Rillipaikka on puolivälin paikkeilla, osapuilleen aika tarkkaan... Sehän olisikin mainio paikka kääntyä takasin ja tulla porukan mukanaNo onks toi rillipaikka kaukana?? Sinneasti vois ajatella köröttelevänsä, mahdollisesti??![]()
![]()
-M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rillipaikka on puolivälin paikkeilla, osapuilleen aika tarkkaan... Sehän olisikin mainio paikka kääntyä takasin ja tulla porukan mukanaNo onks toi rillipaikka kaukana?? Sinneasti vois ajatella köröttelevänsä, mahdollisesti??![]()
![]()
Tuosta olen kyllä hieman erimieltä,Mäntsälän itä puolella on paljon hyviä mutkapätkiä.No maku asioita turha kiistelläMatti Nykäsen sanoin: "No se, näin ja niin" mutta Uudenmaan parhaat pätkät löytyvät nimenomaan Lohja-Vihti-Karkkila -akselilta.Itä Uusimaata kiitos...
Ei sillai et vituttais mut kaikki org ajot on aina Vihti Karkkila mitä lie böndeä suunnassa. Ois kiva nähdä muutakin uudenmaan aluetta välillä.![]()
Paljon mahdollista mutta en mä kanaakaan joka päivä syö vaikka siitä pidän.Tuosta olen kyllä hieman erimieltä,Mäntsälän itä puolella on paljon hyviä mutkapätkiä.No maku asioita turha kiistelläMatti Nykäsen sanoin: "No se, näin ja niin" mutta Uudenmaan parhaat pätkät löytyvät nimenomaan Lohja-Vihti-Karkkila -akselilta.Itä Uusimaata kiitos...
Ei sillai et vituttais mut kaikki org ajot on aina Vihti Karkkila mitä lie böndeä suunnassa. Ois kiva nähdä muutakin uudenmaan aluetta välillä.![]()
![]()
Mä olen vilpittömästi sitä mieltä, että vaihtelu virkistää ja että jokapaikassa on Suomessa hienoa ajaa... Uskokaa tai älkää, jokapaikasta löytyy haastetta ajaa ja mielenkiintoisia mutkateitäTuosta olen kyllä hieman erimieltä,Mäntsälän itä puolella on paljon hyviä mutkapätkiä.No maku asioita turha kiistelläMatti Nykäsen sanoin: "No se, näin ja niin" mutta Uudenmaan parhaat pätkät löytyvät nimenomaan Lohja-Vihti-Karkkila -akselilta.Itä Uusimaata kiitos...
![]()
Kaikkia odotellaan tarvittaessa. Mukaan vaan rohkeasti.Tere! Uskaltaakohan sitä aloitteleva mopoilija letkan mukaan, vai jääkö täysin jalkoihin?
Kiitoksiagrilli tiedottaa. ilma selkeä aurinko paistaa, varjossa + 22 kello 16.45.. 10 mottia hakattu halkoja 15 minuutissa vain teitä varten, mansikka mehua jos janottaa juusto patonkia ja kuuma grilli tervetuloa
jos muistetaanKaikkia odotellaan tarvittaessa.