Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä idea, muttei onnistu kun jostain syystä hiljaisuutta ja rauhaa arvostavilla on tapana muuttaa moottoriurheiluratojen ja lentokenttien läheisyyteen ja vaatia niitä lakkautettaviksi.Suomesta puuttuu selvästi moottoripyörä ratoja.
Jokaisen vetomiehen asuinpaikalta 100km läheisyydestä tulisi
rata löytyä.
Samoilla linjoilla, mutta harmittavan moni virallista kantaa myötäilevä putkinäköhenkilö haluaisi kieltää eriävät mielipiteet mikäli asiasta on joskus muinoin säädetty omaa mielipidettä vastaava laki.Ööö, eiks näillä nimenomaan ole tarkoitus saada keskustelua aikaiseksi. Ei ole yhtä ja ainutta oikeaa tapaa käsitellä asioita. Niillä tahtoo olla monta puolta.
+ tälle, tämähän oikeasti ongelma, esim. nyt täältä Oulun suunnalta lähimmälle radalle (kemora) on matkaa semmoiset 230km. Mikä on siinä kiikun kaakun että normi mp kuski viitsi tätä matkaa taittaa jotta pääsee ottamaan (oman)kaiken irti turvallisesti suljetulla radalla. Entäs kaverit tuolla Rovaniemellä tai hieman kauempana, alkaa olemaan melkoinen kynnys lähteä "pommittamaan" kun siirtymiin kuluu aluksi se 1pvä. Lisää ratoja.Hyvä idea, muttei onnistu kun jostain syystä hiljaisuutta ja rauhaa arvostavilla on tapana muuttaa moottoriurheiluratojen ja lentokenttien läheisyyteen ja vaatia niitä lakkautettaviksi.Suomesta puuttuu selvästi moottoripyörä ratoja.
Jokaisen vetomiehen asuinpaikalta 100km läheisyydestä tulisi
rata löytyä.
Olen saanut turvallisuuskeskustelun tiimoilta ihan käyttökelpoisia vinkkejä ja linkkejä vaikka olenkin ajanut moottoripyörällä jo kauan.Turvallisuus on tärkeää,onhan mukana joskus vaimo tai joku lapsista.Kaikista kommenteista vaan ei kannata välittää...näitä tulee ja ikävä kyllä myös menee.Olen siis kiinnostunut turvallisuudesta-mutta minähän elänkin vielä.
Tätähän minä koetan tehdä aina kun ehdin. Paskaa täällä(kin) forumilla saa toki jauhaa, mutta sille on oma paikkansa. Yllättävän monelle tuo ei ole selvää.Eikös ne turvallisuuskeskustelut kuulu luonnollisesti sinne turvallisuus - osioon?
Asiattomat postaajat sieltä pitäisi poistaa raa´alla kädellä.![]()
Ainakin minulla on aivan riittävä kokemus sekä sen verran maalaisjärkeä, että pystyn suoriutumaan ko. tehtävästä vähintään tyydyttävästi. Uskoisin, että moni muu mode pystyy samaan.Avaudu nyt Mico! Mikä on oikea turvallisuuskeskustelu?
Täytyy olla paljon koulutusta, kokemusta ja ammattitaitoa että pystyy määrittelemään ja poistamaan "asiattomat kommentit" turvallisuuskeskustelusta.