• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pitäis varmaan ostaa HooDee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja basic
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

basic

pelkkä Antti
MotOrg ry jäsen
Tossa muutama viikko sitten sain taas kerran päähänpiston Harrikasta. Ennen muinoin tuo päähänpisto on mennyt menojaan jonkin ajan kuluttua, mutta nyt ei mee, perkele. Pakko siis ostaa sellainen.

Ja olipa muuten hieno ajankohta pistokselle, koita tässä lähteä koeajamaan, tai edes kylmästi istumaan. Ekan tekee tietty keli mahdottomaksi ja tokan se että ei noita fillareita ole liikkeissä ihan mahdottomasti.

Jokatapauksessa ostaa pitää, vaihtoehdoiksi on muotoutunut Kingi uudella rungolla, eli kait sitten 09- ja Wide Glidestä tää uudempi painos, eli 10-

Noi perkeleet on niin toisistaan poikkeavia, että tottahan niitä pitäis ajaa, ei pääse, heti pitää ostaa jottei pistos mene vahnaksi jne...

Tietty mikä tahansa muukin, tai melkein mikä tahansa muukin vois käydä, mutta tällä hetkellä on aika hankala päästä Trumpasta eroon. Melkein ainut järkevä vaihtoehto on vaihtaa uteen tai ylivuotiseen liikkeestä, niin pääsee ensinnäkin vanhasta eroon ja toisekseen, saa edes jonkin sortin vaihtohyvityksen.

On taas Antilla huolia kerrakseen. Olis edes ruoka loppu, niin vois huolen korjata helposti menemällä kauppaan, tätä huolta kun ei korjata ihan noin vain...

Tautihan on kauhea mutta jos on varaa lääkkeisiin niin niillä olotilan saa hyväksi ellei jopa hieman euforistiseksi, talvella toki havaittavissa lievää hermostuneisuutta ja ajatusten harhailua mutta helpottaa kevään lähetessä.

Sais ny tän kämpän velattomaksi niin pääsis itsekkin shoppailemaan... Nimim."Kakskytdonaa miinuksella"

luulis liikkeissä olevan jo -11 mallit että pääsis ees kylmät ottamaan?
onkos tänä vuonna mopot shöwtä?
trumpasta eroon pääsemistä (ehkä) avittaisi jo myyvä liike edustaisi sekä trumppaa että hd:tä , tälläsiä tulee mieleen ainakin pohjanmaan liike ja toinen helsinkiläisistä, olussa, turusta en oo ihan varma

Aika monet tarjouspyynnöt on jo pistetty vetämään. Osa tarjouksista on ihan mukiin meneviä, osa huonoja ja osaa ei ole tullut lainkaan.

Periaatteessa olen valmis tekemään kaupat, mutta kun pitäisi ensin pähkäillä että tuleeko touring vai dyna... Molemmat pitäis tietty saada, mutta raha ei riitä siihen ikinä. Hyvä että riittäsisis tohon tourinkiin, jos siihenkään...

No,sitten se dyna.
Eikö nuo touringit katteineen ole enemmän vanhemmille,jo eläkeiän saavuttaneille,jotka ei viiman ja kylmän  kanssa jaksa enää tapella.
Vaikka en tiedäkään kysyjän ikää mutta jos yhtään kuntoa ja urheilu mieltä niin  
062802jumpie_prv.gif
Dyna Street Bob.

Dyna on meidän pikkumiesten fillari. Jos vaatekoossa on ällää ennen paljon äxiä, ei Dyna ole oikea valinta. Mitä enemmän äxiä on, sitä selvempää on Dynan sopimattomuus.
Sinähän olet Antti pudottanut olemuksestasi aika paljon äxiä pois, mutta riittääkö tuo Dynalle?

