• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 4.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllähän mä suuren valamiehistön kanssa tuumailin että pitääkö tuo kuvanlaatu laittaa niin huonoksi että siitä ei saa kukaan selvää vai saako nuo muutamat rekkarit siinä näkyä kun kerran edessä mainoksen omaisesti ajelevat. mutta tehdään sillä lailla, että otan videon pois niin ei tarvitse v***u valitella. jos oikein nätisti pyydätte niin voin sen uudestaan laittaa näkyville.

Video poistettu !!!!!!

btw kukas tämä blondineito on? http://kuvablogi.com/nayta/1205500/
smile_org.gif
Mä luulen että aika moni haluaisi vastauksen tuohon mieltä polttavaan kysymykseen
wink.gif

Ei se ihan niinkään mene, julkisella paikalla ja tiellä saa kyllä kuvailla...

Jos jotakuta kamera häiritsee, oma oikeus on poistua paikalta sen huomatessaan. Toki *kohteliasta* on kysyä onko kaikille kuvaaminen ja etenkin julkaiseminen ok
nixweiss.gif
Onko silti pakko puukottaa motoristikavereita selkään? Tuo video on selvää todistusaineistoa jossa on ainakin 3-4 täysin selvästi näkyvää rek. tunnusta jotka kuljettavat moottoripyöriään ylinopeudella (laskettavissa ajasta ja etäisyydestä) ja vaarantavat liikennettä ajamalla vastaantulevan kaistalla. Niitä videosanktioita on tullut ennenkin joten terveisiä vaan sitten niille joiden ajoa tässä näkyy. Kuvaajan oma henkilöllisyys on toki kätevästi salassa. Ja ei, itse näyn videossa vain vilaukselta.

Kukkahattujen uusi villitys? Letkaan mukaan ja hissun kissun kamerat katteiden väliin, pitäähän sitä poliisia vähän auttaa.

Tietääkseni porukka tiesi videosta ja hyväksyi sen näytteille asettamisen, mutta tosiaan kun tämäkin meni tähän taas "kukkahattu"
touhuksi niin poistin videon ja annan sen vain tietylle ryhmälle pyyntöä vastaan ja " KUKKAHATUT ÄLKÖÖT VAIVAUTUKO"

Kumma kun ei saa enää ajella rauhassa (ainakin lähes)
nopeusrajoitusten mukaan ettei joku aina ala aukoo naamaansa.  
mad.gif

Tietääkseni porukka tiesi videosta ja hyväksyi sen näytteille asettamisen, mutta tosiaan kun tämäkin meni tähän taas "kukkahattu"
touhuksi niin poistin videon ja annan sen vain tietylle ryhmälle pyyntöä vastaan ja " KUKKAHATUT ÄLKÖÖT VAIVAUTUKO"

Kumma kun ei saa enää ajella rauhassa (ainakin lähes)
nopeusrajoitusten mukaan ettei joku aina ala aukoo naamaansa.
mad.gif
Lue nyt vielä kerran nuo mun KAIKKI viestit ja koita päätellä minkä näkökannan asiaa tässä olin ajamassa... sanoin vaan että video on todistusaineistoa siinä esiintyviä (rekkareista tunnistettavia) henkilöitä vastaan.

A) Ihan kauheasti ei varmaan poliisia kiinnosta noin kesy "liikenteen vaarantaminen" - eri juttu jotkut aivan yliälyttömät 200kmh taajamassa pampperspätkät.

B) Aika paskamaista puuhaa alkaa editoimaan videosta kilpiä piiloon, hivenen hankalampaa kuin kuvista.

C) Muistakaa kaikki jatkossa ottaa kilvet irti ennen PK-ajeluihin lähtöä
wink.gif

Kiitti vaan vitusti "sunshine". Aloitit sitten tästäkin väännön.
mad.gif

Mene itse letkan vikaksi tai jää ajelulta pois jos kuvaaminen häiritsee. Mistään ei voi päätellä todellista ajonopeutta sillä tarkkuudella, että se olisi todistusaineistoksi kelpaavaa. Eri juttu jos nopeudet olisi jotain tyyliä ghostrider, mutta normaaleissa maantienopeuksissa.. Ei saatana.

Niin vaikuttaa siltä, että olet kukkahattu ja poliisi , kumpi meni oikein.

Tietääkseni ja katsoessani ei näkynyt nopeuden näyttölaisetta missään kohtaa videossa ja mitä siitä vaikka olisi näkynytkin samaa se olisi näyttänyt kun nopeuskylttikin.

Täytyykin jatkossa muistaa laittaa pk-ajeluiden aloitusviesteihin maininta mahdollisesta tallentavasta kameravalvonnasta
biggrin.gif

Lopetetaan tästä asiasta vääntö , toivottavasto sunshine on mukana ajeluilla ja kaikki sallivat että rekkari välillä voi jossakin vaiheessa vilahtaa.

Eikö näin ole hyvä näin..
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

Mukava noita videoita on mielestäni ainakin katsoa..

Lopetetaan tästä asiasta vääntö , toivottavasto sunshine on mukana ajeluilla ja kaikki sallivat että rekkari välillä voi jossakin vaiheessa vilahtaa.

Eikö näin ole hyvä näin..
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

Mukava noita videoita on mielestäni ainakin katsoa..
Sorry, mä tuun korkeintaan peränpitäjäksi. Pyörässä saattaa tosin olla kamera =P mutta mä osaan muokata videota. Ja siellä perällä on yleensä ajettu tikkarin mukaan.

Ehdin nähdä videon, hyvännäköistä settiä oli taas. Harmittaa etten ite ehtinyt duunista mukaan. No toivottavasti vielä kelejä riittää pk-ajoihin.

Sen verran täytyy sunshinea puolustaa, että eikös yleensä ole tapana valokuvistakin sensuroida rekkarit ihan jo sen takia ettei asiattomat tahot saa sitä kautta tietoon osoitteita yms. pyörän tietoja. Kaikki kun eivät tiedä laittaa tietojenluovutuskieltoa voimaan. Mun mielestä olisi hyvä jos videot laitettaisiin sillä tarkkuudella ettei kilvistä saa selvää?

pakko sanoa että huh, huh.. hei meillä oli tieto video moposta, eikä häiritse yhtään kyseinen herra ajoi letkassa 4 paikkaa. mua ei henkilökohtaisesti haittaa yhtään moinen video. se kuvaajan puolustukseksi.. ja kaikki kyllä näkivät ja tiesivät että otan valokuvia siellä täällä milloin ojan pohjalla milloin postilaatikossa. milloin letkassa.. eikä kukaan sanonut mitään kun pysähdeltiin.. ikävää että upea ajelu poljetaan taas moisilla mielipiteillä, suosittelen tuollaiset henkilöhohtaiset kiistat käymään henkilökohtaisella viestittelyllä.. senkin mahdollisuuden tämä palvelu tarjoaa..

oikeasti ajateltiin taas kaikkien iloksi moisia juttuja tehdä, harvalla on omasta ajosta kuvia tahi videoita,, videoista kommentoimisen ymmärrän jos itse kommentoija on kuvissa ja ilman lupaa.. mutta näin ei tainnu olla..

itse en koko videota nähnyt,, mutta eikö nämä "kiistat" voisi käydä henkilökohtaisella tasolla.. ymmärrän toki molempien kannan..

eipä muuta, ja ensi to taas ajetaan hymy kypärässä
biggrin.gif

Back