Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sorry. Mun osalta loppuikin saman tien.Taas se alkaa...
sanoi:Minäpä yritin tuossa viimeisellä kahdella torstai-vetovuorollani vastata tähän kysymykseen, jossa lähdettäisiin keskemmältä Uuttamaata ja ajettaisiin enemän itää kohti. Nyt muutamana kertana kun olisi lähtö enemän lännestä, toivoisinkin nimeltä mainitsemattomien konkarien suusta tukevia lausuntoja lähtöpaikkojen vaihtelulle, eikä piipitystä omista lähtökohdista (ei kuitenkaan RIMMON, vaan hyvin hänen läheltä). Ja varsinkaan, kun ei itse tule paikalle, kun lähdetään melkein kotiovelta![]()
![]()
![]()
![]()
sanoi:Niin mielläni näkisin teitä kokeneita, KariFi + co, että tekin ottaisitte vetohommia kontoillenne ja laittaisitte ajeluita sinne pohjoisempaan ja enemän itää kohti.
Samoin sulleei mulla taas muuta *halauksia kaikille ja matille kans*
Eipä se taida nyt olla juuri mahdollista työpaikalta käsin.Onko reitistä mahdollista saada jotain karttaa tms. jos ei ehdi lähtöön mukaan niin voisi koittaa ottaa matkalla kiinni.. PM:llä voi laittaa tai muilla tavoin..
-TC
ei kilpailua - suviranta sattuu vaan olemaan torstaisin... ja justiinhan tossa mietittiin jos lähtöjä olisi idästä ja lännestä?Eipä olis varmaan hullumpi idea jättää tuo Someron lenkki toiseen kertaan, ja suunnata Espoostakin Suvirantaan.
Onhan se kiva, että ajeluita (ja vetureita) on moneen lähtöön, mutta miksi pitää kilpailla osallistujista ja pitää ne samana päivänä?![]()