Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse toimisin niin, että ottisin vakuutuksista selvää ja sen kautta yrittäisin hoitaa itselleni uuden kypärän. Voithan toki laittaa esim vaikka sähköpostia kypärän valmistajalle ja kysyä heiltä asiaa. Siellä se asiantuntemus on.
Heheeh... No vakuutusyhtiöstäkö ne sitten kertoo sulle sen oikean tiedon? Eiköhän ne sano, että jos ei kahtia ole haljennut niin ajele vaan ihan rauhassa!Itse toimisin niin, että ottisin vakuutuksista selvää ja sen kautta yrittäisin hoitaa itselleni uuden kypärän. Voithan toki laittaa esim vaikka sähköpostia kypärän valmistajalle ja kysyä heiltä asiaa. Siellä se asiantuntemus on.
No, jos valmistajalta kysyy, niin takuuvarmasti pitää ostaa HETI uusi kypärä ja mahdollisimman kallis tietysti - sehän on sama kun soittaisi menekinedistäjälle ja kysyisi kannattaako ostaa...
Mutta vak.yhtiöstä kannattaa niiden mielipide kysyä. Se ei maksa mitään kun kysyy.
Vakuutus yhtiöt lunastavat kypärän aina jos kaaduttaessa tulee pienikin kolhu kypärään. (vakuutus yhtiö ei ota sitä riskiä että jos kaatuu uudestaan ja sitten todetaan että kypärä oli rikkoontunut jo edellisessä vahingossa, kosvaukset ovat silloin ihan eri hintaluokkaa).Heheeh... No vakuutusyhtiöstäkö ne sitten kertoo sulle sen oikean tiedon? Eiköhän ne sano, että jos ei kahtia ole haljennut niin ajele vaan ihan rauhassa!Itse toimisin niin, että ottisin vakuutuksista selvää ja sen kautta yrittäisin hoitaa itselleni uuden kypärän. Voithan toki laittaa esim vaikka sähköpostia kypärän valmistajalle ja kysyä heiltä asiaa. Siellä se asiantuntemus on.
No, jos valmistajalta kysyy, niin takuuvarmasti pitää ostaa HETI uusi kypärä ja mahdollisimman kallis tietysti - sehän on sama kun soittaisi menekinedistäjälle ja kysyisi kannattaako ostaa...
Mutta vak.yhtiöstä kannattaa niiden mielipide kysyä. Se ei maksa mitään kun kysyy.
Itse luotan kyllä valmistajan sanaan. Jos sanovat että harkitse vaihtamista niin takuulla vaihtaisin. Tuohan menee muutenkin vakuutuksen piikkiin niin eikös se kannata silloin vaihtaa? Ei tarvitse epätietoisuudessa ajella!
Ei välttämättä. Menin pyörän kanssa nurin -04 kesällä, ja pieni jälki tuli kypärän sivuun. Eivät lunastaneet kypärää(Nolan N-40 avopotta), antoivat 50€ kosmeettisesta haitasta... Näin Veritaksella.sanoi:Vakuutus yhtiöt lunastavat kypärän aina jos kaaduttaessa tulee pienikin kolhu kypärään. (vakuutus yhtiö ei ota sitä riskiä että jos kaatuu uudestaan ja sitten todetaan että kypärä oli rikkoontunut jo edellisessä vahingossa, kosvaukset ovat silloin ihan eri hintaluokkaa).
Kuinkas usein muut vaihtaa? Itellä on 2-3vuotta se aika, jonka sisällä kypärä kyl vaihtuu...Itse vaihdan kypärää vuosittain, vaikkei siinä mitään kolhuja olekkaan.
Sama täällä..3 vuotta ja sit alkaa uudet polttamaaKuinkas usein muut vaihtaa? Itellä on 2-3vuotta se aika, jonka sisällä kypärä kyl vaihtuu...Itse vaihdan kypärää vuosittain, vaikkei siinä mitään kolhuja olekkaan.
Veritaksella muutama vuosi sitten seurasin samanlaista juttua, sillon kanssa koittivat antaa jotain kosmeettisesta haitasta. Silloin kysymällä, että antavatko lapun jossa takaavat sen että tuo heidän arvioimansa kosmeettinen haitta ei vaikuta kuupan turvallisuuteen, yhtäkkiä ruukku menikin heidän piikkiin vaihtoon ilman mutinoita.Ei välttämättä. Menin pyörän kanssa nurin -04 kesällä, ja pieni jälki tuli kypärän sivuun. Eivät lunastaneet kypärää(Nolan N-40 avopotta), antoivat 50€ kosmeettisesta haitasta... Näin Veritaksella.sanoi:Vakuutus yhtiöt lunastavat kypärän aina jos kaaduttaessa tulee pienikin kolhu kypärään. (vakuutus yhtiö ei ota sitä riskiä että jos kaatuu uudestaan ja sitten todetaan että kypärä oli rikkoontunut jo edellisessä vahingossa, kosvaukset ovat silloin ihan eri hintaluokkaa).