• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 12.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ps.Honran kyytis oli kyl tulevaisuuden rataleidi, tyttö kyykyttää kyl kaikki pojat pian radalla...hieno homma et laji kiinnostaa jo noin nuorena
062802jumpie_prv.gif
Varmaan äRRäpään tytär isäukkonsa pesee jo nyt minimotoilla
wink.gif
Jep jep, Jens! Näin siinä taitaa käydä. Ja mun on turha selitellä mitään tehopainosuhteista, parempi vaan olla ylpeä jälkikasvun vauhdista.

Saat Jens sinäkin laahata Sweepin polvipalaa melkoisesti minisupermotolla, että pääset samoihin kierrosaikoihin...

Kyselin vielä kotona vauhdin sopivuutta, ja neidin vastaus oli "ihan ok, ei ainakaan liian kovaa ajeltu"

Kiitokset vielä kaikille, niin reitin suunnittelijoille, peräsmiehillekin kuin muullekin seuralle, siellä keskellä oli helppo ajella kun ei tarvinnut suunnistaa eikä miettiä vauhdin sopivuutta. Ja tytärkin lupasi lähteä uudelleen mukaan.

Kokonaisuutena oli tosi kiva reissu.
Jeps sinne Rusutjärven nurkille ne jäljet sitten näytti päättyvän.
nixweiss.gif

Ensimmäisestä T-risteyksestä vielä selviittiin oikeeseen suuntaan.
Toisesta t- risteyksestä Rusutjärvellä lähdin sitten kotia päin
ja jätin jäähyväiset jälkijoukolle (tais olla svahnm ja ttuttu) jotka lähtivät metsästämään kadonnutta ryhmää.
Mutta eihän meitä tipahtanut kuin ainoostaan 3 kappaletta, mikä on aika vähän.
062802jumpie_prv.gif

Osittain siinä saattoi olla myös syytä siinä kun minä tälläisena "Hämeen Hitaana" en ihan kerinnyt pääkaupunkiseutulaisten vauhtiin.
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
No niin. Nyt se on ajokausi virallisesti "korkattu". Mukavaa oli. Kiitos kaikille.
062802jumpie_prv.gif

Do dii, myöhäis pokkaukset Jens & Rimmon piikin vedosta ja mukavaa oli lasketella muiden kera sopivassa kevätsäässä joka selkeästi oli saanut porukan liikkeelle näinkin runsaslukuisena...bueno!
tounge.gif

nixweiss.gif

ja jätin jäähyväiset jälkijoukolle (tais olla svahnm ja ttuttu) jotka lähtivät metsästämään kadonnutta ryhmää.
062802jumpie_prv.gif

Osittain siinä saattoi olla myös syytä siinä kun minä tälläisena "Hämeen Hitaana" en ihan kerinnyt pääkaupunkiseutulaisten vauhtiin.
biggrin.gif
Sä olitkin ainoo kadonneista joka me nähtiin, oltiin raalan tien risteyksessä kun "hämeen hidas" veti ohi sinkki kireellä.
tounge.gif
Kiitos kaikille mukana olleille, näköjään aina alkukaudesta letkat katkeilee, no jospa jo ens kerralla letka pysyis taas kasassa.Jälki viisaana olis pitäny pysähtyä koko letkan jo edelliseen risteykseen.Eipä tässä voi muuta sanoa kun Kiitos ja anteeks.
smile_org.gif

Kiitos vaan kaikille, oli hyvät ajot vaikka ei oltu mukana kun eka pätkä nihtisilta - lahnus, ja anteeksi perä päälle joka jäi jälkeen kun en tajunnu seurata peilejä
withstupid.gif

nixweiss.gif

062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
Sä olitkin ainoo kadonneista joka me nähtiin, oltiin raalan tien risteyksessä kun "hämeen hidas" veti ohi sinkki kireellä.  
tounge.gif
Kiitos kaikille mukana olleille, näköjään aina alkukaudesta letkat katkeilee, no jospa jo ens kerralla letka pysyis taas kasassa.Jälki viisaana olis pitäny pysähtyä koko letkan jo edelliseen risteykseen.Eipä tässä voi muuta sanoa kun Kiitos ja anteeks.
smile_org.gif
Joo, me mentiin kai joku lenkki ympäri siinä Myllykukon lähellä etsien muita. Okei, se oli PumpMan siinä risteyksessä, kiitti että jäit odottelemaan meitä..
Itse putosin kartalta tuosta eteenpäin kun ttuttu pyöritti ringin. Pitäis kai ottaa navigaattori tankkilaukkuun, niin hahmottaa paremmin.. Hienot tiet tuolla päin.

