• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Ajelua Ti 29.5.2007 klo 18:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
töissä
mad.gif

mut jos tuun rekalla ajelee mutkaa
idea3.gif

...Saatanpa ehtiäkin tuonne..

....Tällä kertaa jo selvinpäin ja seesteisemmässä tilassa...
..Enää en näe suurta "vääryyttä" ja kovasti viimeisenä motoristimoralistina puolustamassa "aatteita" suurta rappiollista liittymää vastaan.... (...Ei V**tu... Alkaa tuo muisti palaileen pätkittäin..)    
tounge.gif

biggrin.gif
sori et uhkailin lyödä sua kakkosnelosella päähään  
lookaround_orig.gif
ei mua haittannu et sä uhkasit polttaa mökin ja meiät(varsinkaa ku ei ollu mitää hajuu mitä oli tapahtunu,mistä sie räyhäsit ku yritin nukkua ) mut sä uhkasit pahoin pidellä meiän pyörii..... mun kultaan ei koseta...  
biggrin.gif

tounge.gif

edit:kirjotus häikkää
..Joo..Näinhän se meni...  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kai mä tääs näin jotai "vääryyttä" ja vaadin "päitä pölkylle"
...ns... Auktoriteettejä vastaan ...
tounge.gif
..
"mailman pelastaminen" on rankkaa hommaa...
.... No ihmisellä on taipumus ottaa taantumaa Alkuihmisen tasolle...
Hei... El Theseus... ja vielä hengissä. Täysissä sielun ja ruumin voimissaan. Löysit ilmeisesti parempaa seuraa piipun mökistä kun et saanut porvaria ylös sängystä  
tounge.gif
..Eihän se Porvari nyt Duunarin pyyntöihin vastaa..
biggrin.gif

Joo... En etes muistanukaan tota ...
Toistaseksi hengissä..Vaikka tosin liskot majailee ja ilkkuu tuolta mielen alta....

Toivottavasti salamoi ja sataa aivan kaatamalla ja jopa vieläkin enemmän ..
Olis kiva testailla sadekamoja .. nääääs ...
033102bebe_1_prv.gif

Saako tulla paikalle vaikka ei tunnekkaan yhtikäs ketään etukäteen?

Hevonen asustaa ihan siinnä Lahnuksen vieressä ja olen tulossa tallilta mopolla jokatapauksessa noihin aikoihin...

Mä taidan panostaa torstaille... Vai onko silloin taas kaikki lähdössä jonnekin reissuun
omg.gif

Mä tuun kaffelle jos nyt saan ton romun kasaan ajoissa. Yhden jutun kun saa korjattua niin toinen paikka laukeaa...

vetäjä pikkasen hukassa vielä
biggrin.gif
ei oo mikää yllätys ku musta kyse...jens ja jarru eivät ajele...onks ketää vapaa ehtosta? vai määräänkö jonkun...
biggrin.gif
siitä vois tulla lliian hauskaa jos meikäläinen vetäis....
lookaround_orig.gif

keli näyttää vielä hyvältä...
thumbs-up.gif

vetäjä pikkasen hukassa vielä  
biggrin.gif
ei oo mikää yllätys ku musta kyse...jens ja jarru eivät ajele...onks ketää vapaa ehtosta? vai määräänkö jonkun...
biggrin.gif
siitä vois tulla lliian hauskaa jos meikäläinen vetäis....  
lookaround_orig.gif

keli näyttää vielä hyvältä...
thumbs-up.gif
Juu ei valitettavasti ehdi tänään ajelemaan... jätskille yritän jos vain suinkin duuneilta ehdin
thumbs-up.gif

Ja Torstaina lähden Kemoraan... ehkäpä RIMMON johdattaa joukkoa silloin
wink.gif

mattiR on honey...
inlove.gif
suostu vetämään jos kukaan muu ei vedä
bowdown.gif
sit kyllä mennää rauhallisesti
sport05.gif

Kuski rättiväsynyt, mopo paskanen, tankki tyhjä ja sadettakin uhkailleet. Mut jos koittais edes kahville päästä...

Kaakaolla tuli käytyä, sen verran oli lämmin että olin ihan t-paita-shortsi yhdistelmällä liikkeellä
wink.gif

Back