- Sijainti
- Jyväskyylä
mites tuon pinlockin saa irti rikkomatta sitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ne pinlockin nastat eivät ole täysin pyöreät, eli nastaa ruuvarilla kääntämällä pitäisi kiristyä niin, ettei putoile pois..älä ota irti jos ei oo pakko ... se löystyy ja sitten sitä ei saa takaisin.... mulla nolan kypärä
ja pinlock irtoilee kun avaa visiirin![]()
![]()
Niitä kiinnitys nastoja pyöräyttämällä kiristyy. Ovat epäkeskot.Onkohan noita pinlockeja eri kokosia vai onko Shoein pojjaat vääntäny ruuvit eri kohtiin? Vaihdoin aikanaan pinlockin alkuperäisestä visiiristä peilivisiiriin ja se välillä "tippuu" sen verran että alareunasta pääsee huurtumaan. Pysyy kyllä paikallaan, mutta aina välillä saa raottaa visiiriä ja nostaa kalvoa sormen päällä...
mä tuossa ostin kans potan(käytetyn X-lite/Nolan...)jossa pinlock.ne pinlockin nastat eivät ole täysin pyöreät, eli nastaa ruuvarilla kääntämällä pitäisi kiristyä niin, ettei putoile pois..älä ota irti jos ei oo pakko ... se löystyy ja sitten sitä ei saa takaisin.... mulla nolan kypärä
ja pinlock irtoilee kun avaa visiirin![]()
![]()
Irrota se kalvo ja kokeile onko siellä "sisäpuolella" oleva silikoni tiiviste vielä sen tuntuinen että tiivistää. Jos se on kunnossa niin säädä sit niitä nappeja, nehän on epäkeskot kuten joku täällä jo mainitsikin. Pinlockin irrotuksesta sen verran, että shoeissa ainakin se kalvo lähtee nätisti pois kun ottaa kynsillä reunoista kiinni ja vetää. Ei tarvi mitään visiirin taivutteluja tai muitakaan kikkoja sen kuin vetasee pois vaan kyllä se joustaa sen verran, ainaski mulla on joustanu.mites shoein pinlockin kanssa? mulla talven jälkeen pinlockin alareuna alko repsottaa ja huurtuu nyt ku ilmaa pääsee visiirin ja pinlockin väliin. pystyykö sen pinlockin asettamaan uudelleen paikoilleen vai onko siinä joku tarrapinta kuivahtanut?
vai käynkö ostaa uuden pinlockin?
Tossa oli aikaisemminkin puhetta Shoein kypärien kanssa. Eli mulla ainakin joka kerran kun irroitan visiirin, pinlock löystyy ja joudun noista ruuveista sen uudelleen säätämään, kyseessä Raid II. Lieneekö Shoei ominaisuus, ei tehnyt sitä ihan uutena, mutta sitten se rumpa alkoi.mites shoein pinlockin kanssa? mulla talven jälkeen pinlockin alareuna alko repsottaa ja huurtuu nyt ku ilmaa pääsee visiirin ja pinlockin väliin. pystyykö sen pinlockin asettamaan uudelleen paikoilleen vai onko siinä joku tarrapinta kuivahtanut?
vai käynkö ostaa uuden pinlockin?
Ilmeisesti niitä olisi tarkoitus painaa hieman ulospäin ennen säätö.schuberthin nastat taitavat olla hieman erilaiset, ovat kylläkin epäkeskot mutta sen kannassa ei ole mitään uraa josta sitä voisi pyöräyttää, tosin tuntuu pysyvän paikallaan muutenkin
yonez