Eli tämänkin ajokerran jälkeen voidaan periaatteessa sanoa että on tällä kaudella pysyny letka 100% katkeamattomana!?Jep, eksyneet lampaat löysivät letkan ilmeisesti sattuman kaupalla..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli tämänkin ajokerran jälkeen voidaan periaatteessa sanoa että on tällä kaudella pysyny letka 100% katkeamattomana!?Jep, eksyneet lampaat löysivät letkan ilmeisesti sattuman kaupalla..![]()
Sattumaa. pyh!Jep, eksyneet lampaat löysivät letkan ilmeisesti sattuman kaupalla..Saitteko letkan takasin kasaan ku meinas tulla vissiin hiukan näkemyseroja suunnan suhteen![]()
![]()
Mitä? Sori en kuullu ku meni kuulo yhellä eekoollaAinakin korvatulpat oon teille velkaa.![]()
Joo, jäin sen stoppimerkkiristeyksen jälkeen vilkuileen peileistä (sen mitä niistä nyt näkeekään) kuinka loppuporukka pääsee risteyksetä kun olivat jonkun kotilon takana. Edellämenevät katos sitten mun tuurilla saman tien, enkä huomannut kun käännyitte...Joo, Pusulan kohdilla tais vähän reitit peräpäässä hajaantua, mutta hyvin löysitte Saukkolaan.
Kiitos neuvostaUpit ne ensin vaikkapa xs.to ja pistät linkit näkyville.ps. Mites tähän pystys liittämään jonnii valokuvatuksen retkestä ku mulla semmosia onpi![]()
Todellakin juuri näin. En kysy enkä puhuVedittekö supisuomalaiset "minähän en kysy" lähdöt..Lähettiimpäs sitten väärän porukan mukaan siinä aamulla. Mutta eipä haittaa hauska päivä oli ajella. Ensikerralla sitten yritän löytää oikean porukan![]()
Taisitte lähtee jo meitä ennen ku oli munki ensikertalaisena vaikee tota letkaa missata sillon ku oltiin lähös.. Sääli ettet mukaan päässy. mulla oli ainaki kivaa..Nähdään ens kerralla!![]()
Tosiaan jos tällainen tilanne tulee, niin kyllä siinä letkassa voi ja kannattaa siirtyä taaemmas kesken ajonkin. Eli jos näyttää että oma välimatka edellä ajavaan tuppaa venymään itselleen sopivalla nopeudella ajaessa, niin ei muuta kuin kädellä merkkiä takanatuleville että eikun ohi vaan jos on menohaluja.Taidanpa ensi kerralla jäädä suosiolla hiukan taaemmaksi kun tuo alkupään vauhti oli sen verran kovaa ettei perässä pysynyt
Loppureitti meni jotenkin seuraavasti: Hyvinkäältä Kytäjä-Läyliäinen-Karkkila-Marttila-Pusula-Saukkola-Lohja-Sammatti-Karjalohja-Pohja(Fiskars)-Karjaa-VirKattelin kartasta et mistä suunnilleen mentiin..Lepsämä-Perttula-Klaukkala kulmat tuttuja ku oon syntyisin sieltä mutta aika paljon mutkatietä suunnassa jonne lähettiin siitä Hyvinkaan kupeesta Vanhamyllyn kohdalta...sinnehän voisi vaikka eksyä. No onneksi ei ryhmäajossa tartte välttämättä tietää missä päin sitä ollaan![]()
![]()
Elä sie ruppee vetomies minnuu kehumaa. Siehä luulet et mie valla yllytyshullu olen....Se muuten täytyy sanoa, että ttuttulla on kyllä nopeus lisääntynyt viime vuodesta. Onkohan bemussa tarkempi mittari, vai mistä lie johtuu.