Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luki lukiLöytyskö sunnuntaina myös lenkille lähtiöitä?
Oisit lähteny viel porkkalan jälkeen matkaan, oli ihan hyväkuntoista tietä kirkkonummi-vols-evitskog-kylmälä-lapinkylä-veikkola . Marssivauhtikin nousi tuossa loppuvaiheessa jo ihan kohdilleenMukavaa oli käydä Porkkalanniemi tsekkaamassa, kiitosta vaan hyvästä seurasta .Tätä lisää![]()
![]()
kamala kattoo kun toi on vähän vinossaKävin kans tsiigaamassa millaset ukkelit täällä oikeen keskustelee kun kerran läheltä lähditte matkaan.
Testasin samalla kameratelinettä ja youtubeen videon lähettämistä: http://www.youtube.com/watch?v=q3-uiLdIqKM
Kyllä me siellä päässä merivartioaseman kupeessa käytiin, tosin siitä aseman risteyksestä kun ottaa vasuriin niin pääsee satamakahvilalle jonka pihassa hetki bostailtiin.Käytiinköhän me samalla Porkkalanniemellä, kun lopulta päädyttiin johonkin merivartioaseman lähelle.![]()
Ok. Me pysähdyttiin siihen "risteykseen", josta alkoi yksityisiä alueita. Menitte siis vielä sinne alas asti? Itse lähdettiin takaisin päin köröttelemään.Kyllä me siellä päässä merivartioaseman kupeessa käytiin, tosin siitä aseman risteyksestä kun ottaa vasuriin niin pääsee satamakahvilalle jonka pihassa hetki bostailtiin.Käytiinköhän me samalla Porkkalanniemellä, kun lopulta päädyttiin johonkin merivartioaseman lähelle.![]()
Porkkalanpätkä oli kyllä yllättävän hyvässä kunnossa, hiekkaa vähemmän kuin syksyllä.
Juu, sinne alas vaan sitten kun tulee ainoa varsinainen risteys niin siitä jatketaan etuvasukkaan, siellä rannassa on oikein viihtyisä satamakahvila, joka ei vielä tosin ollut auki.Ok. Me pysähdyttiin siihen "risteykseen", josta alkoi yksityisiä alueita. Menitte siis vielä sinne alas asti? Itse lähdettiin takaisin päin köröttelemään.
Pakkohan se on yrittää tulla siellä käymään..!!Kai sää käyt kesän aikana meitä moikkaamassa? Vai oltiinkos me tulossa sinne?
Hyviä pilkkikelejä sinne, toivottavasti edes kala syö.![]()
Hehe(kala ei muuten syöny,mulla,johtuu ehkä siitä ku ei pysty laittaa matoa onkeen, ku niillä käy kipiästi ja mulle tulee sit tulee paha mieli...Hyviä pilkkikelejä sinne, toivottavasti edes kala syö.
)![]()