• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajelu 10.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sit sen yhden kerran kun lähtöpaikka on parempi kun hyvä - ni mä oon kuopiossa... tai sitten jossain muualla - mut en ainakaan siellä
biggrin.gif

kohtalon ivaa? noo mä veikkaan että täällä on kuitenkin kivampaa ja parempia mutkateitä kun siellä ikinä
tounge.gif

Sit sen yhden kerran kun lähtöpaikka on parempi kun hyvä - ni mä oon kuopiossa... tai sitten jossain muualla - mut en ainakaan siellä  
biggrin.gif

kohtalon ivaa?  noo mä veikkaan että täällä on kuitenkin kivampaa ja parempia mutkateitä kun siellä ikinä  
tounge.gif
Siellähän sitä hyvää mutkaa riittää, Kuopion yläpuolella. Ainakin jos Nilsiä-Varpaisjärvi-Rautavaara jne. akselille lähtee "köröttelee", eipä ole liikaa liikennettä...  
wink.gif

Mut joo, jos vaikka pääsisi nyt mukaan, eka kerta tänä vuonna vasta edessä...  
blush.gif
omg.gif

biggrin.gif

kohtalon ivaa?  noo mä veikkaan että täällä on kuitenkin kivampaa ja parempia mutkateitä kun siellä ikinä  
tounge.gif
Aina hirvee valitus
pftroest.gif

Itäpuolella ei oo vielä tänä vuonna tullu päristeltyy niin se sopis kyllä mulle ihan mainiosti. Katotaan, jos sais uuden pyörän sisäänajoon jo torstaiks
smile_org.gif

biggrin.gif

kohtalon ivaa? noo mä veikkaan että täällä on kuitenkin kivampaa ja parempia mutkateitä kun siellä ikinä
tounge.gif
Aina hirvee valitus
pftroest.gif

Itäpuolella ei oo vielä tänä vuonna tullu päristeltyy niin se sopis kyllä mulle ihan mainiosti. Katotaan, jos sais uuden pyörän sisäänajoon jo torstaiks
smile_org.gif
Mä mitään valita...d aa
kerroin vaan että tääl on kivampaa ku siel ikinä
biggrin.gif

ajelkaa te tänne - mä tarjoon kahvit
smile_org.gif

biggrin.gif

tounge.gif
Aina hirvee valitus
pftroest.gif

smile_org.gif
Mä mitään valita...d aa
kerroin vaan että tääl on kivampaa ku siel ikinä
biggrin.gif

ajelkaa te tänne - mä tarjoon kahvit
smile_org.gif
Haa,

pysy vaan siellä, niin voit olla hyvässä uskossa, että siellä on kivenmpaa... Usko tai älä, niin meillä on täällä myös kivaa, vaikka sinä et nyt pääsekään osallistumaan
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mitä tulee ylettömään kahvin juontiin, ei mun naama niin hanurista ole, että kahvi pitää hakea savosta.
033102bebe_1_prv.gif

-M

Lupaan taas tulla reissuun mukaan, ja petän lupaukseni jos ilmestyy liian tummia pilviä taivaalle.

Grillin lämmitän ja ruokailutilat tarjoan, jos masa teidät tänne tuo.. ottakaa omat nakit mukaan.. masa ja risor tietää kordinaatit.. terveiset täältä jostain metsästä, tylsäääääää..
kai se pitäis osata rentoutua, vaan kun ei osaa .

Nyt on reitti lyöty lukkoon. Matkaa kertyy 317 km Garminin ohjelman mukaan. Matka suuntautuu ihan muualle, kuin perinteiselle Vihti-Karkkila -akselille. Tähän mennessä tulleet mielipiteet huomioitu, reitti menee Itäuusimaa - Minne Tahansa. Kiitos mielipiteestä
wink.gif
.

Takaan, että reitti on sellainen, että yhdelläkään aikaisemmalla ajelulla ei ole ollut tällaista mutkarallia
wink.gif
.

GPS sanoo, että ajamiseen menee 4 tuntia ja muutamia minuutteja yli. Jos retki tehdään alkuperäisten suunnitelmien mukaisesti, meille jää aikaa olla tauolla noin 1 tunti. Tauolla on grillaamista, tai mitä itse tahansa haluatte tehdä. Varautukaa siihen, että otetaan jostain kaupasta mukaan välipalatarpeet.

Otan itse laukut mukaan, jos teillä tekee tilasta kriittista, jotta saadaan eväät kulkemaan.

Kaikki mukaan!
062802jumpie_prv.gif

Voin lähettää tuntemilleni nimimerkeille kartasta kopion *.jpg -muodossa.

-Pikkumatti

Varautukaa siihen, että otetaan jostain kaupasta mukaan välipalatarpeet.

Otan itse laukut mukaan, jos teillä tekee tilasta kriittista, jotta saadaan eväät kulkemaan.
Tarkoittaako tämä sitä että matkalla ei pysähdytä huoltiksilla tms muuta kuin äärimmäisessä hädässä? Eli otetaanko termarit täyteen kaffetta kotoota välipysähdyksiä varten.
Lisäksi olisin halukas tietämään onko grillauspaikka villissä erämaassa eli otetaanko karhukellot, kiväärit ja kyypakkaukset matkaan vai grillaammeko kenties sivistyneesti jossain maaseutulomallaan ilmeisestikin tylsistyneen nickiltämainitsemattoman vetomiehen loma-asumuksen yhteydessä?
Jos et halua paljastaa em tietoja, so be it. Ainahan se jännitys lisää nautintoa. Tosin saattaa lähtee taju jos on ennennäkemättömän kiemuraiset mutkapätkät ja kylliks jännitystä määränpään suhteen
smile_org.gif

Torstain
062802moto_prv.gif
odottaen, KV

Sun pitäs Masa saada tää ajelu tonne etusivulle näkyviin ettei jää keltään innokkaalta näkemättä
cool.gif
Rupes vähän hirvittää tuo reissun pituus mutta täytyy sitte jossain välissä ajaa oikoreittiä kotiin.

Tässä muutamia fotoja paikanpäältä taukopaikasta.

katos_katos537.jpg

Kuva 1. Siistin grillikatoksen ovat gallialaiset byganneet

isohko_grilli178.jpg

Kuva 2. Onpa iso grilli, mahtuu parit kyrsät tulille

Tuli esteeksi tuo enempien kuvien lataaminen, joten tässä ohessa muutama alkajaisiksi. Lisää sitten illalla kotikoneelta.

-M

No vois ainakin kaffelle lähteä. En tiä kokoreissusta.
nixweiss.gif

Rillipaikalla näkyy olevan hiekkaa, ei pysty tulee
tounge.gif
tounge.gif
, ku renkaat menee likaseks.

Ei vaan tietysti mukana... ehkä... jos ei sada
biggrin.gif
.

Back