• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-2009 goes Grilli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kaikki torstaiajeluihin kesällä 2009 osallistuneet tervetulleiksi
Pitäs varmaan ehtiä sitten tuonne torstaiajelullekin joskus?  
baaa.gif

Pitäs lyhentää työpäiviä varmaan, että ehtii mukaan...

Kyllähän tähän voisi osallistua... Tosin ei välttämättä silloin, jos tapahtuma siirretään sunnuntaille...

Minä +  Goofy S. mukana säävarauksella.

Edit2: lisätään vielä mahdollinen kyytiläinen mulle.

Mä olin niin ajatellu et näihin kemuihin mä ainaki tulen mut ei vois huonommalle päivälle osua. Keskiviikkona terveystiedon kirjoitukset ja perjantaina matikka. *kiroilua*  
sad_orig.gif
Ei sitä matikkaa kuitenkaan yhdessä illassa opi, joten induktion, iteroinnin, dedukton tai empirian perusteella voit vallan hyvin ottaa kemuihin osaa. Ja menneillä (terveystieto) kirjoituksillahan ei ole enää tuona torstaina mitään merkitystä.

Itse jätän nämä kuitenkin väliin. Olisi mukava ottaa osaa, mutta taitaa olla liian pitkä matka. Ei kuitenkaan ole ajoseuraa eikä -säätä tulla täältä pohjoisesta.

Joo, tulossa.
Autoilijat sitten ajoissa paikalle, jotta ette jää Porkkalantiellä jalkoihin..
wink.gif

Mä ainakin tuun myöhässä, niin voin sitten keräillä ojista ne hätäisimmät. Pitäisiköhän ottaa varmuudeksi taas paku lainaan.....

Riittääks maggarat ja pillimehut, jos mäkin vielä tulen?
033102beer_1_prv.gif

Olli

Ps. kuuluuko tämä ihmisrotu motoristit lihansyöjien lajiin.
tounge.gif

Back