• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 26.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kivaa oli taas kerran
062802jumpie_prv.gif
!
Kiitokset kaikille seurasta ja erityisesti svahnm:lle hyvästä reitistä kohtuullisella vauhdilla
smile_org.gif
.
(StompGripit ja FinFonicit pelittivät hyvin!)

Kiitos! Taidanpa tulla toistekin ;)
Kiitokset mukana olleille. En huomannut missä vaiheessa 4ziz soluttauduit mukaan, mutta hyvä että pääsit.
thumbs-up.gif

Olitko sillä mustalla bemarilla? Veikkolassa panin merkille..
Silläpä juuri, Mankin Essolta Veikkolaan olin mukana. Hyviä pätkiä olit löytänyt
buttrock.gif
Pakko tunnustaa, että kun heitit privana kyselyn reitistä, niin kattelin, että kaveri on rekisteröitynyt juuri nyt huhtikuussa ja lähettänyt jo kaksi viestiä..
tounge.gif
Hälytyskello hiukan kilkatti kun kysellään reittiä etukäteen ja siksi ilmoitin vain sen Virkkalan Esson välietapiksi. No, mutta ehditkin Espoosta alkaen mukaan.
smile_org.gif

Kattelen ens viikolla sitten, mitä sille videolle tekis, on tuo entinenki vielä toimittamatta kaikille halukkaille. Mut tämänkin saa aikanaan.

Heippa kiittää ja kuittaa
biggrin.gif
Mulla on nyt se Itiksen pätkä, eli voisin poltella tosta levyjä halukkaille ainakin jonkin verran... voitte sitten monistaa niitä eteenpäin.

Kiitoksia Heippa, kun jaksat väsätä näitä! Katotaan nyt jos sunnuntaina 29.4 kykenen paikalle ABC:lle, niin voin tuoda kasan levyjä sinne. On vielä vähän auki miten kaverin varpajaiset etenee.. ja remonttiakin pitäis tehä ...kele
confused_orig.gif
Siis aivan ihq jos viittit auttaa
biggrin.gif
Tuntuu välillä että haukkaan vähän turhan ison palan... mut kivahan noita on tehä ja kaikki on ilosii. Älä tee turhaan niitä levyjä, kysellään ensi ketkä niitä haluu. Mut ihan miten parhaaksi näät
smile_org.gif

Lähen siis Joensuuhun nyt viikonlopuks että ens viikkoon menee mun puolelta kaikki hommelit kuitenki...
Ja ku aivot on emmentalia niin en muista sit kuitenkaan, että muistutelkaa tietyin väliajoin
tounge.gif

Jee,
mulle tän kauden eka org-lenkki ja oikeastaan eka vähän pidempi ja vauhdikkaampi kierros. Hiukan on ruostetta ja jäykkyyttä vielä ukossa ja nahkapukukin vähän kiristää, mutta tästä se lähtee.

Hyvä lenkki, osittain ihan omaa perusiltalenkkiä mutta jotain uuttakin. Kiitos vaan vetäjälle reittivalinnasta.

Se Heipan kuvaama video on kiva joskus nähdä, kunhan saat sen työstettyä. Ja lisää matskua kuvataan sitten kunhan päästään radalle yhtäaikaa, eiks vaan?

Joo, ja sutsuki uudella sydämellä pelaa kuin enkeli..
thumbs-up.gif

Se Heipan kuvaama video on kiva joskus nähdä, kunhan saat sen työstettyä. Ja lisää matskua kuvataan sitten kunhan päästään radalle yhtäaikaa, eiks vaan?
Niinkuin yllä jo mainitsin, ens viikolla sitten...
Ja radalle, tottakai, millo mennään ;)

Mut muistuta, mä unohan nää jutut jo huomena
baaa.gif

edit. silmät näkee jo kahtena

Kattelen ens viikolla sitten, mitä sille videolle tekis, on tuo entinenki vielä toimittamatta kaikille halukkaille. Mut tämänkin saa aikanaan.

Heippa kiittää ja kuittaa  
biggrin.gif
Mulla on nyt se Itiksen pätkä, eli voisin poltella tosta levyjä halukkaille ainakin jonkin verran... voitte sitten monistaa niitä eteenpäin.

