• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 12.4.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Köpin tsuk-tsuk...puimurikin tuli sopivan maltillisesti reissulla sisäänajettua  
tounge.gif
Tuo mua kyllä huolestutti, ohjekirjan mukaan kun ei saisi ajaa yli 5.000rpm, mutta silloin mennään kutosella "vain" 140km/h.

Kylymää kyytiä oli kotimatka, mutta muuten oli taas pahuksen kivaa. Kiitos vetäjille hyvästä reitistä ja mukavasta vauhdinpidosta.

Ai niin, kun aina jotain sattuu, niin tällä kertaa yhden vaimo karkas meidän kiireisempien matkaan ja mies jäi siihen eksyneeseen peräjoukkoon
wink.gif

Kiitokset vaan vetäjille oli hyvät mutkat. Viikonloppuna taas mukana, ellen oo duunissa.

Köpin tsuk-tsuk...puimurikin tuli sopivan maltillisesti reissulla sisäänajettua
tounge.gif
Tuo mua kyllä huolestutti, ohjekirjan mukaan kun ei saisi ajaa yli 5.000rpm, mutta silloin mennään kutosella "vain" 140km/h.

Kylymää kyytiä oli kotimatka, mutta muuten oli taas pahuksen kivaa. Kiitos vetäjille hyvästä reitistä ja mukavasta vauhdinpidosta.

Ai niin, kun aina jotain sattuu, niin tällä kertaa yhden vaimo karkas meidän kiireisempien matkaan ja mies jäi siihen eksyneeseen peräjoukkoon
wink.gif
Joo... vähän noloa....
confused_orig.gif
Tuota... minä jäin Nurmijärven kylällä kaksiin liikennevaloihin ja that´s it! Sen jälkeen en nähnyt kuin vaimonsa kadottaneen herran, jonka kanssa ajeltiin Siippoon suuntaan, mutta ei "löydetty" enää ketään. Noo... siinä sitten Myllykukossa läheteltiin viestejä sinnetänne, mutta... Mihin pääjoukko hävisi Nurmijärven kylän jälkeen? Toivotaan, että vaimo ja herra ovat löytäneet toisensa ja että mitään ikävää ei sattunut. Peräsmiehen ehkä tietää ajettava reitti etukäteen. Kiitos ja anteex!

Joo...  vähän noloa....
confused_orig.gif
Tuota...  minä jäin Nurmijärven kylällä kaksiin liikennevaloihin ja that´s it! Sen jälkeen en nähnyt kuin vaimonsa kadottaneen herran, jonka kanssa ajeltiin Siippoon suuntaan, mutta ei "löydetty" enää ketään. Noo... siinä sitten Myllykukossa läheteltiin viestejä sinnetänne, mutta...  Mihin pääjoukko hävisi Nurmijärven kylän jälkeen? Toivotaan, että vaimo ja herra ovat löytäneet toisensa ja että mitään ikävää ei sattunut. Peräsmiehen ehkä tietää ajettava reitti etukäteen. Kiitos ja anteex!
Myllykukosta jatkettiin suoraan Siippoon suuntaan ja siellä
pari tiukkaa kääntymistä ja hukkasitte jäljet
confused_orig.gif

Taisit tulla vielä vastaan vahalla tiellä siinä kun olin ajelemassa yksin kotia kohti. Muu joukko taisi suunnata motarille?

Pitää hommata luurit niin pystyy selostamaan minne ompi menossa
tounge.gif

Joo... vähän noloa....
confused_orig.gif
Tuota... minä jäin Nurmijärven kylällä kaksiin liikennevaloihin ja that´s it! Sen jälkeen en nähnyt kuin vaimonsa kadottaneen herran, jonka kanssa ajeltiin Siippoon suuntaan, mutta ei "löydetty" enää ketään. Noo... siinä sitten Myllykukossa läheteltiin viestejä sinnetänne, mutta... Mihin pääjoukko hävisi Nurmijärven kylän jälkeen? Toivotaan, että vaimo ja herra ovat löytäneet toisensa ja että mitään ikävää ei sattunut. Peräsmiehen ehkä tietää ajettava reitti etukäteen. Kiitos ja anteex!
Myllykukosta jatkettiin suoraan Siippoon suuntaan ja siellä
pari tiukkaa kääntymistä ja hukkasitte jäljet
confused_orig.gif

Taisit tulla vielä vastaan vahalla tiellä siinä kun olin ajelemassa yksin kotia kohti. Muu joukko taisi suunnata motarille?

