Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellähän sitä hyvää mutkaa riittää, Kuopion yläpuolella. Ainakin jos Nilsiä-Varpaisjärvi-Rautavaara jne. akselille lähtee "köröttelee", eipä ole liikaa liikennettä...Sit sen yhden kerran kun lähtöpaikka on parempi kun hyvä - ni mä oon kuopiossa... tai sitten jossain muualla - mut en ainakaan siellä![]()
kohtalon ivaa? noo mä veikkaan että täällä on kuitenkin kivampaa ja parempia mutkateitä kun siellä ikinä![]()
Aina hirvee valitusSit sen yhden kerran kun lähtöpaikka on parempi kun hyvä - ni mä oon kuopiossa... tai sitten jossain muualla - mut en ainakaan siellä![]()
kohtalon ivaa? noo mä veikkaan että täällä on kuitenkin kivampaa ja parempia mutkateitä kun siellä ikinä![]()
Mä mitään valita...d aaAina hirvee valitusSit sen yhden kerran kun lähtöpaikka on parempi kun hyvä - ni mä oon kuopiossa... tai sitten jossain muualla - mut en ainakaan siellä![]()
![]()
Itäpuolella ei oo vielä tänä vuonna tullu päristeltyy niin se sopis kyllä mulle ihan mainiosti. Katotaan, jos sais uuden pyörän sisäänajoon jo torstaiks![]()
Haa,Mä mitään valita...d aaAina hirvee valitusSit sen yhden kerran kun lähtöpaikka on parempi kun hyvä - ni mä oon kuopiossa... tai sitten jossain muualla - mut en ainakaan siellä![]()
![]()
Itäpuolella ei oo vielä tänä vuonna tullu päristeltyy niin se sopis kyllä mulle ihan mainiosti. Katotaan, jos sais uuden pyörän sisäänajoon jo torstaiks![]()
kerroin vaan että tääl on kivampaa ku siel ikinä![]()
ajelkaa te tänne - mä tarjoon kahvit![]()
Tarkoittaako tämä sitä että matkalla ei pysähdytä huoltiksilla tms muuta kuin äärimmäisessä hädässä? Eli otetaanko termarit täyteen kaffetta kotoota välipysähdyksiä varten.Varautukaa siihen, että otetaan jostain kaupasta mukaan välipalatarpeet.
Otan itse laukut mukaan, jos teillä tekee tilasta kriittista, jotta saadaan eväät kulkemaan.
Ethän nyt möksää siitä mun edellisestä viestistäajelkaa te tänne - mä tarjoon kahvit![]()
Seli, seli...No vois ainakin kaffelle lähteä. En tiä kokoreissusta.![]()
No onks toi rillipaikka kaukana?? Sinneasti vois ajatella köröttelevänsä, mahdollisesti??Seli, seli...No vois ainakin kaffelle lähteä. En tiä kokoreissusta.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-M
Matti Nykäsen sanoin: "No se, näin ja niin" mutta Uudenmaan parhaat pätkät löytyvät nimenomaan Lohja-Vihti-Karkkila -akselilta.Itä Uusimaata kiitos...
Ei sillai et vituttais mut kaikki org ajot on aina Vihti Karkkila mitä lie böndeä suunnassa. Ois kiva nähdä muutakin uudenmaan aluetta välillä.![]()