Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hyvät kilometrit olet renkaisiin keränny,fireblade on tunnettu siitä että se syö rengasta... itselläni bridgestonen bt-020R takana kestäny tähän mennessä 5tkm ilman merkittävää kulumista,saapi nähdä kauan vielä kestää... etuseks ostin pirelli diablon joka on vielä muoveissa tuossa eteisessä,toivottavasti kestäis nyt edes tuon 15tkm.kumpi on pitempi ikäsempi, Pirellin diablo vai Metzelerin M-1 ??
pitäs tehdä valinta, tähän asti aina ollut pirellin diablot.
etunen kestäny 15tkm, nyt alkaa olemaan aika kulmikas pinta ja takasella ajettu n.10tkm ja vieläkin on pintaa. (vaikka poltettu hiukka syksyllä)![]()
SV1000:ssa kesti vaan 7tkmBusassa Z6 kesti takana 13.5tkm kunnes otti ja puhkes..![]()
Takana 10 000 km ahdettua kivaa ja vieläkin allaSV1000:ssa kesti vaan 7tkmBusassa Z6 kesti takana 13.5tkm kunnes otti ja puhkes..![]()
![]()
No niin minäkin tuossa mietin.. Paikallinen rengaskauppias sitä tais kertoa. Ja kun vertaa noita kumeja keskenään, niin kyllähän niissä tuo kuviokin on "lähes" sama. Pieniä kulmikkuus eroja vain..Viisaat kertokoon oikean laidan, mutta olen itse jostain syystä siinä luulossa, että noi on samoja kumeja eri kuviolla. Pirellihän omistaa Metzelerin. Puimurissa (k1200S) kesti M-1 viime kesänä takana n. 5500 kilometriä. Eturengas on aika finaalissa nyt 10 000 kilometrin kohdalla.
Miten on mahdollista?? Ja vielä takanen![ itselläni bridgestonen bt-020R takana kestäny tähän mennessä 5tkm ilman merkittävää kulumista
Ja mitä tästä voimme päätelläTakana 10 000 km ahdettua kivaa ja vieläkin allaSV1000:ssa kesti vaan 7tkmBusassa Z6 kesti takana 13.5tkm kunnes otti ja puhkes..![]()
![]()
![]()
Piti tutkia asia ja tuli todettua, että samaa konsernia ovat. Tähän asti olen luullut ostaneeni eri firmojen tuotteita. Huijausta, p*rkele!Kyllä se paikkaansa pitää, että Pirelli ja Metzeler on samaa firmaa.
kaikki on mahdollistaMiten on mahdollista?? Ja vielä takanen![ itselläni bridgestonen bt-020R takana kestäny tähän mennessä 5tkm ilman merkittävää kulumista
Toisilla on kaasukahvassa vain kaks asentoo...