Pitäähän sitä lähteä varmistamaan etteivät turgulaiset jää omissa bileissään vähemmistöksi eli +2 ilmoittautunutta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pistäppä joku lista, kutka on laskettu ilmottautuneiksiElikkäs, ennakkoilmottautuminen ko. bileisiin, enemmän kuin suotavaa. Näin mun on hieman helpompi hahmottaa tarvittavan safkan määrää....![]()
Tuo vois olla hyvä idea. Kaikki ei oo kuitenkaan täällä pitäneet osallistumisestaan ääntä.pistäppä joku lista, kutka on laskettu ilmottautuneiksiElikkäs, ennakkoilmottautuminen ko. bileisiin, enemmän kuin suotavaa. Näin mun on hieman helpompi hahmottaa tarvittavan safkan määrää....![]()
En kyllä valitettavasti taida päästä paikalle.Yleisön pyynnostä tehdään lista osallistujista. Ilmottakaa, jos ja kun korjattavaa löytyy.. Mä oon saikkarilla, niin on aikaa päivitellä listaa..![]()
(mä olen kyllä maailman onnettomin listojen tekijä..)
Osallistujat:
Minä (hih, aina oma nimi ensimmäiseks..)
PoS
Earthend
Little
Flamedragon
FrOZi x 2
Teisku
Seppomies
ouzi
Lanat x 2
peikkotyttö x 2 (oliskohan toinen ankanpoika??)
JinX ?
Timberline?
Millamus?
hmmm... en mä tosta piparista niin perusta mutta Flamedragonin juopotteluhaasteen otan kyllä vastaanYleisön pyynnostä tehdään lista osallistujista. Ilmottakaa, jos ja kun korjattavaa löytyy.. Mä oon saikkarilla, niin on aikaa päivitellä listaa..![]()
(mä olen kyllä maailman onnettomin listojen tekijä..)
Osallistujat:
Minä (hih, aina oma nimi ensimmäiseks..)
PoS
Earthend
Little
Flamedragon
FrOZi x 2
Teisku
Seppomies
ouzi
Lanat x 2
peikkotyttö x 2 (oliskohan toinen ankanpoika??)
hammaskeiju x 2
Kepa09 ?
Timberline?
Millamus?
mä nyt kuitenkin merkkasin mun listaan ämmä x 2 (en + 1) ettette ole poikkeavia...eli ämmä +1 tulee paikalle (ja toinen meistä tykkää kyllä piparistakin...)
saadaan kohdilleen tää susirajankin edustus!
Jeps. Mukaan vaan..Jaaha, mahtaako tämmönen lähes viiskymppinen lihava ukko edes kehtaa tulla ?
T: Pekka
mut jos haluu olla poikkeava?mä nyt kuitenkin merkkasin mun listaan ämmä x 2 (en + 1) ettette ole poikkeavia...eli ämmä +1 tulee paikalle (ja toinen meistä tykkää kyllä piparistakin...)
saadaan kohdilleen tää susirajankin edustus!![]()
Ei se nyt vaan onnistu...mut jos haluu olla poikkeava?mä nyt kuitenkin merkkasin mun listaan ämmä x 2 (en + 1) ettette ole poikkeavia...eli ämmä +1 tulee paikalle (ja toinen meistä tykkää kyllä piparistakin...)
saadaan kohdilleen tää susirajankin edustus!![]()
![]()
Pääsetkös??Suap nähjä piäseekö paekalle...
Onkos tarkotus laitella jotain lappuloita rinnuksille, jotta 'minä olen Matti ja nicknameni Teppo' tms?