Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos lenkistä. Kerkesin vielä vessapaperit hakemaan ja sain näin "ilmaisen sisäänpääsys" kotiin :=). Jarrun kuvassa nimellä "?" http://www.jarru.net/Copperm....094.jpg nimimerkillä olen kai minä (rumuus ainakin täsmää)
tää menee taas pikkasen ohi aiheen...mut ...mut....Kiitokset svahnmille minunkin puolestani! Letka pysyi hyvin kasassa ja meno oli sopivan rennon ripeätä, ainakin siellä 'not-so-hot-pants' -ryhmässä![]()
Sunnuntaina uusiksi![]()
Jospa te kuulutte ttuttu:n kanssa 'no-pants-at-all' -osastoontää menee taas pikkasen ohi aiheen...mut ...mut....Kiitokset svahnmille minunkin puolestani! Letka pysyi hyvin kasassa ja meno oli sopivan rennon ripeätä, ainakin siellä 'not-so-hot-pants' -ryhmässä![]()
Sunnuntaina uusiksi![]()
eli on ryhmä hot pants
ja sit vielä not-so-hot-pants
ni kuulunko mä sit ryhmään... cold pants.....vai ei pantseja ollenkaa![]()
![]()
No, hyvä että vauhti oli ok. Rauhallisestihan me keskinopeuden kannalta mentiin (niin kai oli tarkoituskin..)vaikka joihinkin mutkiin vähän haluttikin kerätä nopeutta.Kiitokset svahnmille minunkin puolestani! Letka pysyi hyvin kasassa ja meno oli sopivan rennon ripeätä, ainakin siellä 'not-so-hot-pants' -ryhmässä![]()
Sunnuntaina uusiksi![]()
tää menee taas pikkasen ohi aiheen...mut ...mut....Sunnuntaina uusiksi![]()
Joo toi Lapinkyläntie 5 on sekä Espoossa, että Kirkkonummella eli hämää siinä mielessä, että Neste Veikkolassa on varmaan aika tarkkaan juuri numero 5:sen kohdilla..Meni vähän reisille tää ajelu tänään. Paikalla olin ja melkein ajoissakin Lapinkyläntie 5:ssa, mutta Espoon sijaan annoin gepsin ohjastaa Veikkolaan. Siinä sitten vähän aikaa mietin että eikö tän Nesteen pitänyt olla Esso (sama katuosoite)??![]()
Sitten kun joku ystävällinen motoristi neuvoi missä olisi pitänyt olla niin löysin kyllä oikeaan paikkaan, mutta eihän siellä enää mopoja näkynyt. No, osasin näköjään ajaa yksinkin.
No, mun Orgboxin voi täyttää tilauksilla.. Ainakin kymmenen nopeinta saa levyn..sen verran lupaan kyllä poltella näin aluksi..
Jos silloin sunnuntaina matkassa olleet tän viestin edes täältä näkee..![]()
Niin joo, enpä tullut tuota edes ajatelleeksiPakko tunnustaa, että kun heitit privana kyselyn reitistä, niin kattelin, että kaveri on rekisteröitynyt juuri nyt huhtikuussa ja lähettänyt jo kaksi viestiä..Hälytyskello hiukan kilkatti kun kysellään reittiä etukäteen ja siksi ilmoitin vain sen Virkkalan Esson välietapiksi.![]()
No, rajoitusten mukaanhan me ajeltiin ja tossa on screenshotti videosta, eli ilman CSI:n poikia ei tosta kilpeä zoomata..Tänään rupesin miettii just tota rekkari juttua..
et et.. onneks ei tule yleiseen se![]()
vai wet pantstää menee taas pikkasen ohi aiheen...mut ...mut....Kiitokset svahnmille minunkin puolestani! Letka pysyi hyvin kasassa ja meno oli sopivan rennon ripeätä, ainakin siellä 'not-so-hot-pants' -ryhmässä![]()
Sunnuntaina uusiksi![]()
eli on ryhmä hot pants
ja sit vielä not-so-hot-pants
ni kuulunko mä sit ryhmään... cold pants.....vai ei pantseja ollenkaa![]()
![]()
Kuinkas monta pyörää meidän letkassa loppujen lopuksi kaikkiaan oli? Munhan se kai pitäis tietää..hitsi 10min myöhästyttiin sieltä mankin esson lähdöstä, ku kikserikaveri jäädytti tzadin ruuhkassa liika pitkään..![]()
etsintöjä tehtiin kylmälä-veikkola-bemböle akselilla, mut ei näkyny ku irtopyöriä siellä täällä![]()
no ehkä sunnuntaina paremmalla ajoituksella.
Virkkalan Essolle tultaessa mulla oli mielessä, et vois laskee mopot mutta se unohtui sitten saman tien kun pysähdyttiin. Oiskohan ollut reilut parikymmentä mopoa letkassaKuinkas monta pyörää meidän letkassa loppujen lopuksi kaikkiaan oli? Munhan se kai pitäis tietää..hitsi 10min myöhästyttiin sieltä mankin esson lähdöstä, ku kikserikaveri jäädytti tzadin ruuhkassa liika pitkään..![]()
etsintöjä tehtiin kylmälä-veikkola-bemböle akselilla, mut ei näkyny ku irtopyöriä siellä täällä![]()
no ehkä sunnuntaina paremmalla ajoituksella.![]()
Mä aattelin, että mennään kuin kommunistien vappukulkue, ei haista vanhalle viinalle, mutta ollaan yhtä lyhyt..
Hyvä, että Saukkolastakin tarttui yksi osan matkaa mukaan.![]()