Jensin porukka tuli vastaan vanhalla tiellä. Olitte kai kotiin päin menossa, kun käytiin vielä huoltiksella tsekkaamassa. Oliks teillä kiire johonkin?
tounge.gif

Kiitoksia tosiaan hyvästä reitistä, ei ole tullut tuonne lähdettyä aikaisemmin ajelemaan.

Hemmetti vieläkin hymyilyttää, kun ajattelen vaimoa kepittämässä muiden perässä kun olin käskenyt seurata muita... Kyllä muuten kuittaili, että oli ensimmäisenä kotona. Siinä sitten jotain yritin, niin tokaisi vain "Älä kuule selitä..." Oli varmaan kosto viime kesältä, kun erehdyin eräänkin kerran sanomaan, että jos edes joskus kahdeksaakymppiä ajettais 8-kympin alueella.

Kommentoi vielä, että siksi ei ollut muita naisia puikoissa (vai oliko?), että ne kadottais vain miehensä, joten jäivät suosiolla kotiin.. Kyllä söi miestä..
biggrin.gif

Flunssan takia jätän väliin.. Mutta viikonloppuna mukana letkassa...
Sunnuntaina on muuten hyvät kelit ajella. *vink vink*
sport05.gif
Ei antant vaimoke lupaa... Mä oon nii iiin tossun alla
bawling.gif

tounge.gif
Mut jos lähtiöitä sunnuntaina niin mä karkaan mukaan
biggrin.gif
Karkaa vaan!
biggrin.gif
Määki pääsen silloin! Otetaiskos sunnuntaina hieman rauhallisemmin? Tai ainakin kyykkymieh... eiku -henkilöt saisivat odotella meitä/minua Nynny-ryhmäläisiä/-ryhmäläistä?
tounge.gif

Ei oikein The Lehmällä pärjää kyykyille! Ja mää en aja, kuin sen max +20km/h - leipäpuu on kortin varassa!
confused_orig.gif

1: Ei oikein The Lehmällä pärjää kyykyille!
2. Ja mää en aja, kuin sen max +20km/h
1. Hah hah, tekosyy  
wink.gif

2. En minäkään...mut älä himmaile mutkissa  
tounge.gif

Edit. Ei sentis, kokemuksesta tiedän mitä tarkoitat, mutta kyllä "lehmäkin" taipuu tarpeen vaatiessa hyvin mutkiin. Siitä huolimatta; kyllä mä eilen nautin siitä, kuinka kevyesti ja helposti tuo "vale-triple" taittui mutkiin...

mäki mesissä osan matkaa lauantaina jos jens järkkää ajoja sillon....
smile_org.gif
Mihin aikaan aattelit hurauttaa ? Tässä pohdiskelin, että
lähtisinköhän käymään vaikka Säkylässä. Ei mulla sinne mitään asiaa
sinänsä ole, mutta mikäli kelit ovat niin kuin on luvattu, niin siellä
Säkylän "Army"-shopissa voisi piipahtaa ja kahvilla myös. Siellä on
kaikkea roipetta - rättejä ja saapasrasvoja myöten ... hyvät villasukat 6e
tai vaikkapa uudet lumikengät, kun näinkin pohjoisessa ollaan ...
tulisi oltua ulkona ja silleen ... ihan vaan ajelulla siis .. ikäänkuin ..
Säkylään pääsee varmaan useitakin reittejä .. mikäli muitakin (Jens?)
kiinnostaa niin joku voisi miettiä mukavan reitin. Piipullekin suunta
olisi varmaankin sopiva .. voisin kuvitella ..

Oy Milpro Ltd tekee kotimaisiin rähinäleffoihinkin lavasteita ...
Myymälä on avoinna ti-pe 10-17 sekä la 10-15.
Kesäaikaan 1.6.-31.8. myös su 12-16

Helsinki - Säkylä näkyy TÄSTÄ kun valitsee
ensin Reittihaun ja sitten kun laittaa lähtöpaikaksi vaikka Helsinki
ja määränpääksi Säkylä ja sininen viiru nro 1 ja nro 2 välinen
matka pitäisi olla 195 km tai riippuu mistä sinne aikoo mennä ...

Otetaiskos sunnuntaina hieman rauhallisemmin? Tai ainakin kyykkymieh...   eiku -henkilöt saisivat odotella meitä/minua Nynny-ryhmäläisiä/-ryhmäläistä?  
tounge.gif
Kyllähän porukka on aina kasattu viimeistään röökitauoilla, joten hitaammin ajaminen ei haittaa mitään. Nyt oli ongelmana se, että ainakin kahdesta risteyksestä käännyttäessä letkan viimeinen ei muistanut tai tiennyt jäädä odottamaan loppupäätä.

