• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Piparia tarjolla!

Pitäähän sitä lähteä varmistamaan etteivät turgulaiset jää omissa bileissään vähemmistöksi eli +2 ilmoittautunutta
033102beer_1_prv.gif

Saattaapi olla monelle haasteellinen tuo päivämäärä. Todella monilla firmoilla samaan aikaan pikkujoulut, joihin "täytyy" mennä. Myös meikäläisen työpaikalla...
nixweiss.gif

Yleisön pyynnostä tehdään lista osallistujista. Ilmottakaa, jos ja kun korjattavaa löytyy.. Mä oon saikkarilla, niin on aikaa päivitellä listaa..  
tounge.gif

(mä olen kyllä maailman onnettomin listojen tekijä..)  

Osallistujat:
Minä  (hih, aina oma nimi ensimmäiseks..)
PoS
Earthend
Little
Flamedragon
FrOZi x 2
Teisku
Seppomies
ouzi
Lanat x 2
peikkotyttö x 2  (oliskohan toinen ankanpoika??)
ämmä x 2
Kepa09 ?
Millamus?

Yleisön pyynnostä tehdään lista osallistujista. Ilmottakaa, jos ja kun korjattavaa löytyy.. Mä oon saikkarilla, niin on aikaa päivitellä listaa..  
tounge.gif

Osallistujat:
PoS
Earthend
Little
Flamedragon
FrOZi x 2
Teisku
Seppomies
ouzi
Lanat x 2
JinX ?
Timberline?
Millamus?
En kyllä valitettavasti taida päästä paikalle.

Ehkä jo ensijouluksi...  
smile_org.gif

tounge.gif

Osallistujat:
PoS
Earthend
Little
Flamedragon
FrOZi x 2
Teisku
Seppomies
ouzi
Lanat x 2
hammaskeiju x 2
Kepa09 ?
Timberline?
Millamus?
hmmm... en mä tosta piparista niin perusta mutta Flamedragonin juopotteluhaasteen otan kyllä vastaan  
wink.gif

eli ämmä +1 tulee paikalle (ja toinen meistä tykkää kyllä piparistakin...)

saadaan kohdilleen tää susirajankin edustus!

Pahimmassa tapauksessa saatte vieraita Tampereelta asti. Mutta se on hyvin epävarmaa, koska ketään ei huvita lähteä.
tounge.gif

Jeps, eli jos mahdollista ilmoittakaa osallistumisestanne. Helpottaa hieman safkan ostamista (ja tekemistä) etenkin ku on toinen käsi pois pelistä...

Back