Kiitoksia Heippa, kun jaksat väsätä näitä! Katotaan nyt jos sunnuntaina 29.4 kykenen paikalle ABC:lle, niin voin tuoda kasan levyjä sinne. On vielä vähän auki miten kaverin varpajaiset etenee.. ja remonttiakin pitäis tehä ...kele
confused_orig.gif
Siis aivan ihq jos viittit auttaa  
biggrin.gif
Tuntuu välillä että haukkaan vähän turhan ison palan... mut kivahan noita on tehä ja kaikki on ilosii. Älä tee turhaan niitä levyjä, kysellään ensi ketkä niitä haluu. Mut ihan miten parhaaksi näät
smile_org.gif

Lähen siis Joensuuhun nyt viikonlopuks että ens viikkoon menee mun puolelta kaikki hommelit kuitenki...
Ja ku aivot on emmentalia niin en muista sit kuitenkaan, että muistutelkaa tietyin väliajoin  
tounge.gif
No, mun Orgboxin voi täyttää tilauksilla.. Ainakin kymmenen nopeinta saa levyn..sen verran lupaan kyllä poltella näin aluksi..

Jos silloin sunnuntaina matkassa olleet tän viestin edes täältä näkee..
confused_orig.gif

Kuka ajoi sillä jammun supermotolla, tuli hyvät tuuletukset kypärään joka risteyksessä.
tounge.gif
No minähän sen joudun tunnustamaan
cool.gif

Ja tosissaan kiitoksia kovasti vedosta oli mukava reitti mitä päästellä. Taidan uskaltautua toistekkin mukaan. Hyvinhän tol motol pärjäili
Motos hyvät paukkeet juu,luulin ensiks pkp putkeksi...sillähän luotiin kunnon naapurisopu
idea3.gif
Juu, näin pääsi käymään
confused_orig.gif
.

Lupaan tuulettaa ärrättären kypärää jatkossakin, aavistuksen pienemmällä metelillä vaan
biggrin.gif
.

sanoi:
Hyvinhän tol motol pärjäili
Ei siis vielä ottanut olkapäät maahan..
tounge.gif

Kaikille mukana olleille kiitos! Kauden eka letka-ajo, vähän hakemista, mut kyllä tää tästä.. kai..
Paikat särkee varmaankin raikkaasta ulkoilmasta, tai sitten super-motojen ja aprilioiden hönkäilyistä..
tounge.gif
Taas sai hävetä oman mopon onnetonta sirinää
blush.gif

Yes! Kiitti munkin puolesta kaikille ja erityisesti svahnm:lle vai mitenkä se nyt kirjoitetaankaan
tounge.gif

Olikohan näin, että vältettiin täpärästi jarrun ja azteekin? kanssa pikavoitot Lapinkylän tiellä paluumatkalla? Saappi siinä vähän jarrutteli menoa ja siellä ne sinivuokot olikin mutkan/mäen takana.

Yes! Kiitti munkin puolesta kaikille ja erityisesti svahnm:lle vai mitenkä se nyt kirjoitetaankaan
tounge.gif

Olikohan näin, että vältettiin täpärästi jarrun ja azteekin? kanssa pikavoitot Lapinkylän tiellä paluumatkalla? Saappi siinä vähän jarrutteli menoa ja siellä ne sinivuokot olikin mutkan/mäen takana.
juh, kyl oli liiankin lähellä, onni onnettomuudessa
biggrin.gif
. Onneks en alkanu tuuppaa siit saappist ohi niinku suunnittelin jo useaan otteeseen...

tounge.gif

juh, kyl oli liiankin lähellä, onni onnettomuudessa
biggrin.gif
. Onneks en alkanu tuuppaa siit saappist ohi niinku suunnittelin jo useaan otteeseen...
Juu. Mä mietin kans siinä ennen Evitskogin risteystä et pitäskö mennä kun jarrukin tuossa vaan jarruttelee... no ei vaan
tounge.gif

Meni vähän reisille tää ajelu tänään. Paikalla olin ja melkein ajoissakin Lapinkyläntie 5:ssa, mutta Espoon sijaan annoin gepsin ohjastaa Veikkolaan. Siinä sitten vähän aikaa mietin että eikö tän Nesteen pitänyt olla Esso (sama katuosoite)??
nixweiss.gif

Sitten kun joku ystävällinen motoristi neuvoi missä olisi pitänyt olla niin löysin kyllä oikeaan paikkaan, mutta eihän siellä enää mopoja näkynyt. No, osasin näköjään ajaa yksinkin.

Meni vähän reisille tää ajelu tänään. Paikalla olin ja melkein ajoissakin Lapinkyläntie 5:ssa, mutta Espoon sijaan annoin gepsin ohjastaa Veikkolaan. Siinä sitten vähän aikaa mietin että eikö tän Nesteen pitänyt olla Esso (sama katuosoite)??
nixweiss.gif

Sitten kun joku ystävällinen motoristi neuvoi missä olisi pitänyt olla niin löysin kyllä oikeaan paikkaan, mutta eihän siellä enää mopoja näkynyt. No, osasin näköjään ajaa yksinkin.
VEIKKOLA

Neste
Koskentie 1
02880 Veikkola

Back