• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu lauantai 24.3.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset kaikille ajo- ja kahviseurasta! Eiköhän palata huomenna asiaan, ellei käy näin:
ghostface.gif

Mukavaa oli käydä Porkkalanniemi tsekkaamassa, kiitosta vaan hyvästä seurasta .Tätä lisää
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Oisit lähteny viel porkkalan jälkeen matkaan, oli ihan hyväkuntoista tietä kirkkonummi-vols-evitskog-kylmälä-lapinkylä-veikkola . Marssivauhtikin nousi tuossa loppuvaiheessa jo ihan kohdilleen
biggrin.gif

Kiitoksia Dagolle ja jarrulle kiepin vedosta, itse saavuin 10 min sitten kotosalle
smile_org.gif

Joo,en yhtään epäile etteikö marssivauhti olisi ollut ihan kohtuullinen
biggrin.gif
Olin kuitenkin sopinut naapurin motoristin kanssa että lähdetään lenkille(mopoilla) kunhan hän pääsee töistä
062802moto_prv.gif

Mukava teitä oli taas nähdä vaikka en ajelulle päässytkään. Kävin sitten itsekseni iltapäivällä
062802moto_prv.gif

Mekin vaimon kanssa piipahdettiin ABC:llä. Osa porukasta näytti tulevan Veikkolan suunnasta takaisin päin kun itse iltapäivällä lähdettiin kotiin päin moottoritietä..

Käytiinköhän me samalla Porkkalanniemellä
tounge.gif
, kun lopulta päädyttiin johonkin merivartioaseman lähelle. En nähnyt pääjoukkoa vastaan tulemassa vaikka lähdettiin ABC:ltä muutaman minuutin jälkeen perään ajamaan. Alkupätkä oli ihan mukavaa, mutta loppupää 40kmh tie ei tainnut kuulua reittiin?

tounge.gif
, kun lopulta päädyttiin johonkin merivartioaseman lähelle.
Kyllä me siellä päässä merivartioaseman kupeessa käytiin, tosin siitä aseman risteyksestä kun ottaa vasuriin niin pääsee satamakahvilalle jonka pihassa hetki bostailtiin.

Porkkalanpätkä oli kyllä yllättävän hyvässä kunnossa, hiekkaa vähemmän kuin syksyllä.

tounge.gif
, kun lopulta päädyttiin johonkin merivartioaseman lähelle.
Kyllä me siellä päässä merivartioaseman kupeessa käytiin, tosin siitä aseman risteyksestä kun ottaa vasuriin niin pääsee satamakahvilalle jonka pihassa hetki bostailtiin.

Porkkalanpätkä oli kyllä yllättävän hyvässä kunnossa, hiekkaa vähemmän kuin syksyllä.
Ok. Me pysähdyttiin siihen "risteykseen", josta alkoi yksityisiä alueita. Menitte siis vielä sinne alas asti? Itse lähdettiin takaisin päin köröttelemään.

Joo, ei hiekka häirinnyt. Mukavia mutkia siinä tiellä. Mitenkähän Upinniemeen johtava tie on talven jäljiltä?

Illalla kävin vielä ilman "hidastetta" ajelemassa lohja-siuntio-virkkala-siuntio-lohja pätkän. Se on asiallinen 80kmh maaseututie, jossa iso osa on peltoa, joten mutkiin näkee ja liikennettä ei juurikaan.

Ok. Me pysähdyttiin siihen "risteykseen", josta alkoi yksityisiä alueita. Menitte siis vielä sinne alas asti? Itse lähdettiin takaisin päin köröttelemään.
Juu, sinne alas vaan sitten kun tulee ainoa varsinainen risteys niin siitä jatketaan etuvasukkaan, siellä rannassa on oikein viihtyisä satamakahvila, joka ei vielä tosin ollut auki.

Kai sää käyt kesän aikana meitä moikkaamassa? Vai oltiinkos me tulossa sinne?

Hyviä pilkkikelejä sinne, toivottavasti edes kala syö
biggrin.gif
.
Pakkohan se on yrittää tulla siellä käymään..!!
biggrin.gif
Porukkaa on vissiin tulossa kulmille pyörimään pitkin kesää,täytyy sillon nähä ainaki!
sport05.gif

(kala ei muuten syöny,mulla,johtuu ehkä siitä ku ei pysty laittaa matoa onkeen, ku niillä käy kipiästi ja mulle tulee sit tulee paha mieli...
tounge.gif
)

Hyviä pilkkikelejä sinne, toivottavasti edes kala syö
biggrin.gif
.
(kala ei muuten syöny,mulla,johtuu ehkä siitä ku ei pysty laittaa matoa onkeen, ku niillä käy kipiästi ja mulle tulee sit tulee paha mieli...
tounge.gif
)
Hehe
biggrin.gif
. Tämä kuulostaa niin tutulta kun oon kattonut tuota Kikin ongintaa. Kaikille onkitoiminnoille on oma assistanttinsa. Ensiksi joku pujottaa madon koukkuun, sitten joku huutaa kalan syödessä että nosta ja joku vielä toimii kalan irroittajana
tounge.gif
.

Back