Kommentoi vielä, että siksi ei ollut muita naisia puikoissa (vai oliko?), että ne kadottais vain miehensä, joten jäivät suosiolla kotiin..
Eiks Yammutar muka ollut Rykkösensä kanssa matkassa?
No EI sehän on semmonen terassimotoristi
tounge.gif

No PÖH - mä olin salilla että päihitän teidät jätkät ens kesänä MYÖS kädenväännössä
033102bebe_1_prv.gif

Sitten kun noi torstai ajelut lähtee jostain muualta kun sieltä aina-espoosta niin kyl mä taas mukana roikun
smile_org.gif

033102bebe_1_prv.gif

Otetaiskos sunnuntaina hieman rauhallisemmin? Tai ainakin kyykkymieh...   eiku -henkilöt saisivat odotella meitä/minua Nynny-ryhmäläisiä/-ryhmäläistä?  
tounge.gif
Kyllähän porukka on aina kasattu viimeistään röökitauoilla, joten hitaammin ajaminen ei haittaa mitään. Nyt oli ongelmana se, että ainakin kahdesta risteyksestä käännyttäessä letkan viimeinen ei muistanut tai tiennyt jäädä odottamaan loppupäätä.
Juota *ttu -Harza-:lle pari viskiä edellisenä iltana niin vauhti hidastuu kummasti
biggrin.gif

tounge.gif
Juota *ttu -Harza-:lle pari viskiä edellisenä iltana niin vauhti hidastuu kummasti
biggrin.gif
Harzallahan oli eilenkin viskipullo repussa
tounge.gif

mäki mesissä osan matkaa lauantaina jos jens järkkää ajoja sillon....
smile_org.gif
Mihin aikaan aattelit hurauttaa ? Tässä pohdiskelin, että
lähtisinköhän käymään vaikka Säkylässä. Ei mulla sinne mitään asiaa
sinänsä ole, mutta mikäli kelit ovat niin kuin on luvattu, niin siellä
Säkylän "Army"-shopissa voisi piipahtaa ja kahvilla myös. Siellä on
kaikkea roipetta - rättejä ja saapasrasvoja myöten ... hyvät villasukat 6e
tai vaikkapa uudet lumikengät, kun näinkin pohjoisessa ollaan ...
tulisi oltua ulkona ja silleen ... ihan vaan ajelulla siis .. ikäänkuin ..
Säkylään pääsee varmaan useitakin reittejä .. mikäli muitakin (Jens?)
kiinnostaa niin joku voisi miettiä mukavan reitin. Piipullekin suunta
olisi varmaankin sopiva .. voisin kuvitella ..

Oy Milpro Ltd tekee kotimaisiin rähinäleffoihinkin lavasteita ...
Myymälä on avoinna ti-pe 10-17 sekä la 10-15.
Kesäaikaan 1.6.-31.8. myös su 12-16

Helsinki - Säkylä näkyy TÄSTÄ kun valitsee
ensin Reittihaun ja sitten kun laittaa lähtöpaikaksi vaikka Helsinki
ja määränpääksi Säkylä ja sininen viiru nro 1 ja nro 2 välinen
matka pitäisi olla 195 km tai riippuu mistä sinne aikoo mennä ...
mä pääsen yheltä töistä.....eli sit melkein heti valmis....ku mä oisin menoss sinne poriin päin...ja matka seura kelpais...en ihan heti tuu takas sieltä...joko jään yöks tai sit illalla himaan...en tiiä onks säkkylä siellä päin...
nixweiss.gif

kyselin jo jensiä joukkueen johtajaks mu jensukka vetää edellisenä iltana
033102beer_1_prv.gif
ja voi la olla
ghostface.gif
thesukka ei osaa viel sanoa ku flunssanen on hän....jarru ei vielä vastannu...et ryhtyykö ryhmän vetäjäks...
biggrin.gif
ja ttuttuhan pääs vast su ajelee?

mä pääsen yheltä töistä.....eli sit melkein heti valmis....ku mä oisin menoss sinne poriin päin...ja matka seura kelpais...en ihan heti tuu takas sieltä...joko jään yöks tai sit illalla himaan...en tiiä onks säkkylä siellä päin...  
nixweiss.gif
Säkylä on tuolla samalla suunnalla... matkalla Poriin

sanoi:
kyselin jo jensiä joukkueen johtajaks mu jensukka vetää edellisenä iltana  
033102beer_1_prv.gif
ja voi la olla  
ghostface.gif
Sulla on virheellistä tietoai: lauantaina illalla mä vasta
033102beer_1_prv.gif

Päivällä oon vielä ihan ajokunnossa
ghostface.gif

Back