Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai sait myytyä? No, nyt sitten ratapeliä metsästämään.. vai pitikö se olla paku?Ei pystyny...Putsasin kotilon uudelle omistajalle![]()
![]()
Ensin paku... kattotaan sitten jääkö tuohta ratapeliin tälle kaudelleAi sait myytyä? No, nyt sitten ratapeliä metsästämään.. vai pitikö se olla paku?Ei pystyny...Putsasin kotilon uudelle omistajalle![]()
![]()
![]()
kyll mun mittari niin näytti...aamulla tankkasin...Tuliko muka niin paljon kilsoja ei tullu katottua lukemaa lähtiessä mut ainakin ihan hyvä reissu.
Tuli siinä tuusulan tiellä vähän annettua hanaa.
Luulin jo hetken että tuo 230 oli nopeutta..nii ja oli niitä mutkateitäki välilläjotai 230km näytti mun mittari![]()
![]()
Nou hätä, nopeampi saa aina ohittaahaa...ei satanu kertaakaasiinä sää tiedotuksille...just tulin himaan..ihan poikki oon...![]()
kiitos kaunis kaikille kahvittelu ja ajoseurasta..oli mielettömän mukavaa..käytii siel turengissa...joku jätkäki tuli jossai vaiheessa messii ja kyseli et mistä ollaa..no orgista tietty![]()
![]()
kiitoksia matille hienosta vedosta..kiva ajella ku on erilaisia vetäjiä...nyt pysyin koko matkan letkassa mukana..sori et tuusulan tiellä ohitin matin ja pete457 ku mulle tuli kauhee kiire vessaa...ja matti vaa körötteli![]()
![]()
nii ja oli niitä mutkateitäki välilläjotai 230km näytti mun mittari![]()
![]()