• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-2009 goes Grilli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toivotan PK vetureiden ja Org :in puolesta kaikki torstaiajeluihin kesällä 2009 osallistuneet tervetulleiksi 24.9.2009 Porkkalanniemeen perinteiseen tapaan Grillailemaan makkaraa ja lipittämään mihua. Tapahtuman sponsoroi MotOrg ry  ..

Muodostelma-ajelu starttaa Riisorin johdolla Kivenlahden tebarilta kello 17.47 josta se siirtyy Porkkalaan upeisiin merimaisemiin http://kuvablogi.com/nayta/660488/
Jossa Kelvoton ja allekirjoittanut esivalmistelee paikan teitä varten, tulia hoitelee Andy ja Petri12 ( en kyl oo kysyny vielä)

Toivoisimme kuittausta mikäli aiot osallistua tähän torstaigrillaukseen, jotta saamme järkättyä maggaraa ja mihua pikku höpönasuille riittävästi. Saattapa paikanpäällä saada jopa nuotiokaffet, jos oikein hyvin käy.

HUOM: Katsokaa  silloin torstaina tätä ketjua noin klo 12, tuolloin vahvistamme järjestetäänkö kemut vai siirretäänkö tämä sään vuoksi esim sunnuntaille!

KINKERIT PIDETÄÄN TÄNÄÄN TORSTAINA !

maggara.jpg

Osallistujat:

Kriisi               Köpi        
Jens               Bammu1
Vmatti            Kattinen
Tso                _t_
KTE               Akiva
Shwoomie       Iiitu
Ilkka75           Oba
Pupu              KariFi
Hitec              Sikiviki
Salomon          Streethawk
Hannula           Makeka
Jarru               Heippa
Yak                Zapster
Tmi                Flippo
Tuttu             Tr3
Kelvoton         Masa
Riisor             Nova
Jaylaud          Koibe31
Kavazetä       Puujahke
tigger            ano
Pumpman       ladybird
pete 457       tachometer
premier         ville s
brocol          sjuggen
jaahas         hank
sampomies   jassu
kriisi            kivireki
h3rmo         old skull
yammu1      Minttu
Cj              Jarmo100
Juutana      Mikkom
Loffer         Tolbero
tirha           Hank
Pelikaani     HSRC
Mika49       Bikergirl
poku          Anu 2009
PKP           Titai
Harza        Outi
lippa

Kalenterivaraus päivitetty. Tullaan vaikka autolla, jos sataa kaatamalla, mutta paikalla.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Pitää laittaa iltaloma anomus rouvalle, eli siis todennäköisesti mukana
biggrin.gif
Aikaisemmilla kerroilla on ollut työesteitä, mutta nyt niitä ei ole
smile_org.gif

Jep, meshissä. Mä niin tykkään noista oikeista lähtöajoista
inlove.gif
..

Mukana. Tuohon mennessä saan varmaan jo videokamerat asennetua pyörääni jolloin pystyn todistamaan etten se sitten ollut minä joka söi makkaran liian nopeasti taikka makkaran käyrä olisi missään vaiheessa osoittanut kohti taivasta  
tounge.gif
<- tuo on hymiö.

Ehkäpä, tosin tod.näk autolla, taitaa Sinappi mennä seisontaan ensi viikolla. Enkä mä muuten oo kyllä päässy yksiinkään pk-ajoihin tällä kaudella, et silleen mä en olis niinkun kutsuttuna, mut taidanpa tulla silti
tounge.gif

Normi järjestys varmaankin?
Eli vetomiehet keulilla ja hitaat häntäpäässä, eikä kenenkään pidä ylittää omia rajojaan.
Ohittelu ja kaikenlainen muu temppuilu on paheksuttavaa.

EEEIIII!

Mä olin niin ajatellu et näihin kemuihin mä ainaki tulen mut ei vois huonommalle päivälle osua. Keskiviikkona terveystiedon kirjoitukset ja perjantaina matikka. *kiroilua*
sad_orig.gif

Back