• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 26.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eka veto org ajoissa, kivasti lähti kausi käyntiin uudella mopolla
. hieman alkuun ajattelin et pysyykö noiden luotien perässä tolla "rekalla" vaan hyvin taipuu rockettikin.. loistavat reitit ja mukavia ihmisiä. varmasti mukana uusissa ajoissa,
062802jumpie_prv.gif

Kiitokset vetäjälle.
Olin omalla ajelulla kun onnistuin näkemään porukan Saukkolassa.

Ajelin Nummentien ja Siuntion välin mukana.

Ei pyöräkuume ainakaan hellittänyt kun näki ison kasan hienoja mopoja...

Kiitokset svahnmille minunkin puolestani! Letka pysyi hyvin kasassa ja meno oli sopivan rennon ripeätä, ainakin siellä 'not-so-hot-pants' -ryhmässä
wink.gif

Sunnuntaina uusiksi
062802moto_prv.gif

Kiitokset svahnmille minunkin puolestani! Letka pysyi hyvin kasassa ja meno oli sopivan rennon ripeätä, ainakin siellä 'not-so-hot-pants' -ryhmässä
wink.gif

Sunnuntaina uusiksi
062802moto_prv.gif
tää menee taas pikkasen ohi aiheen...mut ...mut....

eli on ryhmä hot pants

ja sit vielä not-so-hot-pants

ni kuulunko mä sit ryhmään... cold pants.....vai ei pantseja ollenkaa
lookaround_orig.gif

biggrin.gif

wink.gif

Sunnuntaina uusiksi
062802moto_prv.gif

eli on ryhmä hot pants

lookaround_orig.gif

biggrin.gif
Jospa te kuulutte ttuttu:n kanssa 'no-pants-at-all' -osastoon
smile_org.gif

Jäi tämä ajelu väliin, piti pakata matkalle tavaroita. Tänään onkin sitten hiukan pidempi ajelu...pohjanmaalle.
062802moto_prv.gif

wink.gif

Sunnuntaina uusiksi  
062802moto_prv.gif
No, hyvä että vauhti oli ok. Rauhallisestihan me keskinopeuden kannalta mentiin (niin kai oli tarkoituskin..)vaikka joihinkin mutkiin vähän haluttikin kerätä nopeutta.
Tuli näin jälkikäteen mieleen, että mun olis varmaan pitänyt ajaa tasaisempaa vauhtia keulilla, ettei takana tulevat joudu koko ajan vaihtamaan nopeutta ja ettei välit ala pumppaamaan.
Oli tosiaan eka kerta kun keulassa olin, joten rohkeasti vain vinkkejä mitä olisi pitänyt tehdä toisin.
Jens vähän jelppi noissa pysähdyksissä, kun en tajunnut viedä porukkaa risteyksessä uudelle tielle asti odottamaan häntää jne..

Vai oli gyyt ehtinyt mutkatielle kiusaamaan kotimatkaa. Mut enkös mä sanonut, että mä takaan vain mun vetämän reitin osuuden..
wink.gif

Olisin itekin vaimon kanssa palaillut lapinkylän ja siuntion kautta kotiin jos ei olis ollut jo niin "myöhä", tuli sitten motaria palattua.

Sunnuntaina uusiksi  
062802moto_prv.gif

eli on ryhmä hot pants

lookaround_orig.gif

biggrin.gif
[/quote]
Jospa te kuulutte ttuttu:n kanssa 'no-pants-at-all' -osastoon
smile_org.gif
[/QUOTE]
Vaimo tais vetää vai jarruttaa(??) loppupään letkaa mustalla Kawan 6r:llä, eli eikös tuolla löytynyt kaikille oikea nopeus..

Kirosi kotona, että se pikkutie Siuntiosta Niemenkylään ja Huhmariin oli hankala, kun ei ollut ketään edessä näyttämässä hiekkapaikkoja.. eihän mullakaan ollut..
bawling.gif

Olin tosin ajanut sen edellisenä iltana kotilolla lähes pimeässä testiksi (se reissu kun vaimo harjas hiekkoja perässä.
biggrin.gif
)

Meni vähän reisille tää ajelu tänään. Paikalla olin ja melkein ajoissakin Lapinkyläntie 5:ssa, mutta Espoon sijaan annoin gepsin ohjastaa Veikkolaan. Siinä sitten vähän aikaa mietin että eikö tän Nesteen pitänyt olla Esso (sama katuosoite)??
nixweiss.gif

Sitten kun joku ystävällinen motoristi neuvoi missä olisi pitänyt olla niin löysin kyllä oikeaan paikkaan, mutta eihän siellä enää mopoja näkynyt. No, osasin näköjään ajaa yksinkin.
Joo toi Lapinkyläntie 5 on sekä Espoossa, että Kirkkonummella eli hämää siinä mielessä, että Neste Veikkolassa on varmaan aika tarkkaan juuri numero 5:sen kohdilla..
confused_orig.gif

No, ens kerralla sitten.

