• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 26.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jollain tauolla (en kyllä muista missä) laskin että 24 mopoa oli yhteensä, onko tuo ns. normaali määrä?
Tänä keväänä on vaihdellut (itellä ei aikaisemmista edes kokemusta), mutta mielestäni arki-illaksi ihan hyvä määrä ottaen vielä huomioon lähtöpaikan, joka ei itäpuolelta tulijoille ole optimaalinen. Sää toisaalta varmaan houkutteli ajamaan..
062802moto_prv.gif

Oisko se 24 ollut siinä Saukkolassa, jossa oli kaksi muuta pyörää valmiiksi parkissa sen venäläisen rekan takana ja fjälle(zzr600) liittyi siitä mukaan..

Tänään rupesin miettii just tota rekkari juttua..
et et.. onneks ei tule yleiseen se  
mad.gif
No, rajoitusten mukaanhan me ajeltiin ja tossa on screenshotti videosta, eli ilman CSI:n poikia ei tosta kilpeä zoomata..
tounge.gif
Oijoi, tuohan näyttää hyvältä...
smile_org.gif
Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. itse olen rookie noiden ajeluiden osalta, mutta tämmöistä pohdittiin.

lisää ruutukuvia
tässä
ja tässä

EDIT:
lisää
ja vielä...

Edit2:
Mainittakoon vielä niille, jotka eivät tiedä, että yllä olevat kuvat ovat siis viime viikkoiselta Itäkeskuksen reissulta (videosta)... ei siis eiliseltä..

Tai entäpä jos ilmestyy Jurvan krouviin täydessä ajovarustuksessa kypärää, selkäpanssaria ja nahkapukua myöten...
tounge.gif

klikkaa
Pilkunviilaus on iloni, toi ei ollu Jurvan krouvi, vaan Kipan kelllaripubi, se krouvi siinä tien toisella puolella oli konkassa tolloin  
tounge.gif

Nyt ei taida ehtiä ees kaffelle, atk-tuki tulossa just virittelemään mun vehkeitä. Mut ens viikolla jo ehkä taas pyörällä mukana miiteissä
062802jumpie_prv.gif
Arvasin että pitää viilata....ison kylän poikana toi on mun mielestä sama asia....krouvi tai kipan paari...
wink.gif

Tänä vuonna ei taideta päästä tekemään lähtemätöntä vaikutusta noihin maisemiin.

Tänään rupesin miettii just tota rekkari juttua..
et et.. onneks ei tule yleiseen se  
mad.gif
No, rajoitusten mukaanhan me ajeltiin
Mainittakoon vielä niille, jotka eivät tiedä, että yllä olevat kuvat ovat siis viime viikkoiselta Itäkeskuksen reissulta (videosta)... ei siis eiliseltä..
No nyt sain katseltua pätkän... hienoa  
062802jumpie_prv.gif

käsikirjoitus, ohjaus, kuvaus, leikkaus ja tuotanto - heippa productions  
bowdown.gif

Eikä se vauhtikaan ollut näköjään niin kova  
wink.gif

Kiitokset svahnmille minunkin puolestani! Letka pysyi hyvin kasassa ja meno oli sopivan rennon ripeätä, ainakin siellä 'not-so-hot-pants' -ryhmässä
wink.gif

Sunnuntaina uusiksi
062802moto_prv.gif
tää menee taas pikkasen ohi aiheen...mut ...mut....

eli on ryhmä hot pants

ja sit vielä not-so-hot-pants

ni kuulunko mä sit ryhmään... cold pants.....vai ei pantseja ollenkaa
lookaround_orig.gif

biggrin.gif
Jospa te kuulutte ttuttu:n kanssa 'no-pants-at-all' -osastoon
smile_org.gif
RUAHAHAHAHAHAHAHAAA!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Mulla on tiukasti pantsit jaloissa! Mitä ny vessareissulla vähän raotan..
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Kiitokset svahnmille minunkin puolestani! Letka pysyi hyvin kasassa ja meno oli sopivan rennon ripeätä, ainakin siellä 'not-so-hot-pants' -ryhmässä  
wink.gif

Sunnuntaina uusiksi  
062802moto_prv.gif
tää menee taas pikkasen ohi aiheen...mut ...mut....

eli on ryhmä hot pants

ja sit vielä not-so-hot-pants

ni kuulunko mä sit ryhmään... cold pants.....vai ei pantseja ollenkaa  
lookaround_orig.gif

biggrin.gif
Jospa te kuulutte ttuttu:n kanssa 'no-pants-at-all' -osastoon
smile_org.gif
RUAHAHAHAHAHAHAHAAA!  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Mulla on tiukasti pantsit jaloissa! Mitä ny vessareissulla vähän raotan..  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Muhahaha.... toi oli hyvä!
**ttu:n imagoon kyllä sopii kyllä kuulua ryhmään: 'no-pants-at-all'

Arvasin että pitää viilata....ison kylän poikana toi on mun mielestä sama asia....krouvi tai kipan paari...
wink.gif

Tänä vuonna ei taideta päästä tekemään lähtemätöntä vaikutusta noihin maisemiin.
Valtettavasti ei, mut onhan se Kemorakin Pohjanmaalla, kunnostaudutaan siellä tänä vuonna!
En kyl tiedä kuinka kaukana radasta siellä lähin krouvi sijaitsee, mut eiköhän se lähtemätön vaikutus saada silti aikaiseksi  
biggrin.gif

wink.gif

Valtettavasti ei, mut onhan se Kemorakin Pohjanmaalla, kunnostaudutaan siellä tänä vuonna!
En kyl tiedä kuinka kaukana radasta siellä lähin krouvi sijaitsee, mut eiköhän se lähtemätön vaikutus saada silti aikaiseksi  
biggrin.gif
Kaustisella on ainaki ravintola pelimanni, viideravintola konsta ja bar antero
tounge.gif

Moi vaan ja hyvät oli mutkapätkät, tosin tuttuja mutta sitäkin mukavempia  
tounge.gif

Olin myös ekaa kertaa messissä ja täytynee tulla uudestaan kun vaan ehtii...
wink.gif

Niin tuli mullakin siitä Veikkolasta lähteissä kohti Espoota sillä mutkapätkällä Sinivuokot vastaan yhdessä kurvissa, mutta onneksi vauhti oli kohtuullista eikä ne ehtineet reagoida
033102bebe_1_prv.gif

Näitten ajeluitten video ois sitten niinku luovutuskunnossa, mutta kuhan nyt ensin keksitään se paras keino tätä jakaa porukalle. Että ehdotuksia otetaan vastaan
wink.gif

Näitten ajeluitten video ois sitten niinku luovutuskunnossa, mutta kuhan nyt ensin keksitään se paras keino tätä jakaa porukalle. Että ehdotuksia otetaan vastaan
wink.gif
Miitti siellä Shalimarissa..
biggrin.gif
..Tiskin alta tietysti jakelu..ja tunnus-sanalla saa videon... o meinaa se verta Ghostrider hommaa....
biggrin.gif
biggrin.gif
Mistä sä tiedät että laitoin Ghostriderin soimaan videon taustalle
crazy.gif
Onko sulla joku kaukoputki kämpässä, häh
eek.gif

Pitää ruveta laittaa kaihtimet kiinni suihkun jälkeen
biggrin.gif

Mut joo tiskin alta myyntiä vaan ja käteisellä ettei verottaja kiinnostu
tounge.gif

Back