• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 4.9.2008 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yöunet jäi hieman vähiin, mutta jos on ok kondis illalla ja ehdin duunista, niin mukana.

Voi veetu ja kelikin mitä parhain... Silti väliin jää.

Työkaverikin tuli äsken kysymään että aikoo kaivaa pyörän esiin pitkästä aikaa viikonloppuna ja kaipaisi ajoseuraa - no arvaa vaan ollaanko sitä laivalla juhlistamassa tuttavaperheen häitä. Tietysti aurinko paistaa ja +15 koko viikonlopun.

Kyllä taas...
bawling.gif
bawling.gif

Pysyykö ryhmän mukana normaalinopeuksilla vai onko tämä kenties sellainen "nopea" ryhmäajo

Pysyykö ryhmän mukana normaalinopeuksilla vai onko tämä kenties sellainen "nopea" ryhmäajo
Lähe vaan Minja säkin, ei olla sitten ainoita "normaaleilla" nopeuksilla...

Mää ja se org-ajelija ulkomailta asti vois lähtee kanssa sinne enempi letkan peräpäähän. Toki mutkassa kyllä jo kantataan nopeusrajotusten rajoilla, eikä toiv kuitenkaan kontata.

Voi että ku siellä on kiva ilma. Olispa ollu tommonen aamullakin niin ei olis tarttenu tulla autolla duuniin.

Pitää varmaan karata töistä kolmelta, suhata kauheeta vauhtia Askolaan hakee prätkä ja suhata takas Epsooseen. Sit jos mitenkään ruuhkat ei oo kehillä pahoja niin mä ehkä oon just viime tipassa paikalla tai sit mä hypin kiukusta tasajalkaa siellä klo 17.38.
Mut kokeillaan
smile_org.gif

Jää ajot väliin tällä kertaa. Ei ehdi saada pyörään huollosta ajoissa
sad_orig.gif
. Toivottavasti sää suosii ja saatte hyvät ajelut aikaseksi
thumbs-up.gif

Noh, kun tuo kelikin ihan hyvältä näyttää niin voisi lähteä tuota kahvitupaa etsiskelemään. Toivottavasti täältä kaukaa kehä3:sen takaa löytää perille ajoissa
smile_org.gif

Harmittaa... jäi ajelut väliin, kun syysflunssa puski päälle... Hauskaa ajelua kaikille mukaan lähteneille!

Jep, hyvät ryhmät saitte kasaan - tästä Ojakkalan yläpuolelta näemmä parissa vajaan 20 ryhmässä painotte menemään. Seurailin tälläkertaa menoa tuosta grillin vinkkelistä...
Muutenkin kelit suosi ja siksipä siksipä pitkin iltaa on ollut mopottimia paljon liikeellä  
buttrock.gif

Kotona ollaan ja yhtenä kappaleena vaikka meinas mopo karata käsistä ihan kotinurkilla, tuli otettua liikenneympyrä vähän liian tiukasti. Jep oli meikäläisen eka isompi ryhmäajo, tosin siitä ekaryhmästä näin perävalot silloin kun lähdettiin tauolta mutta olihan kiva katsella takana olevaa ryhmää kun köröttelin ekana, ties vaikka musta tulee vielä vetonainen
tounge.gif
ja tänpäivän vauhdeilla en voi sanoa enää että olen kukkahattu nyyh olis niin kiva moralisoida mutta ny sekin riemu on loppu
biggrin.gif
Kiitokset edessä ja perässä ajaneille.

Kiitoksia vetäjille ja kaikille mukana olleille.
Oli varsin nautitttavaa ajella rauhallisesti ja maisemia ihaillen kauniissa säässä...

Ekalla "kunnon" tauolla laskin tasan 40 pyörää paikan päällä. Siitä sitten joku lähtikin kesken pois?

Itse jouduin tankkaamaan 51:llä Tähtelässä, kun olin jo ajellut lähemmäs puoli tuntia varatankilla. Hyvä, että kävin: 15 litran tankkiin meni 14,5litraa...
wink.gif

Tämän jälkeen en sitten enää löytänytkään muita. Menin kyllä 51:n yli, mutta käännyin ekasta risteyksestä oikealle. Taisin valita väärin. Päädyin takaisin 51:lle, joten päätin ajaa suoraa kotiin.

P.S. 51:llä Inkoossa, lähellä Degerbyn kylää oli tapahtunut paha (nokka?)kolari. Poliisi ja palokunta oli ohjaamassa liikennettä. Vaikutti siltä, että osallisena olisi olleet henkilöauto ja kuorma-auto.
sad_orig.gif

Back