No, mun Orgboxin voi täyttää tilauksilla.. Ainakin kymmenen nopeinta saa levyn..sen verran lupaan kyllä poltella näin aluksi..

Jos silloin sunnuntaina matkassa olleet tän viestin edes täältä näkee..
confused_orig.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Laitan vielä tästä Itäkeskus-Porvoo... videosta sen verran, että se .wmv-pätkä (682mb) näyttää mahtuvan ihan CD-levylle, eli en tarvii DVD-levyjä keneltäkään (jokunen jo privana kysellyt videoo).

Eiköhän firma sponssaa noi muutamat cdlevyt ja menetetyn "vapaa-ajan". Himassakin lojuu vanha 100kpl spindle kun ei noita enää oikein mihinkään käytä.

Eli halukkaat näillä näkymin saa levynsä varmaan sunnuntaina ABC:llä tai sitten seuraavissa kokoontumisissa.
Hätähousut (onko ne sitä Hot Pants joukkoa?) saa sen kyllä koska vain arkipäivinä Nihtisillan kupeesta..

Niin ja mutkapätkillä ei rekkarit eikä nopeus näy.. eli poliisin on turha omaa kopiota kysellä..
wink.gif

Pakko tunnustaa, että kun heitit privana kyselyn reitistä, niin kattelin, että kaveri on rekisteröitynyt juuri nyt huhtikuussa ja lähettänyt jo kaksi viestiä..  
tounge.gif
 Hälytyskello hiukan kilkatti kun kysellään reittiä etukäteen ja siksi ilmoitin vain sen Virkkalan Esson välietapiksi.
Niin joo, enpä tullut tuota edes ajatelleeksi
biggrin.gif
Lievä epäuskoisuus taitaa olla täälläkin ihan hyvästä.

Toi video kyllä kiinnostais sit joskus kunhan se valmistuu
smile_org.gif

hitsi 10min myöhästyttiin sieltä mankin esson lähdöstä, ku kikserikaveri jäädytti tzadin ruuhkassa liika pitkään..
062802moto_prv.gif

etsintöjä tehtiin kylmälä-veikkola-bemböle akselilla, mut ei näkyny ku irtopyöriä siellä täällä
tounge.gif

no ehkä sunnuntaina paremmalla ajoituksella.

wink.gif

Sunnuntaina uusiksi  
062802moto_prv.gif

eli on ryhmä hot pants

lookaround_orig.gif

biggrin.gif
vai wet pants
tounge.gif

hitsi 10min myöhästyttiin sieltä mankin esson lähdöstä, ku kikserikaveri jäädytti tzadin ruuhkassa liika pitkään..
062802moto_prv.gif

etsintöjä tehtiin kylmälä-veikkola-bemböle akselilla, mut ei näkyny ku irtopyöriä siellä täällä  
tounge.gif

Kuinkas monta pyörää meidän letkassa loppujen lopuksi kaikkiaan oli? Munhan se kai pitäis tietää..
crazy.gif

Mä aattelin, että mennään kuin kommunistien vappukulkue, ei haista vanhalle viinalle, mutta ollaan yhtä lyhyt..

Hyvä, että Saukkolastakin tarttui yksi osan matkaa mukaan.
thumbs-up.gif

062802moto_prv.gif

tounge.gif

Kuinkas monta pyörää meidän letkassa loppujen lopuksi kaikkiaan oli? Munhan se kai pitäis tietää..
crazy.gif

Mä aattelin, että mennään kuin kommunistien vappukulkue, ei haista vanhalle viinalle, mutta ollaan yhtä lyhyt..

Hyvä, että Saukkolastakin tarttui yksi osan matkaa mukaan.
thumbs-up.gif
Virkkalan Essolle tultaessa mulla oli mielessä, et vois laskee mopot mutta se unohtui sitten saman tien kun pysähdyttiin. Oiskohan ollut reilut parikymmentä mopoa letkassa
omg.gif

Jollain tauolla (en kyllä muista missä) laskin että 24 mopoa oli yhteensä, onko tuo ns. normaali määrä?

Back