Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..Eihän se Porvari nyt Duunarin pyyntöihin vastaa..Hei... El Theseus... ja vielä hengissä. Täysissä sielun ja ruumin voimissaan. Löysit ilmeisesti parempaa seuraa piipun mökistä kun et saanut porvaria ylös sängystä..Joo..Näinhän se meni...sori et uhkailin lyödä sua kakkosnelosella päähään...Saatanpa ehtiäkin tuonne..
....Tällä kertaa jo selvinpäin ja seesteisemmässä tilassa...
..Enää en näe suurta "vääryyttä" ja kovasti viimeisenä motoristimoralistina puolustamassa "aatteita" suurta rappiollista liittymää vastaan.... (...Ei V**tu... Alkaa tuo muisti palaileen pätkittäin..)![]()
ei mua haittannu et sä uhkasit polttaa mökin ja meiät(varsinkaa ku ei ollu mitää hajuu mitä oli tapahtunu,mistä sie räyhäsit ku yritin nukkua ) mut sä uhkasit pahoin pidellä meiän pyörii..... mun kultaan ei koseta...![]()
![]()
![]()
edit:kirjotus häikkää![]()
![]()
![]()
Kai mä tääs näin jotai "vääryyttä" ja vaadin "päitä pölkylle"
...ns... Auktoriteettejä vastaan .....![]()
"mailman pelastaminen" on rankkaa hommaa...
.... No ihmisellä on taipumus ottaa taantumaa Alkuihmisen tasolle...![]()
Orgin ajoihin / kahvitteluihin on aina kaikki tervetulleitaSaako tulla paikalle vaikka ei tunnekkaan yhtikäs ketään etukäteen?
tottakai saaSaako tulla paikalle vaikka ei tunnekkaan yhtikäs ketään etukäteen?
Hevonen asustaa ihan siinnä Lahnuksen vieressä ja olen tulossa tallilta mopolla jokatapauksessa noihin aikoihin...
Tiedetään joMissäs toi Lahnuksen shelli o?
Juu ei valitettavasti ehdi tänään ajelemaan... jätskille yritän jos vain suinkin duuneilta ehdinvetäjä pikkasen hukassa vieläei oo mikää yllätys ku musta kyse...jens ja jarru eivät ajele...onks ketää vapaa ehtosta? vai määräänkö jonkun...
siitä vois tulla lliian hauskaa jos meikäläinen vetäis....![]()
![]()
keli näyttää vielä hyvältä...![]()
Sit kyllä mennään rauhallisestimattiR on honey...suostu vetämään jos kukaan muu ei vedä
sit kyllä mennää rauhallisesti![]()
![]()