• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 10.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No onks toi rillipaikka kaukana?? Sinneasti vois ajatella köröttelevänsä, mahdollisesti??
nixweiss.gif
nixweiss.gif
Rillipaikka on puolivälin paikkeilla, osapuilleen aika tarkkaan... Sehän olisikin mainio paikka kääntyä takasin ja tulla porukan mukana
tounge.gif

-M

Itä Uusimaata kiitos...

Ei sillai et vituttais mut kaikki org ajot on aina Vihti Karkkila mitä lie böndeä suunnassa. Ois kiva nähdä muutakin uudenmaan aluetta välillä.
bowdown.gif
Matti Nykäsen sanoin: "No se, näin ja niin" mutta Uudenmaan parhaat pätkät löytyvät nimenomaan Lohja-Vihti-Karkkila -akselilta.
Tuosta olen kyllä hieman erimieltä,Mäntsälän itä puolella on paljon hyviä mutkapätkiä.No maku asioita turha kiistellä  
sport05.gif

Itä Uusimaata kiitos...

Ei sillai et vituttais mut kaikki org ajot on aina Vihti Karkkila mitä lie böndeä suunnassa. Ois kiva nähdä muutakin uudenmaan aluetta välillä.
bowdown.gif
Matti Nykäsen sanoin: "No se, näin ja niin" mutta Uudenmaan parhaat pätkät löytyvät nimenomaan Lohja-Vihti-Karkkila -akselilta.
Tuosta olen kyllä hieman erimieltä,Mäntsälän itä puolella on paljon hyviä mutkapätkiä.No maku asioita turha kiistellä
sport05.gif
Paljon mahdollista mutta en mä kanaakaan joka päivä syö vaikka siitä pidän.
tounge.gif

Itä Uusimaata kiitos...

bowdown.gif
sport05.gif
Mä olen vilpittömästi sitä mieltä, että vaihtelu virkistää ja että jokapaikassa on Suomessa hienoa ajaa... Uskokaa tai älkää, jokapaikasta löytyy haastetta ajaa ja mielenkiintoisia mutkateitä
wink.gif
, kyse on vain asenteesta
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
.

-M

Joo mutkat on mutkia joka puolella Suomee
smile_org.gif
Ja ehkä ulkomaillaki. Kohta kottiin syömään ja pienet ettonet siihen päälle et jassaa
062802moto_prv.gif
illalla.

Tervetuloa,

Eipä näyttäisi olevan mitään hyvää estettä lähtemiselle
wink.gif

Joten, nähdään hyvissä ajoin ennen 18:00 Shell Hyrylässä.

062802moto_prv.gif

-M

Tere! Uskaltaakohan sitä aloitteleva mopoilija letkan mukaan, vai jääkö täysin jalkoihin?
Sääkin näyttäis suosivan
062802jumpie_prv.gif

grilli tiedottaa. ilma selkeä aurinko paistaa, varjossa + 22 kello 16.45.. 10 mottia hakattu halkoja 15 minuutissa vain teitä varten, mansikka mehua jos janottaa juusto patonkia ja kuuma grilli tervetuloa

grilli tiedottaa. ilma selkeä aurinko paistaa, varjossa + 22 kello 16.45.. 10 mottia hakattu halkoja 15 minuutissa vain teitä varten, mansikka mehua jos janottaa juusto patonkia ja kuuma grilli tervetuloa
Kiitoksia
thumbs-up.gif

Kohta starttaillaan.

Satuimpa sattumalta tankkaamaan shellille, ensin kattelin ihmeissäni, et johan on mopoja parkissa. Kunnes rupes näkymään tuttuja naamoja, letkaan lähti 43 mopoa. Itse kurvailin tuolla itä-uudenmaan suunnilla.

Hyvät oli mutkat. Kiva oli päristellä menemään.

Grillituletkin oli valmiina ja saatiin eväät lämmitettyä.

Vaikka kuuluinkin siihen joukkoon joka poistui jo omille teille grillipaikan jälkeen , niin matka oli onnistunut.

Elikkä perinteiset kiitokset vetäjälle / vetäjille sekä erityismaininta grillipaikan tarjonneelle.

305 km kotoa takas kotio.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kiitokset vetäjille ja tietty kaikille muille paikalla olleille nii jo ja tr3:lle upeasta grillauspaikasta... Menomatkan reitti oli sopivasti kurvaileva ... Paluumatka osalla meistä oli hieman suorempaa reittiä(konetie) .

Nii tietty saldona reissusta jotta aikaa meni n.5,45 h ja kilsoja 322,2(sipoosta-sipooseen)

062802moto_prv.gif

-pete-

Back