No,sitten se dyna.
Eikö nuo touringit katteineen ole enemmän vanhemmille,jo eläkeiän saavuttaneille,jotka ei viiman ja kylmän  kanssa jaksa enää tapella.
Vaikka en tiedäkään kysyjän ikää mutta jos yhtään kuntoa ja urheilu mieltä niin  
062802jumpie_prv.gif
Dyna Street Bob.
Ja samalla yleistyksellä spora tytöille ja dyna tyttömäisille tapauksille..
tounge.gif

Käy nyt basic edes kylmiltään kokeilemassa tuntumaa, kyllä se oikea sieltä löytyy.. itse kallistuisin noista ehdottomasti touringin puolelle jos tarkoituksena on ajella muutakin kuin ainoastaan kaivaria ympäri.. itsellä electra ja heritage takana enkä edes harkitsis dynaan siirtymistä noiden jälkeen..
cool.gif

Oon mä noita kylmänä kokeillut, WideGlideä tosin en, lähin kun löytyy jostain Oulusta, mutta muita Dynia.

Kingin ajoasento on vakiona jopa ahtaampi kuin Dynan, jossa tapit siirretty eteen (WG:ssä ne on siellä edessä). Kingissä asento tosin laajenee heti kun stongan vaihtaa parempaan. Vakiotanko kun on ihan käsittämättömän ahdas.

Kingi on vähän pappa, kun taas tossa uudessa WideGlidessä on rokkia. Toisaalta Antti kuuntelee just sellaista papparokkia:)

Mulla oli dyna Fatbob, vaihdoin matkamalliin elektraan.
Paluuta ei kyllä ole. 103" stage-2 sarja paikalleen, niin jo kerkeen matkalehmälläkin.

.. itse kallistuisin noista ehdottomasti touringin puolelle jos tarkoituksena on ajella muutakin kuin ainoastaan kaivaria ympäri.. itsellä electra ja heritage takana enkä edes harkitsis dynaan siirtymistä noiden jälkeen..  
cool.gif
Niin no, H:ki - Rovaniemi - H:ki, jotain 1700km ja meniköhän 22h... ja karvalakki FXD Dynalla, tosin tappien siirtosarjoilla.
Ja pienemmillä teillä Dyna on paremmin kotonaan kuin matkamallit.
Toisaalta FL:issä on puolensa... no on siinä miettimistä mihin kääntyy, hienoja vaihtoehtoja molemmat.

Eikö Loimaalla ole yhtään WideGlideä? Tai Helsingissä?

No juu, ei harrikkaa kannata ostaa. Luin orgista että ne on ihan paskoja kaikki.
biggrin.gif

Eikö Loimaalla ole yhtään WideGlideä? Tai Helsingissä?

No juu, ei harrikkaa kannata ostaa. Luin orgista että ne on ihan paskoja kaikki.  
biggrin.gif
Loimaalla on yks, huimalla apella, ei anna ihan lopullista kuvaa. Helsingissä ei ainuttakaan. Tammikuussa kuulemma vois tulla...
Ja mun piti ostaa joululahja itelle...

Loimaalla on yks, huimalla apella, ei anna ihan lopullista kuvaa. Helsingissä ei ainuttakaan. Tammikuussa kuulemma vois tulla...
Ja mun piti ostaa joululahja itelle...
Työmatkalla piskahdin Moto- Seinäjoessa, ja muistaakseni (tarkasta asia) sielä oli ihan lattialla 2011 DynaWideGlide hypisteltävänä. Sama kauppa myi myös Trumpettia, joten vaihto ei liene ongelma. Joululahjan siis ehdit itsellesi hyvin hankkia.
062802moto_prv.gif

No jo löytysis Turustaja Loimaalta Dyna, kun osas vaan kysyä
smile_org.gif

Niin, joskus kysyminen auttaa, ite ei vaan voi tietää kaikkea.

Vielä kun ehtis istumaan sen päälle ja sovittamaan mitä nyt kylmiltään on sovitettavissa.

Noin karkeasti ottaen: Kingi mukavampi ja Dynassa enemmän seksiä ja rokkenrollia.

Ajoasennon saa kummassakin rustattua itselle sopivaksi.

Back