Pitää hommata luurit niin pystyy selostamaan minne ompi menossa
tounge.gif
Joo... ja "aktivistit" voisivat vaihtaa kännynumeroita keskenään! Pari mulla on mutta lisää huolin - omani panen jakoon iliman muuta!Mutta kaik män ilimeisen hyvin?
baaa.gif

Joo... vähän noloa....
confused_orig.gif
biggrin.gif
no aina näköjään jotain tapahtuu ....mut toi oli jo aika hauska....miten joku voi hävittää vaimon kesken ajoreissun....
tounge.gif

mäki mesissä osan matkaa lauantaina jos jens järkkää ajoja sillon....
smile_org.gif

Joo. Tää on aina tätä. Vasta kauden vikat ajelut menee niinkuin pitää
biggrin.gif

Edelleen kannattaisin sitä, että ryhmäajon säännöt kerrataan AINA ennen liikkeellelähtöä. Vaikka siinä, kun asettaudutaan letkaan. Siis tarkoitan näitä ihan perusjuttuja, joilla letka saadaan pysymään kasassa.

Tai sitten edes niin, että ne ohjeet linkitetään tai mainitaan näissä ilmoitusketjuissa heti siinä kellonajan ja paikan yhteydessä. Sekin saattais auttaa muistamaan
smile_org.gif

Joo. Tää on aina tätä. Vasta kauden vikat ajelut menee niinkuin pitää
biggrin.gif

Edelleen kannattaisin sitä, että ryhmäajon säännöt kerrataan AINA ennen liikkeellelähtöä. Vaikka siinä, kun asettaudutaan letkaan. Siis tarkoitan näitä ihan perusjuttuja, joilla letka saadaan pysymään kasassa.
Näinhän se on
sad_orig.gif
Kaikkien pitäis maltaa mielensä... odottaa ja pitää huolta siitä, että takanatuleva näkee tietää varmasti minne ollaan menossa.

Missäs kuosissa triple on?

Sanoin tosiaan vaimolle, että jatka vaan letkan perässä otan sut kiinni kun ttuttu tulee risteykseen ja näkee minut ja seuraavan suunnan. No, siinä taisi tulla sen verran eroa joukkoon, etten enää tiennyt mihin olitte kääntyneet.  
nixweiss.gif

Ajeltiin sitten rauhallisesti eteenpäin..

Muuten ei ois ollut ongelmaa, mutta vaimo ei ottanut kotiavaimia mukaan, eikä kännyä (vanha halko-kommunikaattori) kun tarkoitus tietysti oli ajaa kimpassa..
Bensaakin tollasessa taisteluhävittäjässä riittää vain se pari sataa kilsaa ilman jälkipoltinta, joten puolet oli jo ajeltu.
Hän ei oikein ole ajellut noilla seuduilla, joten mietin onko lähtenyt vetää johonkin Hämeenlinnaan...
tounge.gif

Oli se kotiin näköjään löytänyt, eli kiitoksia opastajille ja auttaneille ja erityisesti ttuttulle, että saatiin yhteystietoja.
bowdown.gif

Se on tuo känny vain sellainen, etten mä ainakaan kuullut kun yrititte mulle soittaa ajon aikana. No sainpahan ainakin rauhoitettua huolestunutta miestä, että vaimo oli ainakin kunnossa.

Se on tuo känny vain sellainen, etten mä ainakaan kuullut kun yrititte mulle soittaa ajon aikana. No sainpahan ainakin rauhoitettua huolestunutta miestä, että vaimo oli ainakin kunnossa.
Kiitoksia. Eihän tossa muuten, mutta kävi mielessä, että jos ajankin kotiin Lohjalle ja vaimo on jäänyt johonkin odottelemaan. Hyvä että joukko piti huolta eksyneestä (tai minähän se eksyin..). Se kun on vielä melko tuore kuski..

Opinpahan ainakin sen, että molemmille AINA kotiavaimet mukaan ja kännykät ja rahaa tarpeeks, että pääsee ainakin
033102beer_1_prv.gif
jos ei osaa kotiin...
tounge.gif

Voihan sitä toinen leipoa lepikkoonkin, joten kotiavaimia voi joutua etsimään sammaleesta..
confused_orig.gif

No, tulihan ainakin osa joukosta tutummaksi heti keralla.. Meidät ainakin tunnetaan nyt!..
blush.gif

Kiitokset kaikille ajoseurasta! Käytiin lopuksi Miqan kanssa nauttimassa Kriisin tarjoamat kahvit ja kaakaot.
Hiukan oli haparointia ryhmäajossa näin talven jälkeen
crazy.gif
. Tässä lyhyt oppimäärä aiheesta: www.bajahill.net/mpryhmaopas.html
...ja lainaus edellisestä:
"Jos letka katkeaa tai ajetaan muuten pienemmissä ryhmissä, niin ryhmän viimeisin odottaa aina seuraavan ryhmän ensimmäistä risteyksessä, josta aiotaan kääntyä. Jokainen on "viimeisenä ajava" ja huolehtii siitä, että perässätulijoille on selvää, minne ollaan menossa ja mihin suuntaan käännytään. On myös seurattava, että takanatulijat ylipäätään ovat vielä mukana."

Back