Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää oon nynny - mää mitään reittejä osaa suunnitella.Juuh... voishan sitä vaikka lähteekin, kun on luvattu mukavaa säätäkin![]()
Oisko Nihtisillan ABC kivempi rendesvous![]()
Suunnittelekko nää reitin?
Aattelin mennä myös tänään iltasella![]()
**ttu sä mikään nynny ole...otat vaan sun kaveris tompan tangolle istumaanMää oon nynny - mää mitään reittejä osaa suunnitella.Nyt kowat päät yhteen tai jopa kahteen ja reittisuunnitelmaa tiskiin!![]()
![]()
Tomppa on ihan kiva kaveri (psst..*kliks*)mutta sille pitää kertoa, minne mennään!**ttu sä mikään nynny ole...otat vaan sun kaveris tompan tangolle istumaanMää oon nynny - mää mitään reittejä osaa suunnitella.Nyt kowat päät yhteen tai jopa kahteen ja reittisuunnitelmaa tiskiin!![]()
![]()
![]()
Jeah nähdään
juu...otsikossa lukee et 12.4.Onko tapaminen tänään vai huomenna...???![]()
Modet on talviunilla, mutta mä muutin tonne ny jotain pikaisestiJaksaisko joku kiltti mode muuttaa otsikkoa, aloitusviestiä ja lisätä tuonne tapahtumakalenteriin![]()
Mä voisin kanssa ajella sinne tänäänkin kuudeksi.Mut vois kai sitä käydä tänäänkin vilkaisemassa kuuden
pintaan, jos joku ("sokea" arktinen sukeltaja) paikalle sattuu eksymään...![]()
ajelemaan ajattelin mennä joka tapauksessa
Ei pääse ku pitää kattoo töllöstä kun Narreilla pyyhitään Raksilan jäätäAika: torstaina 12.4.2007 klo 17:30
Paikka: Nihtisillan ABC, Nihtisillantie 4
Kaikki mukaan !