km näytti mun mittari
sport05.gif

Tuliko muka niin paljon kilsoja ei tullu katottua lukemaa lähtiessä mut ainakin ihan hyvä reissu.
Tuli siinä tuusulan tiellä vähän annettua hanaa.

Taisitte ajaa mua ja frendiä vastaan Nurmijärven nurkilla... Etusormi pystyssä letkasta ainakin morjesteltiin..

Justiinsa tulin himaan .. kävin lopuksi vielä Kaivarissa jädellä ..
biggrin.gif
Rock ..
Kiitti kauheesti kaikille ... taisi olla melkoista köröttelyä .. mutta laillista ..
033102bebe_1_prv.gif

siis .. ööö .. melkein koko matkan (99,9%).. öööhhh ..
(jopa Piipuliini sanoi, että kovempaakin SAA mennä *huh*)
jollainviissiin on ihan kiva ajella hissukseen .. vaan nyt tulevana viikonlopuna
saan sitten kokeilla, että vieläkö liikkuu vai siirrynkö rollaat...iin ..
tounge.gif

Kemoraan siis menossa ...
sport05.gif

Mitä sade-ennusteisiin tulee niin eipä satanut .. mutta Janakkalassa
palelin ihan oikeasti ja Kaivarissa oli yöllempänä paljon lämpimämpää ..
etelässä kun ollaan ..
lookaround_orig.gif

Kivaa kun tuli uusia mukaan .. mm. Holy-Maria ja muutama muukin ...
Mukaan vaan jatkossakin ..
bowdown.gif

LAINAUS:
Kesäkahvila-Ravintola Suviranta.
Olemme avoinna Vapusta syyskuun alkuun seuraavasti:
su-to 11.00 - 23.00
pe-la 11.00 - 01.00
Touko- ja elokuun aukiolot säävarauksin.

Hitsin hitsi .. nyt oli varmaan tuo säävaraus, kun se oli kiinni ..
shaun.gif

Kiitos Matille vedosta ja muille seurasta. Onnekkaasti paikansin letkan vaikka tulin viis yli seiska. Voitte mietiskellä kenen mopossa on seurantalude
biggrin.gif

haa...ei satanu kertaakaa  
033102bebe_1_prv.gif
siinä sää tiedotuksille...just tulin himaan..ihan poikki oon...

kiitos kaunis kaikille kahvittelu ja ajoseurasta..oli mielettömän mukavaa..  
062802jumpie_prv.gif
käytii siel turengissa...joku jätkäki tuli jossai vaiheessa messii ja kyseli et mistä ollaa..no orgista tietty  
buttrock.gif

kiitoksia matille hienosta vedosta..kiva ajella ku on erilaisia vetäjiä...nyt pysyin koko matkan letkassa mukana..sori et tuusulan tiellä ohitin matin ja pete457 ku mulle tuli kauhee kiire vessaa...ja matti vaa körötteli  
biggrin.gif

tounge.gif

nii ja oli niitä mutkateitäki välillä  
buttrock.gif
jotai 230km näytti mun mittari  
sport05.gif
Nou hätä, nopeampi saa aina ohittaa

Back